Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että vaarallisin henkilö naisen elämässä on hänen oma poikaystävänsä?

Vierailija
01.05.2025 |

Tai aviomies jonka kanssa asuu saman katon alla

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille taas kuolemaksi eniten taitaa olla se raivopää mutsi?

Alle 1-vuotiaille kyllä, sitä vanhemmat lapset tappaa yleensä isä. 

Vierailija
22/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies. Veli, isä, aviomies, poikaystävä, mieskaveri, perhetuttu, jne. 

Kyllähän sekin jo kertoo paljon, että miehet eivät edes suotu asumaan naisten kanssa (tai avioitumaan) jos nainen ei anna heille pillua. Eli käytännössä vaikka paiskaukset ovat loppuneet, tilanne on ottanut vaan takapakkia siinä mielessä, että avioliittoja ei sitten enää solmita jos ei saa ottaa väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi olla, mutta jos kaikki miehet olisivat kumppaniaan kohtaan hengenvaarallisia, täällä ei olisi elossa yhtään naista parisuhteessa.

Kuinka moni palstailija on saanut kasvaa isän ja äidin muodostamassa ydinperheessä, jossa ei riitoja ratkottu väkivalloin?

Ilmoittaudun.

Vierailija
24/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Naiset itse valitsevat juuri ne miehet, jotka kutittelee kivasti silleen. Se sohvalla mököttävä plösö olisi varmasti turvallinen poikaystävä, mutta mutta... nii-in :DD

Kuka haluaa olla possujunan kyydissä??

Vierailija
25/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aborttia vastaajat ovat tehneet? 

Vierailija
26/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista tätä omassa lähi tai tuttavapiirissäni.

Tunnistaakseen ilmiön täytyisi olla vertailukohtana naisen elämä ilman miehiä. Hyvin harvalla on. Iso osa naisia on tottunut väkivaltaan ja pitää sitä täysin normaalina. Henkistä, psykologista, seksuaalista, taloudellista...

Vierailija
27/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0, mutta olen ehkäissyt lukuisan määrän paskalapsia. Nykyään ehkäisen ihan vaan olemalla olematta tekemisissä miesten kanssa.

Vierailija
28/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Koska ex-mies pakotti siihen uhkaamalla lopettavansa raskauden itse, jos minä en hoida asiaa. 

Vierailija
29/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voi olla, mutta jos kaikki miehet olisivat kumppaniaan kohtaan hengenvaarallisia, täällä ei olisi elossa yhtään naista parisuhteessa.

Kuinka moni palstailija on saanut kasvaa isän ja äidin muodostamassa ydinperheessä, jossa ei riitoja ratkottu väkivalloin?

Ilmoittaudun.

Ennemminkin kyse on siitä, että naiset antavat pillua tai luopuvat omaisuudestaan mieluummin kuin hengestään. Naisten omistukset ovat pienet ja edelleen seksuaalinen hyväksikäyttö on normaalia ja jopa edellytys sille, että nainen saa lisääntyä. Et voi käytännössä lisääntyä kuten luonnossa, että ottaisit vaan siemenen ja kasvattaisit lapsen. Väkivalta seuraa joko lainsäätäjien, "terveydenhuollon", ym. toimesta, tai vaihtoehtoisesti sen siittäjän.

Vierailija
30/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ex-poikaystävä.

Vierailija
31/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0, mutta olen ehkäissyt lukuisan määrän paskalapsia. Nykyään ehkäisen ihan vaan olemalla olematta tekemisissä miesten kanssa.

Tuo weeteen osa. Weetee jo sadannessa sukupolvessa, se on nääs periytyvää...

Vierailija
32/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, yhdessä kun puuhastellaan niin voin vaikka tiputtaa maalisangon päähän tai peruuttaa autolla päälle vahingossa. Hengenvaarallista tämä yhteiselo.

Tämäkin on totta, että onnettomuudet lisääntyvät tietyissä seuroissa. Esim. itse en ole loukkaantunut koskaan itsekseni puuhaillessani, mutta miesseurassa lukuisia kertoja erittäin vakavastikin.

Tähänkin on ihan selkeä syy, mutta koska suomalaiset eivät usko hengellisyyteen tai ajatusrikoksiin, niin ei puhuta siitä sen enempää.

Vierailija
33/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytymismallit tulevat kotoa. Pitää katsoa ensin, millainen seurustelukumppanin perhe ja arvot ovat, ennen kuin alkaa suhteeseen kenenkään kanssa. Hyvä koulutustaso, hyvä ammatti, hyvä työpaikka, kunnianhimoa ja huumorintajua samassa paketissa on hyvä juttu, kun vielä keskinäistä kemiaakin löytyy riittävästi. Lapsirakkaus ehdottomasti, jos perhettä perustaa. Liikaa yksinhuoltajia kertoo huonoa perheiden suunnitelmallisuudesta ja vastuunkannosta .

Hampuuseja, koulupudokkaita, narkkareita, öykkäreitä, huumorintajuttomia ja muuten vain tyhmiä ei kannata katsoa päinkään. Naisten hoivavietti vie harhaan liian usein. Ja lapsentekopakko kaikkien vastaantulijoiden kanssa. Sääli.

Vierailija
34/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun.

Minä myös.

Vierailija
35/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä syystä se oma mies juuri on se vaarallisin. Ettei vain olisi myös naisten miesmaulla osuutta asiaan? Tuosta pitäisi oikeasti ja medioita myöten pystyä keskustelemaan, mutta naiset suuttuu ja menee mykäksi.

Vierailija
36/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se taitaa mennä. Olen kuullut tuota itkua parilta eksältä. Itsehän valitsivat. Toisella olivat kyllä miehen sukulaiset väkivaltaisia ei mies itse. Se on sitä kulttuuria.

Vierailija
37/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun.

Missäs sanottiin, että ihan kaikki miehet ovat vaarallisia? Aivan, ei missään.

Vierailija
38/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo weeteen osa. Weetee jo sadannessa sukupolvessa, se on nääs periytyvää...

Minä taidan olla kyllä sukuni ensimmäinen seksiseikkailija, kaikki muut ovat olleet hyvin pidättyväisiä (rumia ja ujoja). Ja toisaalta jos vaihtoehtona olisi kireä avioseksi jonkun hanken-pikkupilin kanssa niin aika tyytyväinen olen valintoihini.

Vierailija
39/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ainoastaan maiset pakastavat viisi vauvaansa 

Jos tekisin listan siitä, mitä ainoastaan miehet tekevät, niin tila loppuisi ja välissä pitäisi käydä oksentamassa. Jostain syystä sinulle miestyypillinen rikollisuus aiheuttaa "m-mut kyllä naisetkin!!!" -reaktiota. Miksi?

Vierailija
40/121 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin päin. Vaarallisin asia naiselle on väärän miehen rakkaus.