Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen suoltaa taas Hesarin lukijakommentissa

Vierailija
02.05.2025 |

Miksi tälle Räsäselle annetaan aina palstatilaa? Ei ole edes KD:n pj enää. 

Naurettava tyyppi, jolla ei tunnu olevan omaa elämää, kun pitää jatkuvasti puuttua muiden asioihin. 

Vaikka itse olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan, ei tulisi mieleenkään tuomita muita.

Siinä taas "rakastava kristitty"! 🤢

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi on sarvipään leirissä, nakertaa kirkkoa pikkuhiljaa kohti tuh

---

Kirkko on jo tuhottu. Siellä vallitsee 

Seta - uskonto. 

Räsäsellä on päinvastainen kanta kuin Suomen kirkon eliitillä.

Eliitti mainittu. 

Vierailija
162/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen herättää sääliä. Fariseushan tuo on, ja niin hukassa omassa olemisessaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen herättää sääliä. Fariseushan tuo on, ja niin hukassa omassa olemisessaan. :(

Ei minussa herätä lainkaan. Vahva ja rohkea ihminen. Paljon helpompaa olisi edustaa täysin toisenlaista kantaa nyky-Suomessa.

Vierailija
164/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minussa herätä lainkaan. Vahva ja rohkea ihminen. Paljon helpompaa olisi edustaa täysin toisenlaista kantaa nyky-Suomessa.

Ok. Otan osaa. 🤣

Vierailija
165/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Otan osaa. 🤣

Ei tarvitse.

Vierailija
166/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani.

Vierailija
167/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Päivin ihmiskäsitys ole edes Raamatun mukainen.

Missä kohtaa ei? Kysyn, kun en selvästikään tunne Raamattua niin hyvin kuin sinä.

Vanhan testamentin mukaan ihminen 1.0 on luotu Jumalan kuvaksi mieheksi ja naiseksi.

Uuden testamentin mukaan ihminen 2.0 on taas syntynyt Jumalasta, joka on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Uuden testamentin mukaan Ihminen 2.0 ei siis ole enää naisesta syntynyt vaan Jumalasta. Näin ollen ihminen 2.0 ei ole enää luotu Jumalan kuva, mies ja nainen vaan Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä syntynyt kuva.

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. Joh. 1:12,13

Uuden testamentin mukainen ihmiskäsitys (kuva) on siten eri kuin Vanhan testamentin mukainen ihmiskäsitys (kuva).

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Room. 1:22,25

Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet." Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Joh. 14:7,9

Jos Jumala ei Uuden testamentin mukaan ole enää eläimen kuvan kaltainen (mies ja nainen), niin miten Jumalasta syntynyt ihminen olisi?

Päivin ihmiskäsitys on Vanhan testamentin mukainen ihminen 1.0 ei Uuden testamentin mukainen ihminen 2.0.

Vierailija
168/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi on sarvipään leirissä, nakertaa kirkkoa pikkuhiljaa kohti tuhoa.

Eiköhän kirkko kaiva kuoppaansa ihan itse. Tietäisit jos et olisi asiosita pihalla kuin lintulauta.

Vierailija
169/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki kirjoitukseen kun AP ei osannut

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011200122.html

Öööh.

Mikä tässä nyt oli niin tuomitsevaa? Sehän korjasi jotain mitä sen on väitetty olevan.

En mäkään oppinut mistään eri sukupuolista kuin vasta pari vuotta sitten. Ja ihan kasarilla olen syntynyt.

Ja jos totta puhutaan niin en edes usko niihin, "muunsukupuolisuuteen" etc. En usko olevan mitään tunnetta siitä.

Androgyyni oli hyvä aikanaan. Ei siinä mitään tuputettu muille.

Vierailija
170/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi räppää, Päivillä on tauti, Päivi räppää vaan....

🤣🤣

Vierailija
171/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen ei kaikessa viattomuudessaan tiennyt kuuluvansa natsistiseen ja fasistiseen pahuuden liittoumaan nimeltä anti-genderistit, vaan luuli ihmisten aina lisääntyneen suvullisesti vähintäänkin raamatullisista ajoista saakka. 😂 

Vierailija
172/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se nyt sanoi? Että AP:n pitää mennä nukkumaan pikkukakkosen jälkeen? 

Sanoi, että AP ei saa manipuloida lapsia ja nuoria silpomaan itseään ns. sukupuolenkorjauksilla. 

Vierailija
173/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen ei kaikessa viattomuudessaan tiennyt kuuluvansa natsistiseen ja fasistiseen pahuuden liittoumaan nimeltä anti-genderistit, vaan luuli ihmisten aina lisääntyneen suvullisesti vähintäänkin raamatullisista ajoista saakka. 😂 

Mut kuopiolaiset on kyllä aina lisääntyneet jakaantumalla.

Vierailija
174/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pakkomielteistä ja vährnt sairaalloista tuo Päivin seksijankutus. Eikö hänellä ole muuta ajateltavaa?

Päivi vastuullisena aikuisena haluaa vähentää ja poistaa kouluista valheellisen seksijankutuksen, jollaista esim. Seta tekee.0

Vierailija
175/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi tietää mitkä asiat kiinnostavat KD äänestäjiä.

Ja ihan hyvä niin. 

Vierailija
176/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsäsen puolella on helpompi olla. Siksi olen Räsäsen puolella.

#MinäOlenPäiviRäsänen

Vierailija
177/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Päivi Räsänen ei pidä tätä asiaa esillä, niin hänen tilallaan olisi joku muu. Hänellä on pokkaa olla tuossa tehtävässä, joka hänelle on annettu.

Johannes Kastaja aikanaan tuomitsi puheessaan Herodeksen "sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa" ja hänen päänsä sitten myöhemmin katkaistiinkin. Ei kestetty totuuden puhujaa.

1 Kor 5:11-13 sisältää ajatuksen, että saarnataan syntiä vastaan jota uskovaiset seurakunnissa tekevät. Tekevät huorin jne. "Onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat seurakunnan ulkopuolella?" Päivi Räsänen huutaa asioita ääneen ihan senkin takia, kun iso joukko Jeesukseen uskovia(kin) kulkevat silmät ummessa eivätkä tajua syntiä synniksi. Antaa Päivin huudella, koska tosiasioita huutelee.

Tämä maailma on menossa siihen suuntaan, että Jeesukseen uskovia vainotaan myös Suomessa ja muissa ns. sivistyneiksi lukeutuvissa maissa. Tulee lakeja

Ovatko Setan erkoisen manipuloinnin kohteena olevat peruskoululaiset aikuisia. 

Vierailija
178/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka itse olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan, ei tulisi mieleenkään tuomita muita."

Miksi sitten tuomitset Päivin tällä tavalla?

Koska AP ei oikeasti ole kristitty vaan ateisti joka on eri mieltä Päivin kanssa kaikesta ihan periaatteen vuoksi.

Räsänen on siinä oikeassa että suurin motiivi on kristinuskon vastustaminen.  Mitä mieltä on tehdä numero seksuaalisuudestaan kaikkien naamalle?  Halutaan hallita kaikkea mitä hänestä ajatellaan? Siinä käännellään kivet ja kannot että voi osoittaa kaikki uskovaisten esitykset vääriksi ja vedotaan miten kaikki paha maailmassa johtuu heistä.  Ei saisi olla uskovainen, on viesti.  Mielipiteen tasollakaan.  Tavanomainen käytäntöhän tämänkin ratkaisee.  Jos 90+ %  on selvästi sekä fyysisesti että psyykisesti binäärisiä, se on se normi.  Luultavasti evoluutiokaan ei tätä pysty muuttamaan.

Vierailija
179/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se nyt sanoi? Että AP:n pitää mennä nukkumaan pikkukakkosen jälkeen? 

Sanoi, että AP ei saa manipuloida lapsia ja nuoria silpomaan itseään ns. sukupuolenkorjauksilla. 

Ne ei ainakaan ole mitenkään luonnollisia 🤣

Vierailija
180/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan yläpuolinen naikkonen taas sanoo universaalit sanansa ja totuuden. Jumala kumartakoot Räsäselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi