Taffel päätti, että on liiketoiminnan kannalta järkevää paskuuttaa tuotteet ja nostaa hintoja
Kerrassaan nerokasta! Muutetaan tuote höttöiseksi murentuvaksi paskaksi, nostetaan hintoja ja samalla sumutetaan kuluttajaa vaihtamalla pussien ulkoasu. Jos joku kysyy, niin sanotaan että ollaan kuunneltu kuluttajien toiveita.
Vähemmän ja paskempaa tuotetta kalliimmalla, just sitä mitä kuluttajat haluaa!
Kommentit (33)
Kalorien perusteella sopiva pussikoko lienee 30-50 g.
Herkkuja syövät naiset ällöttävät.
Tuleeko perunat itäeuroopasta mihin eu lähtöperä monasti sitten viittaa tuotteissa?
Voisi ajaa alas kokonaan noi raksutehtaat. Pelkkää pahaa saavat aikaan, merkistä riippumatta.
ainakin pirkan sipsipussit myös pienentyny?
ja hinta tietty noussu
muistan kun 300g 1,69eur oli normaalihinta
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/makeiset-ja-naposteltavat/sipsi…
pirkka sipsi nyt
275g ja 2,09eur
Jotenkin niin palstamammaa huokuva tämä aloitus kun kiukutellaan sipsien hinnannoususta. Mites rööki ja kahvi? :DD
Vierailija kirjoitti:
Siirryin itse Estrellaan, olin ennen vannoutunut Taffel-fani. Vit*ttaa yritykset jotka pitävät asiakkaita pilkkaanaan.
Itse en enää syö sipsejä. Taffelin tuotteet oli joskus muinoin ihan best, etenkin juustonaksut, nykynuoriso ei edes tiedä miten herkullisia juustonaksut ovat olleet parhaimmillaan kun sitä makoisaa juustokuorrutetta jäi kiva kerros hampaisiin. Ei ole jäänyt vuosiin, niin paljon ovat muuttaneet/vähentäneet naksujenkin ainesosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryin itse Estrellaan, olin ennen vannoutunut Taffel-fani. Vit*ttaa yritykset jotka pitävät asiakkaita pilkkaanaan.
Itse en enää syö sipsejä. Taffelin tuotteet oli joskus muinoin ihan best, etenkin juustonaksut, nykynuoriso ei edes tiedä miten herkullisia juustonaksut ovat olleet parhaimmillaan kun sitä makoisaa juustokuorrutetta jäi kiva kerros hampaisiin. Ei ole jäänyt vuosiin, niin paljon ovat muuttaneet/vähentäneet naksujenkin ainesosia.
Eivät maistu enää juuri miltään.
Vierailija kirjoitti:
Voisi ajaa alas kokonaan noi raksutehtaat. Pelkkää pahaa saavat aikaan, merkistä riippumatta.
Kyllä. Tuhoa, sotia ja tuskaa maailmassa eivät aiheuta esimerkiksi uskonnot vaan sipsit. Kyllä näin on.
Yleensä yritän suosia suomalaista mutta noita en osta. Parhaita sipsejä ovat Coopin ranchers cut. Salt and vinegar
Voi hurja kun hinnat aina välillä nousee!
Mikä ihme nyt on kun ei hinnat pysy samana ikuisesti!
Kyllä ennenvanhaan vaan sipsipussi maksoi kaksi markkaa ainakin 20 vuotta ja kokokin pysyi samana.
Nii-in! Taisi olla vuodesta 1958 vuoteen 1987 kun sipsit oli aina saman hintaisia. Ja rapeita.
Oliskohan ilmastonmuutos muuttanut perunan rakennetta.
sehän kelpaa syyksi aika moneen asiaan.