Listataan uusia, erikoisempia mutta edullisia harrastuksia aikuisille!
Moni kaipaa elämäänsä jotain uutta. Lenkkeily, sali ja lukeminen ovat tavanomaisia, mutta listataan harrasteita jotka erikoisempia, mutta liki kaikkien saatavilla. Eli laskuvarjohyppy esim poissuljettu kalleutensa vuoksi.
Ja mainittakoon, että harrastus voi siis tarkoittaa tässä vaikkapa jotain projektia jota voi edistää yksinäänkin. Ei tarvitse olla siis sellainen, jonka joku ulkopuolinen taho järjestää jossain paikassa x.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Nyt keväällä hyvää aikaa opetella ja kerätä villivihanneksia.
Itse ajattelin kokeilla voikukanjuuresta tehtävää kahvinkorviketta.
Menee vielä hetki, kunnes nokkoset nousevat maasta. Nuorista nokkosista saa hyvää nokkoskeittoa.
Sellainen harrastus joka ei ole suorittamista. Tuo himmelin tekeminen on varmasti ok.
Pienviljely
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuistojen kiertely/patikointi
Pitäisi vaan päästä niihin puistoihin. Vai onko sinne kävely osa sitä patikointielämystä.
Edullinen, liki kaikille mahdollinen. Ei etsitty ilmaista.
Hanki tennispallo ja maila, läiski palloa rakennuksen seinään. Pujota tennispallo sukkahousun lahkeeseen ja kiinnitä se puunoksaan, voit harjoitella lyöntejä. Pyydä roskalavalta käytettyjä vaahtomuovipatjoja ja narua, rakenna näistä korkeushyppypaikka. Hanki hyppynaru, sillä voi tehdä melkein mitä vaan.
Kaikki mainitsemanne harrastukset ovat tavallisia minun tuttavapiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainitsemanne harrastukset ovat tavallisia minun tuttavapiirissäni.
Jopa himmeleiden teko? Wau.
Itse tiedän vain yhden elossaolevan ihmisen, jonka tiedän tehneen joskus himmelin oljesta.
Nokkahuilun soitto.
En tiedä ketään aikuista joka tätä harrastaisi.
Vois ottaa harrastukseksi käydä jokaisessa Suomen kaupungissa. Tai vaikka jokaisella paikkakunnalla.
Siinä olis tavotetta ja harrastusta loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vois ottaa harrastukseksi käydä jokaisessa Suomen kaupungissa. Tai vaikka jokaisella paikkakunnalla.
Siinä olis tavotetta ja harrastusta loppuiäksi.
Mä tykkään kiertää eri paikkakuntien kirkkoja. Niitä löytyy niin eri aikakausilta, että on mielenkiintoista nähdä historiaa samalla 🙂
Erikoisten ja harvinaisten huonekasvien hankkiminen ja hoitaminen.
Vierailija kirjoitti:
Nokkahuilun soitto.
Olisi muutenkin kiva, jos aikuiset harrastaisivat enemmän soitinten soittamista. Nythän se on enimmäkseen lasten ja nuorten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokkahuilun soitto.
Olisi muutenkin kiva, jos aikuiset harrastaisivat enemmän soitinten soittamista. Nythän se on enimmäkseen lasten ja nuorten juttu.
No ei kai siinä mitään ikärajaa ole. Luultavasti nokkahuilun soitossa voi ahkeralla harjoittelulla päästä hyvinkin taitavaksi vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokkahuilun soitto.
No ei kai siinä mitään ikärajaa ole. Luultavasti nokkahuilun soitossa voi ahkeralla harjoittelulla päästä hyvinkin taitavaksi vielä aikuisenakin.
Musiikkiopistoihin on ikäraja. Paitsi ehkä jossain maaseudulla.
Sukututkimus, DNA-sukututkimus (tämä maksaa sen aloituspakkauksen verran)