Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oli kyllä pahimmat pms-oireet pitkään aikaan. Olin aivan itsetuhon partaalla. Miten helpottaa seuraavaa kertaa ajatellen?

Vierailija
02.05.2025 |

Kymmenen päivää oloni oli kamala. Näin painajaisia, itkin, tuska tuntui fyysisesti kehossa. Tuntui että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia ja olen epäonnistunut. Olin hyvin toivoton. Suunnittelin itseni surmaamista ja olotilan vuoksi jätin vielä yhdet kekkerit väliin josta kaveri suutahti. Syömishäiriö oireilu myös oli aivan hirveää. 

Menkat alkoi ja nyt taas tuntuu että on parempi fiilis. Uskomatonta kyllä miten pahat oli nyt oireet. Miten helpottaa tuollaista? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psyykkisestä vaivalta

Vierailija
2/2 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin itse pahoista mielenterveysongelmista ja PMS on itselläni tuohon verrattuna todella lievää. En tiedä ratkaisua ongelmaan kun en pysty monestakin syystä johtuen helpottamaan mielenterveysongelmiani, mutta silloin kun vaikutan kärsiväni selkeästi PMS-oireista yritän vaan hokea itselläni, mistä tämä johtuu ja olla tekemättä typeryyksiä. Toki oireet ovat pahentuneet vanhetessani, mutta en pidä tätä suurena ongelmana kun muuten ihan hormoneista riippumatta kärsin lähes päivittäin mm. paniikista, ahdistuksesta, masennuksesta jne. ja olen saanut näihin liittyviä diagnooseja. Sama se on muuten suolistovaivojen kanssa. Kärsin myös kroonisista suolistovaivoista ja niihin liittyvät kivut ovat paljon pahempia kuin kuukautiskivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän