Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumme omakotitalossa ja lastemme leluja on tuolla ulkona kotipihalla.

Vierailija
03.05.2025 |

Kun lapset menivät noin tunti sitten ulos leikkimään, niin he tulivat valittamaan, että lelut on hävinneet. Menimme miehen kanssa ulos ja lelut olivat todella kadonneet. Mutta kuka tulisi omakotitalon pihaan varastamaan siellä olevat lasten lelut?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on äärimmäisen tärkeää aina mainita oma mies. Ja se että mies on mukana. Huvittavaa.

ja se pitäisi vielä mainita, että *mun mies*

Työpaikalla kahvipöytäkeskusteluissa joskus otan aikaa miten kauan menee ennen kuin jonkun naisen suusta tulee sanat *mun mies*. Yleensä ei tarvi minuuttiakaan odottaa.

Ja sekös sinua kateellista vanhapiikapalstapölöä kismittää.

Olen perheellinen mies, olisko sulla jotain muita cancelointirepliikkejä?

Vierailija
22/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on äärimmäisen tärkeää aina mainita oma mies. Ja se että mies on mukana. Huvittavaa.

Työpaikalla kahvipöytäkeskusteluissa joskus otan aikaa miten kauan menee ennen kuin jonkun naisen suusta tulee sanat *mun mies*. Yleensä ei tarvi minuuttiakaan odottaa.

No sun miehestäsikö pitäisi työkaverin puhua?

Sekin on mahdollista, mutta käyttävät kiertoilmaisuja 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole miestä, olen heteromies. Mutta anna kun arvaan, sä olet yksi näistä munmiessitä-munmiestätä-hokijoista?

Vierailija
24/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. 

Ohi on saattanut kulkea muita lapsia jotka näkivät lelut pihalla ja tulivat ottamaan ne mukaansa koska halusivat, tai sitten joku aikuinen on päättänyt ne varastaa.

Vierailija
25/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa ja lastemme leluja on tuolla ulkona kotipihalla.

Nyt valehtelet, eihän ollut enää, kun ne oli viety.

Vierailija
26/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on röyhkeitä. Ollessani leikkipuistossa lapseni kanssa, lähellä oman lapsensa kanssa kyykkivä nainen alkoi lähtiessään kylmän rauhallisesti pakata lapseni hiekkaleluja kassiinsa. Menin sitten väliin, otti varastamansa lelut = minun lapseni lelut pois kassista, mutta ei edes pyytänyt anteeksi. Ei sanonut yhtään mitään.

Mä olin lähdössä leikkipuistosta ja keräsin meidän leluja pois. Yksi äiti oli pöyristynyt vein pois kuorma-auton, jolla hänen lapsensa olisi halunnut leikkiä. Kuulemma olisin voinut hakea sen myöhemmin. 

Vierailija
27/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär sai 1v synttärilahjaksi hienon pinkin Hello Kitty-hiekkalelu setin. Koska asumme omassa talossa,lelut jäivät yöksi hiekkalaatikolle. Aamulla ne olivat poissa. Äitiä harmitti enemmän kuin lasta,kuka tulee toisen pihaan ja vie lapsen lelut?!

Ne eivät myöskään siitä hiekkalaatikosta loistaneet tielle asti,varkaan piti tietää mitä etsi.

Vierailija
28/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ja naapureilta on viety okt-pihoilta kaikenlaista: lasten leluja, kukkaruukkuja kukkineen, jouluvalot, lumilapio, Stiga ja pulkka. Ihmiset on törkeitä!

Vierailija
29/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on nähty, että haudalta on viety istutettuja kukkia. Vieläpä orvokkeja, jotka eivät ole rahallisesti arvokkaita.

Vierailija
30/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä ja naapureilta on viety okt-pihoilta kaikenlaista: lasten leluja, kukkaruukkuja kukkineen, jouluvalot, lumilapio, Stiga ja pulkka. Ihmiset on törkeitä!

Mun vanhempien pihasta vietiin luuta, sellainen risuista tehty. Ilkivaltana viety lyhtyjä keskelle tietä. Onneksi huomattiin ennen kuin tuli onnettomuus.

Vierailija
31/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole miestä, olen heteromies. Mutta anna kun arvaan, sä olet yksi näistä munmiessitä-munmiestätä-hokijoista?

Ihmeellinen inisevä himpuli sinä olet.

Vierailija
32/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekös sinua kateellista vanhapiikapalstapölöä kismittää.

Olen perheellinen mies, olisko sulla jotain muita cancelointirepliikkejä?

Sulla palsaulisijalla mitään perhettä ole.

Vierailija
33/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en asu oktalossa mutta kerostalon ekassa kerroksessa,maantasalla eikä tuonne parvekkeelle uskalla mitään laittaa 

:( Orvokki-amppeli vietiin,samoin sammakon mallinen aurinkokennovalaisin eikä noiden rahallinen arvo ole edes kovin suuri. 

Vierailija
34/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Nyt on niin tuulinen sää että kritallipallossani näkyy vain pelkkä utupyörre. En siis voi auttaa sinua, valitan.

Vierailija
35/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä on tullut yhä enemmän itsekkäitä, pöyhkeitä, rahanahneita ja kateellisia. Tuo toisten yksityisalueelta varastelu on vain yksi esimerkki tästä. Ihmiset ovat paaduttaneet omatuntonsa. Ei enää koeta edes syyllisyyttä että ollaan varastettu vaan on  vain coolia että sainpa jotain ilmaiseksi.

Mietin että joku voi tehdä tuota myös ihan kiusallaan. Ei varasta itselleen, vaan ehkä heittääkin viemänsä suoraan roskikseen? Ja syynä kateellisuus että jollain on omakotitalo ja lapsia. Joillakin on rahaa ostaa omalle pihalleen kukkia tai jouluvaloja. 

Vierailija
36/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänet mainitsen keskustelussa niin käytän yleensä nimeänsä. Miksi on niin paha asia mainita miehensä? Miksi triggeröidyt siitä? 

Vierailija
37/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tytär sai 1v synttärilahjaksi hienon pinkin Hello Kitty-hiekkalelu setin. Koska asumme omassa talossa,lelut jäivät yöksi hiekkalaatikolle. Aamulla ne olivat poissa. Äitiä harmitti enemmän kuin lasta,kuka tulee toisen pihaan ja vie lapsen lelut?!

Ne eivät myöskään siitä hiekkalaatikosta loistaneet tielle asti,varkaan piti tietää mitä etsi.

Kai niistäkin tori.fissä muutaman euron voi saada... Tai ulkomaalaiset varkaat vie ulkomaille kaikki mitä irti lähtee pihoista, ja joskus sisältäkin.

Vierailija
38/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin kouluikäinen poika kävi pöllimässä oman poikani tavarat talon viereisestä majasta.

Vierailija
39/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin joskus rikkomassa omassa pihassa lasten tekemä lumiukko. 

Vierailija
40/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurin kouluikäinen poika kävi pöllimässä oman poikani tavarat talon viereisestä majasta.

On tääkin, että jotkut lapset ja nuoret kuvittelee, että ikätovereilta varastaminen on ihan ok.