Mikä on vähiten epäterveellinen suklaapatukka?
Haen nyt sellaista kunnon suklaapatukkaa enkä esim. Fazerin suklaapalarivejä.
Snickers ehkä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää suosiolla sokerit pois. Eivät edistä terveyttä. Suklaa on erityisen epäterveellistä, koska sisältää runsaasti sokeria ja kovia rasvoja.
Ei tarvitse, olen terve ja normaalipainoinen vaikka syön sokeria. En ole koskaan ollut ehdoton ruokavaliossani.
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa, 70 %.
Oikein tumma suklaa. Vähintäänkin 70%, mieluummin enemmän.
Sokeri minimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää suosiolla sokerit pois. Eivät edistä terveyttä. Suklaa on erityisen epäterveellistä, koska sisältää runsaasti sokeria ja kovia rasvoja.
Ei tarvitse, olen terve ja normaalipainoinen vaikka syön sokeria. En ole koskaan ollut ehdoton ruokavaliossani.
Se, että sinä olet terve, vaikka syöt sokeria, ei loogisesti implikoi, että sokeri on terveellistä, koska se ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako opettaa ja valistaa muita, keskittykää omaan ruokavalioonne, kaikilla ei ole ylipaino- tai kolesteroliongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä olet terve, vaikka syöt sokeria, ei loogisesti implikoi, että sokeri on terveellistä, koska se ei sitä ole.
En väittänytkään niin.
Noihin jos lähtee, se voi käydä terveyden päälle.