Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kaisa Juuson avustaja haukkui tukien nostajat: Olette luusereita ja köyhyytenne ansainneet

Kommentit (691)

Vierailija
441/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauvan kun kela toimii niin min en mee töihin.

Vierailija
442/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen persusammakko tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tukien väärinkäyttäjiä on, mutta eipä juuri varattomissa yksityishenkilöissä.

Tänään Yle.fi-uutisissa, että Oulussa menossa käräjille juttu, jossa epäillään teknologiayhtiö Uroksen saaneen valheilla miljoonia euroja yhteiskunnan tukia. Nyt herätys persut ja kokkareet! Äkkiä muitten vastaavien tukihuijareitten ja perusteettomasti tukia jakaneiden kimppuun. Eikös ne koronatuetkin menneet vähän väärään taskuun.

Vierailija
444/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätänsä jostain marginaalisesta ideologiasta jossa työttömyys on tietoinen valinta ei pitäisi edes puhua. Varmasti työllisten joukossakin on niitä, jotka teettävät duuninsa muilla.

Ennen ministerit hoiti itse asioitaan. Nyt on liuta avustajia, lähinnä kai tuttuja ja sukulaisia.

Vierailija
445/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN! PERUSTAKAA FIRMOJA! t. Riikka Purra

EI OLE TARPEEKSI KYSYNTÄÄ, PÖLVÄSTI!

Vierailija
446/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voimiensa tunnossa meuhkaava äijä haukkuu työttömiä luuseriksi ja kertoo itsekin olleensa työtön eli luuseri eli haukkuu itseäänkin. Konkurssinkin tehnyt, siinä vasta luuseri onkin. Tällaisia järjen jättiläisiä on eduskunnassa hoitelemassa meidän asioita. Onkohan Juusolla hiukan pettänyt pelisilmä palkatessaan tämän tyypin. Aivan turha selitellä jälkikäteen sanomisiaan, tuollaista kieltä ei käytetä. Tuo onneton istuu minunkin verorahoilla hyvää palkkaa nauttien haukkumassa ihmisiä, eikö hänen tehtävänsä olisi edistää ihmisten auttamista. Toivottavasti on vain kahvinkeittäjä, muuhun tuskin on edellytyksiä.

Vierailija
447/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku sanoi ääneen sen, mitä kaikki, joiden selkänahasta lơisiminen revitään, ajattelevat.

Huomioikaa kouhkaamisessanne, että ministerin avustaja on aikuinen ihminen, joka itse vastaa sanomisistaan. Juuso ei ole noin sanonut ja siitä on turha syyttää Perussuomalaisia tai ministeriä.

Suomessa on irtisanomissuoja, joka koskee myös ministerin avustajia. Pitää perseillä aika tehokkaasti että olisi potkujen aihe. Miettikääpä jos itse saisitte potkut siitä, mitä nimimerkin takaa huutelette.

Avustajalla oli sentään cojonesit sanoa omalla nimellään.

Vierailija
448/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tukien väärinkäyttäjiä on, mutta eipä juuri varattomissa yksityishenkilöissä.

Tänään Yle.fi-uutisissa, että Oulussa menossa käräjille juttu, jossa epäillään teknologiayhtiö Uroksen saaneen valheilla miljoonia euroja yhteiskunnan tukia. Nyt herätys persut ja kokkareet! Äkkiä muitten vastaavien tukihuijareitten ja perusteettomasti tukia jakaneiden kimppuun. Eikös ne koronatuetkin menneet vähän väärään taskuun.

Tuota Uroksen toimintaa on tutkittu jo vuosikaudet, en tiedä onko syytteitä nostéttu. Taisi johtohenkilöt hävitä kuin tuhka tuuleen. 

Vierailija
449/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan eivät tee 180 asteen käännöstä. Kokoomus on avoimesti köyhien kyykyttäjä, Riikka "pienituloisilta ei leikata" Purra söi sanansa nopeammin kuin nälkäinen hotkii aterian. Kokkareet ovat itse asiassa tehneet kuten lupasivat vaaleissa: lisää hyvää rikkaille ja pääomalle. 

Moni persuja äänestänyt oli pienituloinen. Eivät 100 % varmasti äänestä enää ko.puoluetta. 

Kannattaa jatkossa perehtyä puolueen ARVOIHIN  niin vältytään äärioikeistolaiselta politiikalta. Oikeistolainen ihmiskäsitys on puistattava. 

Itse asiassa Riikka taisi tarkoittaa pienituloisilla nimenomaan hyvätuloisia. Eikö ne kilvan huutele, että tukia saa saman verran rahaa kuin 5 000 euron kuukausipalkasta jää verojen jälkeen? Toisekseen "pienituloisilta ei leikata" - ei tarkoita köyhiä vaan niitä, joilla on omasta mielestä pienemmät palkkatulot kuin tukia nostavilla.

Pitää osata tulkita puhetta aatteen kautta... oikeisto on aina ollut tekouskovainen, tekoisänmaallinen ja kadehtinut kaikkea toisella ihmisellä olevaa, jopa niin paljon että se kaikki itse saatu muuttuu katkeraksi kärsimykseksi kun toinenkin saa vähän.

Vierailija
450/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluavat näemmä väen väkisin saada aikaan puolueelleen mahdollisimman alhaiset kannatusluvut. No, sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
451/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita kuin yksi yksipuolistettu ja kärjistetty harhaanjohtava otsikko, niin siitähän se riemu ja kiima repeää. Valehtelusta ja vääristelystä on tullut haittavasemmistoIahkolaisten arkipäivää ja ilmeisesti tällaiseen häiriökäyttäytymiseen on päädytty siksi, että siImitön viha on ottanut ylivallan, eikä enää kyetä näkemään mitään muuta elämäntapaa. 

Otsikko on siis kontekstistaan irroitettu virheellinen väittämä. Kun lukee linkitetyn uutisen loppuun asti, sieltä luulisi aukeavan heikkoäIyisemmäIIekin haittavassarille, mitä Juuson avustaja on oikeasti sanonut, eli toteamuksen alkuperäinen merkitys, sekä KEIHIN se on kohdistettu. 

Yrittäkää nyt edes kehittyä. Tämä ei ole mikään Neuvostoliitto 2.0.

Älä ihmeessä. Talso korjailee sanomisiaan jälkikäteen. Heittää julkisuuteen

Niin no. Sulla toi argumentointi lähtee näistä vihervassukkaväitteistä. Yhtäläisyä kuin Talson viestit!

Tähän ketjuun joku jo heittikin, että ps mielestä työttömyys poistuu kun tuet lakkautetaan. Niinkö käy? Ollenkaan eo huomioida sitä, että työ on muuttunut luonteeltaan, fyysinen työ vähentynyt, koneavusteisissa töissä väen tarve pieni...  Nythän on niin, että jopa lääkärin työssä koneäly alkaa ottaa paikkaansa... Ihmisiä hoidetaan - ei nyt sentään telepaattisesti mutta verkon kautta etäyhteyksin, robotein... 

Mut siis tuet pois, työttömyys katoaa. No, toki, silloinhan ei ole tarvetta edes pitää työttömyystilastoja!

Vierailija
452/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että nainen hyökkää naisen kimppuun iltapimeällä. Miksi hyökkäisi? Raiskatakseen? Kyllähän ne on miehet, jotka hyökkää naisten kimppuun kaupungilla.

Vierailija
453/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin avustajan arvostus on samaa luokkaa kuin vasikan vankilassa.

Vierailija
454/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku sanoi ääneen sen, mitä kaikki, joiden selkänahasta lơisiminen revitään, ajattelevat.

Huomioikaa kouhkaamisessanne, että ministerin avustaja on aikuinen ihminen, joka itse vastaa sanomisistaan. Juuso ei ole noin sanonut ja siitä on turha syyttää Perussuomalaisia tai ministeriä.

Suomessa on irtisanomissuoja, joka koskee myös ministerin avustajia. Pitää perseillä aika tehokkaasti että olisi potkujen aihe. Miettikääpä jos itse saisitte potkut siitä, mitä nimimerkin takaa huutelette.

Juu juu. Mutta eduskunnassa pitää avustajankin käyttäytyä ja esiintyä asiallisesti. Sitä paitsi, ps ja kok ovat itse muuttamassa työntekijän irtisanomissuojaa siten, että tuon kaltaisesta mainehaittaa työnantajalle aiheuttavasta teosta lentää varoituksetta pellolle. Talson esiintyminen epäasiallista!

Vierailija
455/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon "avustajan" käytös erityisen aikuismaiselta vaikuta. Mitä tulee Juusoon, hän on kai itse palkannut tuollaisen mölyäjän. Tuskin tämä ulostulo on uutta jätkän käyttäytymisessä. Ei se ollut hetkellinen raivonpuuska vaan kuvastaa todennäköisesti hänen oikeata ajatteluaan eli rinnastaa kaikki työttömät luusereiksi. Itsekin ollut sellainen, että mielenkiintoista mietiskelyä. Vähemmästäkin annetaan potkuja. 

Vierailija
456/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin näytti todellisen luontonsa.  Vaaleissa tavataan

Vierailija
457/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, Talso ei saa potkuja. Juuso on nyt kommentoinut Talson viestiä, viestiä ei pidä asiallisena mutta potkuja ei Talsolle anna. Palkkahan Talsolle tulee kyllä eduskunnan kansliasta.

Vierailija
458/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että kaikki työttömät ovat luusereita ja ansainneet kaiken paskan, paitsi ne jotka ovat "kohttuuttomassa tilanteessa", kuten juuri hän oli aikanaan? Mutta kaikki muut ovat luusereita ja ansainneet köyhyyden. Okei. Ööh...

Se lukemisen ymmärtäminen on näköjään joillakin aika heikkoa. Vihervassaritpaskikset tahallaan vääristelevät ja valehtelevat taas tapansa mukaan. Ja kukaan ei yllättynyt.

Vierailija
459/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti konkan jälkeen joutunut työttömäksi. Mutta saiko tukia vaikka oli yritys vielä ainakin paperilla pystyssä? Eikö se pidä virallisesti lakkauttaa että saa sen rupusen 500 euroa, joka tekee ihmisestä luuserin ja tyhmän ja vie sillä 500 eurollaan koko Suomen perikatoon :(

Vierailija
460/691 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Saturday night at a fancy restaurant.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän