Onko kaunis ja älykäs nainen kova vastus?
Kommentit (40)
Eiköhän tämän "kysymyksen" taustalla ole ajatus, että rumilta ja tyhmiltä saa helpommin?
En tiedä, en ole koskaan etsinyt naisista vastusta vaan kumppania. Jotkut potentiaalisista naiskumppaneista kyllä vaikuttivat etsivän lähinnä vastustajaa. Olisi pitänyt itse tajuta jättää heidät, mutta onneksi he huomasivat, ettemme ole samalla aaltopituudella parisuhteen suhteen.
Kun se vielä laittaa korkkarit jalkaan ja katselee lyhyempiä miehiä alaviistoon, niin on.
Tuskin Sanna Marinista jauhettaisiin vielä palstalla, jos hän ei olisi kaunis. Tätä kassatyttöä hoetaan myös, vaikka Sanna on yhteiskuntatieteiden maisteri.
Kauneus yhdistettynä valtaan on monille aivan ylitsepääsemätön triggeri.
Mitä kovempi kisa, sitä paremmat palkinnot :)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Sanna Marinista jauhettaisiin vielä palstalla, jos hän ei olisi kaunis. Tätä kassatyttöä hoetaan myös, vaikka Sanna on yhteiskuntatieteiden maisteri.
Ja itsevarmuuteen. Edelleen monen mielestä naisen pitäisi olla ennen kaikkea nöyrä ja hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pelistä. Esim jalkapallossa ei...🙄
Amanda Rantanen on hyvin kaunis ja kaatoi Skotlannin "jumalan nenä" -maalillaan.
Mutta onko hän älykäs?
Riittävän älykäs että kelpasi kasvatustieteelliseen.
Siis ei kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsevarmuuteen. Edelleen monen mielestä naisen pitäisi olla ennen kaikkea nöyrä ja hiljainen.
Suomessa ollaan perinteisesti Niskavuoren Hetoja. Ei meille kukaan mahda.
Joo. Sä et pärjää sellaisen kanssa a bimp
Kauneus ja älykkyys ei kerro vielä mitään itse luonteesta.
Kauneus on toki plussaa, ja helpottaa huomion kiinnittämistä.
Älykkyys ongelmana riippuu täysin siitä miten se tuodaan esiin. Toki joku saattaa kokea uhkaavaksi jos jää "toiseksi" älyllisesti. Älykkyyttä on erilaista, se tulee esiin eri tavoilla. Osaaminen, kokemus ja ongelman ratkaisu kaikki luo kuvaa älykkyydestä, mutta näissä on tolkuttomia eroja siinä miten se näkyy. Jos päälle käyvästi koko ajan on oikaisemassa toisia, tai vähättelee toisten ajatuksia ja ehdotuksia koska "kyllä minä tiedän, olen diplomi insinööri"..
Henk.koht pidän itseäni melko älykkäänä. Mutta minulla ei ole komeita titteleitä tai mahtavia koulun papereita esitellä. Töissä kuljen paskasissa haalareissa, keski ikäinen eronnut dadbod mies. Ei kukaan pidä minua älykkäänä ensi tapaamisella, enkä ole mikään "ainstain". Mutta oto osallistun paljon melko vaativiin kansainvälisiin tehtäviin suomeksi ja englanniksi.
Iän tuoma kokemus ja oma maailma on pistänyt tapaamaan paljon erilaisia korkeasti koulutettuja ihmisiä, ja ensi kosketuksella on oppinut ehkä hiukan alkuun varomaan älykkäänä pidettyjä ihmisiä, kunnes tutustuu hiukan. Samaa koskee todella kauniita naisia. (samaa ongelmaa ei ole ulkonäöllisesti pidettyjen miesten kohdalla, mutta se johtuu varmaankin siitä että olen itse myös mies, vaikkakin ihan perus tallukan näköinen).
Eli, ensi "kosketuksella' kaunista ja älykästä naista tulee "varottua" hiukan. Tavallisemman näköisiä ja oloisia on rennompi lähestyä. Tämä johtuu parista seikasta. Siitä että yleensä kauniimmat yksilöt saavat paljon enemmän huomiota, niin hyvää kuin pahaa, ja tämä ajaa usein helpommin väärinkäsityksiin ja valituksiin. Ja se että ainakin omalla kohdalla korkeammin koulutetut yksilöt on yleensä paremmasta sosioekonomisesta taustasta kotoisin, ja tällaista köyhän perheen kasvattia katsotaan lähes aina pitkin nenänvartta. On tullut koettua ihan omakätisesti. Kun taas "normaalin" näköiset ja perustason koulutuksella (maks insinööri) varustetut usein sopeutuvat helpommin kulloiseenkin ilmapiiriin. Toisaalta sama pätee älykkyteen. Ja älykkäillä ihmisillä on monesti ylianalysoiva ote, esim vitsit menevät ohi kun yritetään aina löytää se sivistynyt rationalismi. Tällä lailla ei voi kuitenkaan koko ajan yleistää, sillä jokainen on yksilö, ja vain "kysymällä selviää".
Mutta, all in all, pieni varovainen ennakko ote tulee itsellä. Mutta se ei ole syy olla tutustumatta. Kyllä sitten parissa minuutissa selviää mikä se asenne ja toiminta on. Ja se ratkaisee miten siitä eteenpäin. Ja ehdottomasti ei ole mikään sääntö että pitäisi suhtautua nuivasti kauniisiin ja älykkäisiin. Tyttöystäväksi riittää yksi nainen, ja älykkään kanssa riittää keskusteltavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ,kyllä se rahaa tottelee.
Älä viitsi. Älykäs nainen ei katso rahoilla leventelijää hetkeäkään. Hänellä on omat rahat.
Kun lyödään tarpeeksi suuri setelinippu kouraan niin kyllä polvistuu kauneinkin nainen.
Mene roskikseen.
Taisi osua,haluatko tienata euron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Älykäs nainen ei katso rahoilla leventelijää hetkeäkään. Hänellä on omat rahat.
Kun lyödään tarpeeksi suuri setelinippu kouraan niin kyllä polvistuu kauneinkin nainen.
Mene roskikseen.
Poliisi voisi olla kiinnostunut kommentistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskikseen.
Poliisi voisi olla kiinnostunut kommentistasi.
Haluaako poliisikin euron,onhan niillä huonot palkat,onko paskahatut vielä lakossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskikseen.
No sieltähän tuo kirjoittaa. Roska muuttaa roskikseksi joka paikan mihin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskikseen.
No sieltähän tuo kirjoittaa. Roska muuttaa roskikseksi joka paikan mihin menee.
Taas yksi perseaukinen ilmottautui,haluatko tienata vitosen? vai soitatko poliisin?
Lii Anderssonilla on ainaskin joku entinen jääkiekkopelaaja ex-SaiPa ajalta ennen Raipee
Jos sanot, kirjotat olevasi älykäs, olet joidenkin mielestä läpeesi täynnä itseäsi.
Mutta luulen kyllä että älykäs tietää olevansa älykäs, ja on oikeenkin positiivista kun osaa kehua itseään :)
Suomessa ei osata tarpeeksia toisiansa kehua ja kannustaa niin mahtavaa on jos hoksaa että kaikki lähtee itsestä. Mikään kysymys ei ole tyhmä. Jos kiinnostaa niin kysyy pois vaan. Vastauksista näkee kellä on tunneälyä! Käytöstapoja. Eikö älykkäät yleensä myös tiedä miten toiselle ei saa puhua.
Älykkyys on älyttömän laaja käsite. Parisuhteessa, oma elämä ja muut ihmiset mm. Taloudellinen puoli. Omat valinnat elämässä. Katsotaanko ja mietitäänkö valintojen seurauksia eka.
Onko putkikatse ja enemmän ajatellaan itsensä kautta, mustavalkosesti asioista.
Sitte on erikseen myös taitoihin liittyvä älykkyys. Kukaan ei ole kaikessa älykäs mutta uskon että tunneäly sekä talous asioihin liittyvä ymmärrys on parasta älykkyyttä.
Se minkälaisen seksuaalisuuden kanssa syntyy määrittää paljolti minkälaisen elämän rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot, kirjotat olevasi älykäs, olet joidenkin mielestä läpeesi täynnä itseäsi.
Mutta luulen kyllä että älykäs tietää olevansa älykäs, ja on oikeenkin positiivista kun osaa kehua itseään :)Suomessa ei osata tarpeeksia toisiansa kehua ja kannustaa niin mahtavaa on jos hoksaa että kaikki lähtee itsestä. Mikään kysymys ei ole tyhmä. Jos kiinnostaa niin kysyy pois vaan. Vastauksista näkee kellä on tunneälyä! Käytöstapoja. Eikö älykkäät yleensä myös tiedä miten toiselle ei saa puhua.
Älykkyys on älyttömän laaja käsite. Parisuhteessa, oma elämä ja muut ihmiset mm. Taloudellinen puoli. Omat valinnat elämässä. Katsotaanko ja mietitäänkö valintojen seurauksia eka.
Onko putkikatse ja enemmän ajatellaan itsensä kautta, mustavalkosesti asioista.
Sitte on erikseen myös taitoihin liittyvä älykkyys. Kukaan ei ole kaikessa älykäs mutta us
Ei määritä. Minua luullaan aina lesboksi miehisten harrastusten takia, mutta homoprosentti on pyöreä nolla. Seksuaalisuus ei liity mihinkään.
Kaunis, älykäs, itsevarma ja seksuaalisesti aktiivinen tuntuu ainakin olevan aivan sietämätön yhdistelmä monille. En siis itse ole tuollainen.