Miksi yhteishuoltajuus?
Jos minkään asian hoito ei onnistu vanhemmilta sovussa? Eikä ole luottamusta toiseen. Miksi te silti sovitte niitä yhteishuoltajuussopimuksia? Työskentelen itse lastensuojelussa ja näitä riitoja tuotaisiin tänne meille loputtomiin.
Kommentit (45)
Yli 20 vuotta lastensuojelussa työskennelleenä sanon, että jos vanhemmat haluavat lapsilleen mielenterveysongelmia, niin kannattaa riidellä lapsista ja huoltajuudesta. Takaan, että lopputulos on taattu. Mitä enemmän näitä riitelyvuosia lapsi kokee, sitä syvemmät psyykkiset vauriot hän saa. 

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimesijassa käräjäoikeus ratkaisee.
Millä perusteilla käräjäoikeus ratkaisee? Pahoin pelkään, että oletuksena olisi yksinhuoltajuus äidille, mikä on todella väärin lapsia ja isää kohtaan.
Eihän siellä minkään oletuksen mukaan mennä.Jos toiselle vanhemmalle määrätään yksinhuoltajuus niin joku siellä taustalla toisella on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Te sossuthan niitä riitoja agitoitte. Myrkytätte naisten mieleb ja painostatte vieraannuttamaan. Olet pahempi fasisti kuin kaikki työttömät + putin ja zelenskyi yhdessä.
Ei saatana😂😂😂😂
T: sossu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko-viikko systeemi ja äidille yksinhuoltajuus? Isä ei saa edes Wilmaan käyttöoikeuksia, onko tässä lapsen etu kyseessä?
Ex olisi halunnut tämän järjestelyn. LV ei suostunut.Minulle olisi käynyt mikäli lapsi minulla, isällä ainoastaan joka toinen vkonloppu.
Meillä on viikko-viikko, mutta lasten isä ei ole edelleenkään ottanut Wilmaa käyttöön, vaikka lapset ovat jo yläkoulussa. Miten yhteishuoltajaisän saisi pakotettua hoitamaan lapsille muutakin kuin katon pään päälle ja ruuan joka toinen viikko?
Miksi hänen pitäisi?
Se vaikeuttaa lapsen koulunkäyntiä ja päätöksiä koulussa. Lapsi on suurin kärsijä ja häviäjä, kun koulussa ei voi tehdä lasta koskevia päätöksiä, ilman huoltajien suostumusta.&n
Riittää toisen vanhemman suostumus, vaikka olisi yhteishuoltajuus. Ainoastaan pankkitiliin ja passiin tarvii molempien suostumuksen.
No ei kyllä todellakaan ole. Lapset eivät itsekään halua sitä.
Se on etu vain siittäjien raivokohtausten hillitsemiseksi, ihan kuten pakkoavioliitotkin (= naisten paiskaaminen) oli aikanaan.
Ja se on johtanut siihen, että lapsia ei tule.