Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taffel päätti, että on liiketoiminnan kannalta järkevää paskuuttaa tuotteet ja nostaa hintoja

Vierailija
02.05.2025 |

Kerrassaan nerokasta! Muutetaan tuote höttöiseksi murentuvaksi paskaksi, nostetaan hintoja ja samalla sumutetaan kuluttajaa vaihtamalla pussien ulkoasu. Jos joku kysyy, niin sanotaan että ollaan kuunneltu kuluttajien toiveita.

Vähemmän ja paskempaa tuotetta kalliimmalla, just sitä mitä kuluttajat haluaa!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiholla muistelen lapsuuteni Taffeleita. Aivan eri tuote kuin tämä nykyinen sonta.

Oliskohan ilmastonmuutos muuttanut perunan rakennetta.

sehän kelpaa syyksi aika moneen asiaan.

Vierailija
22/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien perusteella sopiva pussikoko lienee 30-50 g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja syövät naiset ällöttävät.

Vierailija
24/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko perunat itäeuroopasta mihin eu lähtöperä  monasti sitten viittaa tuotteissa?

Vierailija
25/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ajaa alas kokonaan noi raksutehtaat. Pelkkää pahaa saavat aikaan, merkistä riippumatta.

Vierailija
26/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pirkan sipsipussit myös pienentyny?

ja hinta tietty noussu

muistan kun 300g 1,69eur oli normaalihinta

Vierailija
27/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin palstamammaa huokuva tämä aloitus kun kiukutellaan sipsien hinnannoususta. Mites rööki ja kahvi? :DD

Vierailija
29/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryin itse Estrellaan, olin ennen vannoutunut Taffel-fani. Vit*ttaa yritykset jotka pitävät asiakkaita pilkkaanaan.

Itse en enää syö sipsejä. Taffelin tuotteet oli joskus muinoin ihan best, etenkin juustonaksut, nykynuoriso ei edes tiedä miten herkullisia juustonaksut ovat olleet parhaimmillaan kun sitä makoisaa juustokuorrutetta jäi kiva kerros hampaisiin. Ei ole jäänyt vuosiin, niin paljon ovat muuttaneet/vähentäneet naksujenkin ainesosia. 

Vierailija
30/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryin itse Estrellaan, olin ennen vannoutunut Taffel-fani. Vit*ttaa yritykset jotka pitävät asiakkaita pilkkaanaan.

Itse en enää syö sipsejä. Taffelin tuotteet oli joskus muinoin ihan best, etenkin juustonaksut, nykynuoriso ei edes tiedä miten herkullisia juustonaksut ovat olleet parhaimmillaan kun sitä makoisaa juustokuorrutetta jäi kiva kerros hampaisiin. Ei ole jäänyt vuosiin, niin paljon ovat muuttaneet/vähentäneet naksujenkin ainesosia. 

Eivät maistu enää juuri miltään. 

Vierailija
31/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ajaa alas kokonaan noi raksutehtaat. Pelkkää pahaa saavat aikaan, merkistä riippumatta.

Kyllä. Tuhoa, sotia ja tuskaa maailmassa eivät aiheuta esimerkiksi uskonnot vaan sipsit. Kyllä näin on.

Vierailija
32/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän suosia suomalaista mutta noita en osta. Parhaita sipsejä ovat Coopin ranchers cut. Salt and vinegar

Vierailija
33/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja kun hinnat aina välillä nousee!

Mikä ihme nyt on kun ei hinnat pysy samana ikuisesti!

Kyllä ennenvanhaan vaan sipsipussi maksoi kaksi markkaa ainakin 20 vuotta ja kokokin pysyi samana.

Nii-in! Taisi olla vuodesta 1958 vuoteen 1987 kun sipsit oli aina saman hintaisia. Ja rapeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän