Kuinka keski-ikäinen olet? Löytyykö nämä?
1. Facebook-tili
2. Rustan kanta-asiakkuus
3. järkevät kengät
4. närästys
5. lauantaisauna
6. jenkkakahvat
7. tunika/pikeepaita
8. ikäkriisiharrastus (esim. triathlon tai prätkä)
9. Kivi-tuikkuja
10. Unikko-kuosia
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on JÄRKEVÄT KENGÄT? Muita ei ole, mutta tuosta en ole varma mitä tarkoitetaan🤔
Sellaiset mitä et ostanut siksi että ovat hienot vaan ovat vähän rumat, mutta mukavat ja pitävät vettä.
Juuri tämä. Mitkä tahansa matalakorkoiset kengät ei siis vielä ole Järkevät Kengät.
Kylläpäs mammoja nyt hämmentää järkevän kengän määritelmä. Esimerkki: Kun lähden ostamaan talvikenkiä, en edes vilkaise mitään naisellisia mutta Suomen oloihin täysin typeriä saapikkaita vaan suuntaan todennäköisimmin vaelluskenkäosastolle. Sieltä en valitse sitä söpöintä tyttömallia fuksianpunaisine tehosteväreineen vaan katson kengästä pohjan pidon, nauhojen kiinnitystavan ja tietysti tuntuman jalassa. Nätti ulkonäkö on lähinnä plussa. N45
1. Facebook-tili. - EI
2. Rustan kanta-asiakkuus -EI
3. järkevät kengät - MÄÄRITTELE JÄRKEVÄT? JOS TYÖKENGÄT OVAT NIITÄ, NIIN OK
4. närästys - EI
5. lauantaisauna- EI
6. jenkkakahvat - KYLLÄ
7. tunika/pikeepaita - EI
8. ikäkriisiharrastus (esim. triathlon tai prätkä) - EI
9. Kivi-tuikkuja - EI
10. Unikko-kuosia - EI
Mutta minulta löytyy syöpä ja vakava aineenvaihduntasairaus.
Kuinka keski-ikäinen olen? Voitinko jotain?!
Olen koko ikäni käyttänyt ainoastaan järkeviä kenkiä. Jenkkakahvat muodostuivat viisikymppisenä. Omistan muutaman tunikan. Muita listan asioita minulla ei ole.
N60
Ei ole fb-tiliä. Ei kokemusta Rustasta. Jotkut kengät on, usein niiden suunnittelussa ei järkeä. Oli närästys, pitää olla nyt eri ruokavalio ja juomavalio. Ei saunaa. Ei ole tunikaa, unikkoa, kivi-tuikkua (keksikää sille toinen nimi kun se ei ole kiveä ja kun hakee oikeaa kiveä, tulee tämä kippo tuloksiin) tai marimekkoa. Ikäkriisiharrastus, ei ehkä sitäkään ole, ainakaan muotijuttuja, melkein mietin shamaanimatkoja - ehkä eri tekniikka riittää. t. 46v
Facebook tili, tosin harvoin tulee käytettyä. Olen 42
Olen keskimääräistä keski-ikäisempi. Sama kuin Neuvostoliitossa - kaikki olivat tasa-arvoisia kansalaisia ja toiset olivat jopa keskimääräistä tasa-arvoisempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
EIpä ole mitään näistä.
M52
Miksi pilaat jalkasi huonoilla kengillä?
Ei niiden tarvise olla rumat, eikä nahkakenkä määräänsä enempää vettä kestä koskaan. Pääasia, että ovat hyvät jalassa.