Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies pakottaa käyttämään jälkiehkäisyä?

Vierailija
03.05.2025 |

En haluaisi jälkiehkäisyä, mies vaatii sitä. Kummalla on oikeus päättää? Itse mies ei halunnut kumia käyttää.

Mielipiteitä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Tottakai pillereita syot jos ei haluta lapsia. Kumin kanssa nussiminen ihan yhta tyhjan kanssa parempi vetaa hanskaan. 

Syö sitten niitä pillereitä. Naisen ei ole niitä pakko syödä, vaikka ei halua lasta. On niitä muitakin konsteja estää lapsen tulo. Miehelle on tietenkin parasta, että nainen syö hormoneja koko ikänsä, ettei miehen tarvii kärsiä kortsusta. Sama miten paljon nainen kärsii. Tässä pitäisi huomioida muutkin, kuin vain se mies ja sen "yhtä tyhjän kanssa " tuntemuukset. 

Monille naisille ne pillerit tekee ihan samaa, eli menee halut ja panot ei tunnu misään. Mutta sulle on tietenkin sama vaikka näin onkin, kunhan itse höydyt. Hyi.

Niin syönki jottei tartte lapsesta huolehtia. Siinäpä hoitaa mammuli lapsen yksin kun ite kuolen yliannostukseen jottei tartte huolehtia eikä ainakaa maksaa mitää elareita mammulille.

Vierailija
42/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottiko vetämään sen kurkusta alas? Käyttikö muita pakottavia keinoja, tyyliin ei antanut mennä kotiin ennen kun syöt sen? Tällaista ei tietenkään saa tehdä

Jos nielee ei tarvita jälkiehkäisyä. Sulla tuo biologia ei taida olla se parhaiten sujunu kouluaine.

Sanalla sen viittasin selkeästi jälkiehkäisypilleriin, jonka voi ottaa vain oraalisesti. Konteksti auttaa. 

Ookko vähä tosikko

Ookko nää typerä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on yhteinen päätös eikö niin?

Mies teki päätöksen siinä vaiheessa kun pani paljaalla. 

Vierailija
44/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottiko vetämään sen kurkusta alas? Käyttikö muita pakottavia keinoja, tyyliin ei antanut mennä kotiin ennen kun syöt sen? Tällaista ei tietenkään saa tehdä

Jos nielee ei tarvita jälkiehkäisyä. Sulla tuo biologia ei taida olla se parhaiten sujunu kouluaine.

Hän puhuu jälkiehkäisylääkkeestä dorka.

Toinen idiöötti tosikko. Kasvaako teitä jossaki laitoksessa?

Vierailija
45/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muuten julkaistu iso tutkimus siita kuinka haitallinen on jalkiehkaisyaine naiselle.

vakuutustietokanta, yli 800 t naista

niin ja tietty tappaa ihmisen alun.

Vierailija
46/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! 

Itse kadun koko jalkiehkaisyhuijausta. Et uskoin siihen. se voi olla tappo

Vierailija
47/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri muuten julkaistu iso tutkimus siita kuinka haitallinen on jalkiehkaisyaine naiselle.

vakuutustietokanta, yli 800 t naista

niin ja tietty tappaa ihmisen alun.

Parempi käyttää hengaria

Vierailija
48/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Tottakai pillereita syot jos ei haluta lapsia. Kumin kanssa nussiminen ihan yhta tyhjan kanssa parempi vetaa hanskaan. 

Tottakai käytät kumia jos et halua lapsia. Ja ymmärrät että vaikka olisi ehkäisyt käytössä niin se voi aina pettää.

Ja kun nainen on raskaana niin ei naista voi painostaa mihinkään suuntaan (lapsen pitämiseen eikä myöskään aborttiin). Kun on raskaana niin lapsi on jo olemassa. Ei kaikki ihmiset ajattele että se on vaan "solumöykky" jonka voi tuhota ilman tunnontuskia kuin minkäkin turhakkeen.

Vierailija
49/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullq on nuorempana pskotettu ottaan ja kauan sitten kun olin vähän yli 20v niin poikaystävä pskotti aborttiin uhkaamalla. Näistå tapahtumista on melkein 30 vuotta. 

Asuin tuon poikaystävän kanssa yhdessä. Aika tavallista tällainen taitaa olla. Naisena hankala tehdä noihin mitään Kun itse on joku 47 kg siro ja jos poikaystävä on joku 85 kg painava.

Vierailija
50/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi itse käyttää ehkäisyä. 

Vierailija
51/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9mm burana auttaa niin elareista ei tartte välittää, mamma saa iha yksi hoitaa vastuut.

Vierailija
52/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9mm burana auttaa niin elareista ei tartte välittää, mamma saa iha yksi hoitaa vastuut.

Onpa ihana elämä, kun pitää tabbaa itsensä, jos tulee vahinkolapsi. 

Vierailija
53/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihana elämä, kun pitää tabbaa itsensä, jos tulee vahinkolapsi. 

Se on sitä jälkiehkäsyä katos

Vierailija
54/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Kyseessä on vahva lääke, jolla on pahoja sivuvaikutuksia. Mies on antanut siittiöt naiselle lahjaksi ja lahjansaaja voi päättää, mitä lahjalla tekee.

Mitään sivuvaikutuksia ei ollut, ei pieniäkään. Kerran jouduin ottamaan.

Vierailija
55/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullq on nuorempana pskotettu ottaan ja kauan sitten kun olin vähän yli 20v niin poikaystävä pskotti aborttiin uhkaamalla. Näistå tapahtumista on melkein 30 vuotta. 

Asuin tuon poikaystävän kanssa yhdessä. Aika tavallista tällainen taitaa olla. Naisena hankala tehdä noihin mitään Kun itse on joku 47 kg siro ja jos poikaystävä on joku 85 kg painava.

Olis sulla ollu mahdollisuus lähteä suhteesta, hakea apua jostain Turvakodista.... Et vain jostain syystä niihin päätynyt kun jostain epäterveestä syystä halusit jatkaa suhdetta hinnalla millä hyvänsä paskan miehen kanssa. En syyllistä sua, varmasti sulla ymmärrettävät syyt miksi olet ollut niin rikki että olet päätynyt tekemään typeriä elämänvalintoja. Mutta kannattaa ymmärtää oma vastuu tapahtumiin ja sitä kautta ennaltaehkäistä se että et enää jatkossa päädy yhtä typeriin ratkaisuihin. Ala tutkimaan tuota henkistä heikouttasi ja aktiivisesti ala tekeen korjaustöitä. 

Vierailija
56/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisy on ihan toimiva ehkäisy. Itte oon monia naisia pannut ja lukuisia jälkiehkäisyjä ovat ostaneet. Kumin kanssa ei tunnu vaan hyvältä 

Vierailija
57/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon nyt kahvia. 

Minä juon nyt kuoharia.

Vierailija
58/59 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pakottaa. 

Älä anna enää paljaalla.

Ei kannata alistua miesten oikkuihin, siinä joutuu naisena aina kärsimään seurauksista. 

Suojaamattomassa yhdynnässä voi tulla raskaaksi  ja/ tai saada vaikeasti hoidettavia sukupuolitauteja ja niiden jälkiseurauksia. Järkeä tarvitaan ennen seksiä! 

Vierailija
59/59 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisy on ihan toimiva ehkäisy. Itte oon monia naisia pannut ja lukuisia jälkiehkäisyjä ovat ostaneet. Kumin kanssa ei tunnu vaan hyvältä 

Jälkiehkäisyä toimii vain jos kierto on sopivassa vaiheessa koska se estää ovulaation. Jos olet pannut ilman kumia silloin kun ovulaatio on jo tapahtunut ei jälkiehkäisyllä ole mitään vaikutusta. Että eiköhän sustakin vielä isä tule kun jatkat tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän