Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Helsingin paivakodeista

Vierailija
18.03.2007 |

olen ihan ulkona Suomen paivahoitoasioista. Olen paluumuuttamassa Helsinkiin syksylla ja paivakotipaikka pitaisi saada 3 ja 5 v tytoille. Kattelin netista etta lahin olisi Nurmikko Kumpulassa. Miten helposti saa juuri siihen ykkostoive p kotiin? Mulla hoidontarve alkaisi elokuussa. Auttaisko asiaa jos nyt jo hakisin? Olisiko kokemuksia muista Kumpulan p kodeista? Niin ja miten ma haen yleensa haen paikkaa? Soitanko itse vai joku yleinen hakemus? Ja miten nopeasti saa tiedon etta onko saanut paikan? Stressia pukkaa taalla....Onneksi sentaan jo asunnon sain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun loppuun mennessä pitää saada hakemus sisään, jos elokuuksi mielii hoitopaikkaa. Kernaasti kannattaa jättää jo aiemminkin.

Vierailija
2/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätökset tulevat toukokuun puolivälissä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa katsoa myös 2. vaihtoehto ja merkitä se siihen lomakkeeseen myös. Katsos, jos et saakaan paikkoja ykkösvaihtoehdosta, niin hoitopaikka voi olla missä päin Helsinkiä vain, mistä sattuu paikkoja vapautumaan. Tosin yleensä toki yrittävät löytää hoitopaikat läheltä, mutta kannattaa olla itse aktiivinen ja laittaa mahdollisimman paljon toiveita.

Vierailija
4/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä kuukautta ennen kuin hoidon tarve alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi