Partaisten miesten seksikkyys
Näinä aikoina, parta on miehillä trendi. Ja hyvin vahva trendi onkin.
Yksi jos toinenkin, mitä erilaisempi, niin nuorempi kuin ikåäntyvä mieskun mieskin, on kasvattanut itselleen, tietyn tyyppisen parran.
Ja se on totisesti suuri ilo naisille.
Itse olen nainen ja aina ollut niin sanotusti hulluna parrakksisiin miehiin.
Mielestäni parta on vahvin, voimakkain osoitus miehen ( uroksen) maskuliinisuudesta.
Miehen tulee näyttää mieheltä, ja yksi voimakkaimmista signaaleista siitä on parta miehillä.
Sitäpaitsi partamies tuntuu luotettavammalta, mutta ennenkaikea turvvalliselta.
Ja tottakai, partainen mies on myös ylitsepääsemättömän seksikäs.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies, ja sama mies tehtailee vastauksia ketjuun, kirjoitustyyli paljastaa. Parta vanhentaa, lihottaa ja rumentaa, btw.
Oikea nainen
Joo selkeästi ap itse vastailee tähän, mutta on meitäkin naisia jotka pidämme parrakkaista miehistä. Jos parta on siisti ja huollettu niin tykkään. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on useimmiten miehekkään ja siten joskus seksikkäänkin näköinen, mutta kyllä väkisinkin mieleen nousee, että missä kaikkialla se on ollut ja onko sitä ikinä pesty muulla kuin vedellä?
Mitä sinä väännät.Tottakai miehet, etenkin työssä käyvät miehet käyvät päivittäin suihkussa. Useimmat jopa kaksi kertaa vkossa saunassa.
Joten miehet pesevät,alapäänsä, kehonsa ja kasvonsa ja sen myötä parran, vähintään kerran vuorokaudessa.
Etkö pösilö käsitä, että ilman partansa pesua, miehillä olisi parrassa ruuan tähteitä ym.
Ilman parran pesua, parta myös alkaisi myös haista tympeältä ja pahalta. Sillä kasvojen lika, pöly ja hiki tarttuvat partaan.
Onko sinulla koskaan ollut miesystävää, jolla parta?
On joo ollut. Eksällä oli sellainen ihmeellinen rytökasa, jota aina silitteli. Mun iholla meni noin vuosi tottua, muuten oli kasvot aina näpyillä ja punainen ärsytyksestä. Ei osannut pestä ihoaan, hiuksiaan tai hampaitaan, joten kyllä se partakin haisi kamalalta ja osittain sen likaisuuden takiakin sain varmaan iho-oireita. Lisäksi tämä tapaus tupakoi ja käytti alkoholia niin ödörit oli sen mukaiset. Monta kertaa pyysin pesemään itsensä ja sitten lakkasin pyytämästä. En koe kovin intohimoisena asiana, että joudun aikuiselle ihmiselle muistuttamaan perushygieniasta. Kun lakkasin pyytämästä niin loppui myös seksielämä. Kun loppui seksielämä niin hän siirtyi pettämään ja ilmeisesti nykyinen nainen tykkää pesemättömästä partaisesta mörököllistä.
Olen sitä mieltä, että ihmisten ominaishaju on yleensä mielettömän seksikästä ja jos on minulle seksuaalisesti kiinnostava ihminen niin ai että kun toista saa nuuskutella. Ominaishaju ei kuitenkaan tarkoita elttaantunutta ihon lemua, rasvaista tukkaa ja ällöttävän hajuista partaa, hikisiä taipeita tai pesemättömiä hampaita. Eli jos miehen hygienia on kohdillaan ja pitää huolen parrastaan niin onhan ne aika mielettömän seksikkäitä.
Kun olin nuori, vain isäni ikäisillä miehillä oli parta. Kun tulin perheenperustamisikään, samanikäiset miehet kasvattivat parran siinä vaiheessa, kun heistä tuli isiä. Nuorten miesten partatrendi on minusta todella outo, mutta olen jo 50 v, joten ehkä minun ei tarvitsekaan sitä ymmärtää.
Parta tuo mieleen epäsiisteyden ja sivistymättömyyden, ja siinä kai korostetaan jotain jota ei ole kun näkee tarkemmin.