Voisitko seurustella pilveä polttelevan miehen kanssa?
Olen muutaman kerran tavannut erään miehen. Hän on avoimesti kertonut kasvattavansa jotain ja sitten polttavan silloin tällöin.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (14)
pilvenpolttajista tulee pitemmän päälle löysiä ja saamattomia ja sellainen on todella ärsyttävää.
Polttelee silloin tällöon kun lapsi on jo nukkumassa. Käy ihan normaalisti töissä ja ei ole mitenkään omituinen. Ítse en polta.
Minua ei haittaa että mies rentoutuu jointin avulla, parempi se kuin alkoholi. (olen alkoholistin kanssa ollut).
Hienoa että mies kertoi sinulle avoimesti. Kannabista kohtaan on paljon ennakkoluuloja ja yleensä siitä vaahtoavat ihmiset jotka eivät tiedä edes mistä puhuvat!
Katsele rauhassa mihin suhde kehittyy ja juttele avoimesti asiasta miehen kanssa. Kannattaa muodostaa ihan oma mielipide asiasta eikä kuunnella vauhkoojia!
En myöskään tupakoivan tai humalahakuisesti viinaa juovan.
Jos olisi luonteeltaan " lötkö" ja saamaton niin sitten en. Mutta jos muut asiat elämässä on ok, kuten työ ja sosiaaliset suhteet niin miksei. Mieluummin tosiaan seurustelisin satunnaispössyttelijän kanssa kun alkoholistin.
Kannabista polttavat on lötköjä... ihan niinkuin kaikki lihavat on laiskoja, kaikki kauniit on tyhmiä jne.
Alkoholi ja tupakka aiheuttavat enemmän riippuvuutta kuin kannbis! Kannabis on todella mieto huume, ihan niinkuin kofeiini joka piristää niin kannabis rauhoittaa.
enkä enää moiseen touhuun lähtisi. Kasvatti myös kotona itse, ja ne pikku kukkaset menivät myös mun edelle...
Puolisoni polttelee silloin tällöin, ei haittaa. Hän myös juo ja polttaa tupakkaa. Jos joku noista pitäis valita, niin se pilvenpoltto, varsinkin kun se ei hallitse hänen elämäänsä (toisin kuin kalja ja tupakka).
Ei siis viikonloppupolttelut haittaa vaikka itse en juuri poltakaan.
Sekin vaikuttaa, miten usein pilveä polttelee ja missä? Kotonani en sitä suvaitsisi.
Pahempi tupakka on terveydelle, ja lasten saanti kyvylle kuin kannabis.
Voisin seurustella, olen seurustellut ja jopa itse polttanut ennen lapsia.
joka olisi 100 kertaa pahempi aina, jos kannabis ja alkoholi tulisivat markkinoille nyt.
nisti on aina nisti. Huumeet ovat ja tulevat olemaan aina etusijalla. Ja yleensähän ne pössyttelee enemmän kuin myöntävät. Lisäksi siinä tulee mukaan persoonallisuuden muutokset, potenssi ongelmat. Nyt kun vieläparemmin tunne, niin anna olla!
Nimim. kokemusta on