Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen suoltaa taas Hesarin lukijakommentissa

Vierailija
02.05.2025 |

Miksi tälle Räsäselle annetaan aina palstatilaa? Ei ole edes KD:n pj enää. 

Naurettava tyyppi, jolla ei tunnu olevan omaa elämää, kun pitää jatkuvasti puuttua muiden asioihin. 

Vaikka itse olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan, ei tulisi mieleenkään tuomita muita.

Siinä taas "rakastava kristitty"! 🤢

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen miettii pakonomaisesti muiden sukupuolielämää, kun omansa ei tyydytä eikä toimi. Pitäis Päivin kokeilla, millaista on naisen tarjoama lempi. Josko se orgasmi löytyisi lopulta.

Vierailija
62/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Päivi Räsänen ei pidä tätä asiaa esillä, niin hänen tilallaan olisi joku muu. Hänellä on pokkaa olla tuossa tehtävässä, joka hänelle on annettu.

Johannes Kastaja aikanaan tuomitsi puheessaan Herodeksen "sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa" ja hänen päänsä sitten myöhemmin katkaistiinkin. Ei kestetty totuuden puhujaa.

1 Kor 5:11-13 sisältää ajatuksen, että saarnataan syntiä vastaan jota uskovaiset seurakunnissa tekevät. Tekevät huorin jne. "Onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat seurakunnan ulkopuolella?" Päivi Räsänen huutaa asioita ääneen ihan senkin takia, kun iso joukko Jeesukseen uskovia(kin) kulkevat silmät ummessa eivätkä tajua syntiä synniksi. Antaa Päivin huudella, koska tosiasioita huutelee.

Tämä maailma on menossa siihen suuntaan, että Jeesukseen uskovia vainotaan myös Suomessa ja muissa ns. sivistyneiksi lukeutuvissa maissa. Tulee lakeja jotka eivät olisi tulleet kuulonkaan vielä 5 vuotta sitten. Olemmehan jo todistaneet suuntaa, kaikki me joilla on toimivat silmät ja korvat päässä. Mutta hengellisesti sokeat ja kuurot eivät vain käsitä asioitten hengellistä puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on koulutukseltaan lääkäri. Hän pitää kahta sukupuolta kristillisenä juttuna. Mitähän tekemistä kristillisyydellä on asian kanssa tekemistä.

Kaksi sukupuolta on biologinen tosiasia.

Kun kerran sukupuoli on biologinen fakta, niin miksi räsänen höpöttää uskonnosta.

Vierailija
64/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny viittikö. Päivi on hyvä jätkä. 

Vierailija
65/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
66/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pakkomielteistä ja sairaalloista tuo Päivin seksijankutus. Eikö hänellä ole muuta ajateltavaa?

Vierailija
67/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka itse olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan, ei tulisi mieleenkään tuomita muita."

Miksi sitten tuomitset Päivin tällä tavalla?

En koe olevani muiden yläpuolella siksi, että olen hetero. Räsänen kokee ja tulee samalla paljastaneeksi oman pienuutensa. :)

Vierailija
68/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on koulutukseltaan lääkäri. Hän pitää kahta sukupuolta kristillisenä juttuna. Mitähän tekemistä kristillisyydellä on asian kanssa tekemistä.

Kaksi sukupuolta on biologinen tosiasia.

Kun kerran sukupuoli on biologinen fakta, niin miksi räsänen höpöttää uskonnosta.

Siksi, että Raamattu on valtionsyyttäjän päähänpinttymä.

Vierailija
69/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka itse olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan, ei tulisi mieleenkään tuomita muita."

En koe olevani muiden yläpuolella siksi, että olen hetero. Räsänen kokee ja tulee samalla paljastaneeksi oman pienuutensa. :)

Paljastit juuri oman pienuutesi. Ota asioista selvää.

Vierailija
70/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi tietää mitkä asiat kiinnostavat KD äänestäjiä.

Vierailija
71/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, oletko syyttäjänlaitoksella suojatyövirassa loisimassa ja vainomassa Räsästä?

En. Olen ammatiltani eläinlääkäri. 

Vaino ja Räsänen sopivat kyllä hyvin samaan lauseeseen. 

Voi voi, kun se Päivin oma elämä on köyhää. 

Vierailija
72/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi se ei harhaluuloistaan pääse ennenkuin haudassa. Toivottavasti saa pian levon. En tiedä millainen on yksityiselämässä, mutta eduskuntaan nousi aikoinaan kirjoittamalla erittäin herkästi saikkua riihimäkeläisille. Äänten ostaminen on kiellettyä, mutta tällaista porsaanreikää pystyy käyttämään.

Ylipäätään tämä jankuttaminen biologisista sukupuolista on tallomista yhä syvemmälle suohon. Luonnossa binäärinen sukupuolisuus on yksi monen muun vaihtoehdon joukossa. Osa lajeista vaihtaa sukupuolta, jos toista sukupuolta puuttuu populaatiosta. Osan sukupuoli määräytyy -ei geneettisesti vaan- haudontalämpötilan mukaan. Kasvit on enimmäkseen yksikotisia eli pystyvät pölyttämään itse itsensä. Kastemato hässii iloisesti toisen kastemadon kanssa, vaikka sillä on itsellä kummankin sukupuolen sukuelimet ja se pystyy siis tarvittaessa tuottamaan jälkeläisiä yksinään. Yksinkertaisimmat eliömuodot ovat yhtä sukupuolta ja lisääntyvät neitseellisesti monistumalla tai jakautumalla. Virus ei ole mitään sukupuolta, koska se ei lisäänny ollenkaan, paitsi toisen lajin elävän solun sisälle tunkeutumalla. Siellä se alkaa kopioida itseään.

Vierailija
73/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastit juuri oman pienuutesi. Ota asioista selvää.

En voisi koskaan olla pienempi kuin Räsänen. 🤗

Vierailija
74/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalinen kuvasto pyörii mielessä aamusta iltaan. Muuhun ei taida aikaa sitten jäädäkään.

Vierailija
75/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Päivin ihmiskäsitys ole edes Raamatun mukainen.

Missä kohtaa ei? Kysyn, kun en selvästikään tunne Raamattua niin hyvin kuin sinä.

Odotan edelleen vastausta...

Vierailija
76/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Päivi Räsänen ei pidä tätä asiaa esillä, niin hänen tilallaan olisi joku muu. Hänellä on pokkaa olla tuossa tehtävässä, joka hänelle on annettu.

Johannes Kastaja aikanaan tuomitsi puheessaan Herodeksen "sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa" ja hänen päänsä sitten myöhemmin katkaistiinkin. Ei kestetty totuuden puhujaa.

1 Kor 5:11-13 sisältää ajatuksen, että saarnataan syntiä vastaan jota uskovaiset seurakunnissa tekevät. Tekevät huorin jne. "Onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat seurakunnan ulkopuolella?" Päivi Räsänen huutaa asioita ääneen ihan senkin takia, kun iso joukko Jeesukseen uskovia(kin) kulkevat silmät ummessa eivätkä tajua syntiä synniksi. Antaa Päivin huudella, koska tosiasioita huutelee.

Tämä maailma on menossa siihen suuntaan, että Jeesukseen uskovia vainotaan myös Suomessa ja muissa ns. sivistyneiksi lukeutuvissa maissa. Tulee lakeja jotka eivät olisi tulleet kuulonkaan vielä 5 vuot

Katsokaatte hänen aitoutta, hänestä huokuu vapaus, sydämestä saakka, koska hän kertoo totuuden.

Maailmasta tulee pilkkaa ja ivaa mutta hänen terve suhtautuminen asioihin ei muutu.

On asioita jotka ei muutu maallisen vuosikalenterin mukaan.

Näin on tarkoitettu.

Vierailija
77/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalinen kuvasto pyörii mielessä aamusta iltaan. Muuhun ei taida aikaa sitten jäädäkään.

Tuo ei ole enää tervettä. Oletko harkinnut ulkoilua?

Vierailija
78/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maailma on menossa siihen suuntaan, että Jeesukseen uskovia vainotaan myös Suomessa ja muissa ns. sivistyneiksi lukeutuvissa maissa. Tulee lakeja jotka eivät olisi tulleet kuulonkaan vielä 5 vuot

Sinulla, Päivillä ja muutamalla muulla luupäällä on ihan hitonmoinen pakkomielle sotkeutua muiden ihmisten seksuaalisuuteen. Onko teidän oma seksuaalisuutenne jotenkin häiriintynyt, olematon tai perverssi, kun teille on noin iso ongelma se, mitä muut aikuiset ihmiset keskenään tekevät tai millainen identiteetti heillä on?  Mikä teissä on rikki, kun pidätte seksuaalisuutta noin pahana ja vaarallisena? Pidättäytykää, olkaa neitseitä hautaan saakka, ei teitä kukaan estä. Mutta älkää sotkeutuko muiden normaaliin elämään, joka on toisenlainen kuin teidän ahdas käsityksenne normaalista.

Jeesukselle tuo ei ollut ongelma. Hänellä oli opetuslapsina miehiä, naisia, muukalaisia, terveitä, spitaalisia, hyljeksittyjä, syntisiä naisia ja rakas Johannes. Jostain syystä nimenomaan Johannes oli Jeesukselle erityisen rakas.

Vierailija
79/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ny viittikö. Päivi on hyvä jätkä. 

Säälittävä, mielenvikainen mummeli, joka kahmii valtaa oksentamalla omia fobioitaan ja neuroosejaan.

Vierailija
80/188 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, oletko syyttäjänlaitoksella suojatyövirassa loisimassa ja vainomassa Räsästä?

En. Olen ammatiltani eläinlääkäri. 

Vaino ja Räsänen sopivat kyllä hyvin samaan lauseeseen. 

Voi voi, kun se Päivin oma elämä on köyhää. 

Et siis pysty erottamaan narttua koiraasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi