Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ostin taas yhden mekon jota käytän sitten kun mun oikea elämä alkaa

Vierailija
02.05.2025 |

Aivan älytöntä. Noita vastaavia ostoksia on useampia ja muitakin kuin mekkoja eikä millekään ole ikinä ollut käyttöä, koska ei tästä mun elämästä ikinä tule omannäköistä ja sellaista millaista elämää haluan elää.

Eikä se ole kiinni edes yrityksen puutteesta, mutta yksin ei vain voi kaikkea korjata eikä muuttaa. Lisäksi se on merkillistä kuinka paljon niitä kapuloita voikaan lentää rattaisiin kun tekee niitä elämänmuutoksia vaikka ne ei edes olisi mitenkään merkittäviäkään vaan ihan pieniä joilla ei mitään isoa linjaa siirrä. Osan nakkaa muut ihmiset mutta osa on sellaisia joita ei varsinaisesti edes aiheuta kukaan eikä niihin osaa varautuakaan ennalta. Yhtä kaikki, se pienikin muutos on yllättävän hankala tehdä eikä se olekaan vain omasta tahtotilasta ja voimavaroista kiinni.

Esimerkkinä voi mainita vaikka sen, että alkaa vihdoin lenkkeillä, ulkoilla ja liikkua kuten se oma "unelmaminä" liikkuu eli muuttaa elämäntapaansa ja -tyyliään enemmän omanlaiseksi niin kas, sitten saakin riesakseen aivan järkkyjä jalkasärkyjä eli liikunnasta on hyvin vaikea löytää mitään nautintoa. Eikä tämä tosiaan ole mikään selitys tai tekosyy, jotta voisi lakata liikkumasta vaan just sellainen takaisku mihin ei osannut varautua ollenkaan. Nimittäin siitä pidin huolta, etten aloita liian rajusti tai jättäisin venyttelemättä ym mutta niin vain universumi tai jokin löysi keinon jolla hankaloittaa tätäkin elämänmuutosta. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että ongelma onkin asenteesi?

Vierailija
2/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suoritat elämää. Unohda nuo unelmaminät yms. ja keskity tähän hetkeen. Kauniita vaatteita ei voi olla koskaan liikaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asenne ratkaisee nämä julmetut jalkasäryt? Ok.

Vierailija
4/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku muu liikuntaharrastus, jos liikkua haluat.

Vierailija
5/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ton valittamisen.

Vierailija
6/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaappi täynnä vaatteita jotain just tuloillaan olevaa unelmaminän elämää varten. Todellakin älytöntä.

Vierailija
7/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku muu liikuntaharrastus, jos liikkua haluat.

Valitettavasti ei ole kovinkaan montaa vaihtoehtoa ja kotijumppa + venyttelyt kuuluukin jo repertuaariin. Lisäksi tykkään liikkua ulkona ja lenkkeillä eli kun yrityksenä olisi taas kerran saada elämästään omannäköistä ja alkaa tehdä niitä juttuja joista oikeasti tykkää niin ei se oikein oikeaan suuntaan muutu jos alkaisin harrastamaan jotain mikä ei edes kiinnosta.

Vierailija
8/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa mä luin. Laita se mekko päälle vaikka kesälomalla, minullakin on monta, mutta en mä niitä nyt töihin tai ruokakauppaan mennessä käytä. Jos et juhli älä osta juhlamekkoja

Vierailija
9/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kaappi täynnä vaatteita jotain just tuloillaan olevaa unelmaminän elämää varten. Todellakin älytöntä.

Onko sullakin sama kuin mulla, että tuosta huolimatta ei ole mitään päälle pantavaa?

Vierailija
10/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää ne vaatteenne päälle, niin olette hitusen lähempänä sitä unelmaelämää.

Vierailija
11/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on kuitenkin pakko käydä. Ellei sitten loisi niin että eläminen kustannetaan muiden töillä. Itse olen valinnut tuon jälkimmäisen kun hyvinvointivaltio sen mahdollistaa. Jää aikaa itselle tärkeisiin asioihin

Vierailija
12/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on ostanut liian pienen tavoitemekon ja laihdutusyritys epäonnistui?

Vierailija
13/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just etsimässä kauniita vaatteita mutta en löytänyt mitään mikä sopisi mun unelmaminän tarpeisiin. Niinpä en ostanut mitään.

Turhauttaa kun ei saa elämästään millään sellaista kuin haluaisi. Koko ajan kaikki roikkuu epätäydellisesti keskeneräisenä ja mitään valmista ei tule.

Ja kaupat myy vaatteita, joilla ei tarkene näilläkään säillä. Eli ymmärrän hyvin jos ap:ta harmittaa kun muakin harmittaa.

Vierailija
14/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Osta faskia-pallo ja faskia tuplapallo. Ratiopharm Diclofenac 23,2 mg/g kipugeeliä.

Katso youtubesta, Kunnontuki haulla jalkapohjan faskiittiplantaari jumit ja säären penikat jumissa.

Kiitos noiden neuvojen tekijöille. Minua auttoi pääsemään jalkojen kiputiloista pois. Ne estää just kuntoilua ja kävelyä nuo kiputilat.

Vierailija
15/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkää ne vaatteenne päälle, niin olette hitusen lähempänä sitä unelmaelämää.

Mahtava vastaus! Niin ja mikä niissä vaatteissa on sellasta ettei niitä voi koskaan pitää tässä elämässä?

Vierailija
16/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa mä luin. Laita se mekko päälle vaikka kesälomalla, minullakin on monta, mutta en mä niitä nyt töihin tai ruokakauppaan mennessä käytä. Jos et juhli älä osta juhlamekkoja

Ihan arkisia käyttömekkoja nuo suurimmaksi osaksi on, mutta ei mulla ole niillekään käyttöä ja sehän tässä onkin se hulluin juttu. Viime kesänä istuin yksin kotona yhdessä kauniissa kukkamekossa koko juhannuksen. Silloin kun sen ostin niin näin sieluni silmin itseni istumassa iltaa joko kumppanin tai kaveriporukan kanssa ja oikein perustelin ostoksen tarpeellisuuden just sillä että on sitten varmasti jotain kivaa päälle pantavaa..

Ei vain ole sitä kumppania eikä kaveriporukkaakaan. Kai mä olen jotenkin sekoamassa.

Vierailija
17/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja. Osta faskia-pallo ja faskia tuplapallo. Ratiopharm Diclofenac 23,2 mg/g kipugeeliä.

Katso youtubesta, Kunnontuki haulla jalkapohjan faskiittiplantaari jumit ja säären penikat jumissa.

Kiitos noiden neuvojen tekijöille. Minua auttoi pääsemään jalkojen kiputiloista pois. Ne estää just kuntoilua ja kävelyä nuo kiputilat.

Kiitos sinulle! Tutustun tuohon sivustoon kunnolla myöhemmin, mutta jo äkkivilkaisulla sieltä voi löytyä apua pariin muuhunkin juttuun.

ap

Vierailija
18/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan arkisia käyttömekkoja nuo suurimmaksi osaksi on, mutta ei mulla ole niillekään käyttöä ja sehän tässä onkin se hulluin juttu. Viime kesänä istuin yksin kotona yhdessä kauniissa kukkamekossa koko juhannuksen. Silloin kun sen ostin niin näin sieluni silmin itseni istumassa iltaa joko kumppanin tai kaveriporukan kanssa ja oikein perustelin ostoksen tarpeellisuuden just sillä että on sitten varmasti jotain kivaa päälle pantavaa..

Ei vain ole sitä kumppania eikä kaveriporukkaakaan. Kai mä olen jotenkin sekoamassa.

Yksinolo ei ole kivaa, jos se ei ole oma valinta.

Vierailija
19/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa.. meidän pitäs mennä yhdessä kauppareissulle. Sä sun uudessa mekossas ja mä mun uudessa puvussa. Plantaarifaskiitit toisiinsa kietoutuneena. 

Vierailija
20/46 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on ostanut liian pienen tavoitemekon ja laihdutusyritys epäonnistui?

En sentään vaan kyllä nuo kaikki mekot on ihan oikeaa kokoa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme