Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usassa/Kanadassa matkustaneet! Parasta siellä? Ruoka/luonto?

Vierailija
02.05.2025 |

Kukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamman reissun Yhdysvalloissa. Onhan se luonto jotain uskomatonta. Parasta kuitenkin se, että kaikki toimii hienosti, on valtavasti nähtävää ja koettavaa ja onhan se ruoka todella hyvää. Kennedy Space Center on ehkä upein paikka maailmassa, missä olen käynyt.

Vierailija
2/5 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen Kanadassa käynyt, Vancouverissa ja siinä lähiseuduilla.

Luontohan siellä on huikea (kannattaa käydä Sea to Sky Gondola -gondolihississä - ne maisemat on ihan uskomattoman hienoja). Ruokakin on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useamman reissun Yhdysvalloissa. Onhan se luonto jotain uskomatonta. Parasta kuitenkin se, että kaikki toimii hienosti, on valtavasti nähtävää ja koettavaa ja onhan se ruoka todella hyvää. Kennedy Space Center on ehkä upein paikka maailmassa, missä olen käynyt.

Kaikki muu pitää paikkansa mutta hyvän ruuan löytäminen on haastavaa. Tai sitten se maksaa sikana. Niin, mäkkäri ei ole meille hyvää ruokaa.

Vierailija
4/5 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon reissannut molemmissa. Luonto on uskomattoman monimuotoista Usassa. Alaskassa, Floridassa, Arizonassa jne, kaikissa aivan hurjan erilainen luonto, ja aivan upeita juttuja. Historia on hienosti esillä, ja mahtavia museoita. Kulttuuria on moneen makuun. Ihmiset superystävällisiä ja auttavaisia. Politiikka on järkyttävää, mutta jos siitä ei puhu, kaikkien kanssa kyllä tulee juttuun. 

Vierailija
5/5 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu pitää paikkansa mutta hyvän ruuan löytäminen on haastavaa. Tai sitten se maksaa sikana. Niin, mäkkäri ei ole meille hyvää ruokaa.

Mäkkäriin Usassa ei kannata eikä tarvitse turvautua. Kaupungeissa on ruokapaikkoja kaikkialta maailmasta. Ihan maalla on eri juttu, mutta vähänkin isommista kaupungeista löytää esim hyvää kiinalaista vaikka mistä. Kivoja pikaruokia kannattaa hyödyntää. Salaattiketjuja, kuten Chopt, tai vanha kunnon Chipotle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi