Minkä väriset korkokengät mekon kanssa?
Minkä väriset korkokengät sopisivat tämän mekon kanssa?
https://www.marimekko.com/fi_fi/combu-ketunleipa-mekko-vaal-sin-oranssi…
Kommentit (71)
mustat, tummanruskeat tai nudenväriset teräväkärkiset
Haluaisiko joku selittää minulle, muodista ja pukeutumisesta täysin ymmärtämättömälle, että mikä tuossa mekossa on niin kamalaa? Ja mikä olisi tyylikkäämpi vaihtoehto?
Nudet, mutta ootko ihan varma ton mekon valinnasta.
Beige. Mekko on niin värikäs että tarvitsee neutraalit kengät tasapainottamaan ja rauhoittamaan kokonaisuutta.
Oranssit minäkin laittaisin.
Älkää välittäkö noista mekon haukkujista. Makuja on monia, ja hyvä niin.
Pllua näyttäisin vastaan tulijoille
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku selittää minulle, muodista ja pukeutumisesta täysin ymmärtämättömälle, että mikä tuossa mekossa on niin kamalaa? Ja mikä olisi tyylikkäämpi vaihtoehto?
Minusta kuvio on ruma ja värit riitelee keskenään. Jotenkin sattuu silmiin katsoa tuota kuviota ja värejä. Vaaleansininen= kylmä sävy, oranssi= lämmin sävy. Värianalyysin näkökulmasta todella epäonnistunut väriyhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Sopii mallivartaloiselle mutta keski-ikäisellä ylipainoisella ihmisellä näyttäisi tätimäiseltä. Telttamaiset vaatteet itse asiassa vain leventävät ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuvio on ruma ja värit riitelee keskenään. Jotenkin sattuu silmiin katsoa tuota kuviota ja värejä. Vaaleansininen= kylmä sävy, oranssi= lämmin sävy. Värianalyysin näkökulmasta todella epäonnistunut väriyhdistelmä.
Värit? Näen siinä vain oranssia ja harmaata.
Vierailija kirjoitti:
Huoramekko
Todella omituinen näkemys, perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värit? Näen siinä vain oranssia ja harmaata.
Ei ihme jos sun mielestä mekko on kaunis kun et värejä edes näe! Suosittelen näöntarkastusta.
Laittaisin mieluummin jotkut matalat kengät tuon kanssa. Korkkarit ei oikein tuon mallisen kanssa näytä luontevalta.
Mekko on kaunis ja vaatii nudet kengät, että ne ei vie huomiota. (ite laittaisin valkoiset lenkkari/tennarit, mutta ymmärrän, että jotkut osaavat käyttää myös korkoja)
Joku kirkas värisävy, joka toimii yhdessä mekon värien kanssa. Sähkönsininen voisi olla hyvä.
Hopea tai platina.
Nude, mutta värin pitää olla saman värinen kuin oma ihosi. Ei tummempi.
Nudet minustakin parhaat. Toki myös mekon väriin sointuvat oranssit tai vaalean siniset kävisi.
Ainakin tuolla mallilla nuo nuden väriset kengät näyttää mitättömiltä, tosin ovatkin todella ruman malliset (kuten mekkokin).
En laittas korkkareita vaan valkoiset tennarit/lenkkarit.