Onko paljon jos sinkulla menee 520 euroa kuukaudessa rahaa ruokaan?
520 euroa kuukaudessa pelkkään ruokaan, ei sisällä hygieniatuotteita ja muita.
Kommentit (70)
Meillä menee nelihenkisellä perheellä ruokaan ja hygienia yms tuotteisiin noin 600€/kk. Toki koululaiset saavat koulupäivisin yhden ilmaisen aterian mutta eipä se suurkeittiön teollinen ruoka yhtälailla täytä ja nälkää pidä kuin kotiruoka.
Mutta eikös sinkuille ollutkin ruoka kalliimpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee n. 400e kahden hengen ruokiin
Sama meillä, kahdelta noin 400€. En tajua, timanttejako siellä pizzassa on kun noin paljon menee yhdellä kuukaudessa rahaa ruokaan.
Mitä syötte?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä maksaa liikaa.
Viisas syö monipuolisesti ja terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä, kahdelta noin 400€. En tajua, timanttejako siellä pizzassa on kun noin paljon menee yhdellä kuukaudessa rahaa ruokaan.
Mitä syötte?
Ai mitä syömme? Itse tehtyä tavallista kotiruokaa, perunaa eri muodoissa , pastaa, riisiä, kanaa,lihaa ,kalaa. Hedelmiä,vihanneksia, marjoja pakkasesta. Leivotaan kahvileipää silloin kun huvittaa mutta säännöllisesti. Ruokaa ei mene roskiin,jääkaapissa tehdään inventointi vähintään joka viikko,joka myös pienentää ruokalaskua. Ja ns ilmaista ruokaa ei meillä ole, kuten esim riistaa,eli ei metsästetä. No, paitsi marjat ja sienet joita vähän keräämme jos löytyy metsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte?
Ai mitä syömme? Itse tehtyä tavallista kotiruokaa, perunaa eri muodoissa , pastaa, riisiä, kanaa,lihaa ,kalaa. Hedelmiä,vihanneksia, marjoja pakkasesta. Leivotaan kahvileipää silloin kun huvittaa mutta säännöllisesti. Ruokaa ei mene roskiin,jääkaapissa tehdään inventointi vähintään joka viikko,joka myös pienentää ruokalaskua. Ja ns ilmaista ruokaa ei meillä ole, kuten esim riistaa,eli ei metsästetä. No, paitsi marjat ja sienet joita vähän keräämme jos löytyy mets
Riistan metsästäminenkö ilmaista? Aissaatana! Kiitos päivän nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte?
Ai mitä syömme? Itse tehtyä tavallista kotiruokaa, perunaa eri muodoissa , pastaa, riisiä, kanaa,lihaa ,kalaa. Hedelmiä,vihanneksia, marjoja pakkasesta. Leivotaan kahvileipää silloin kun huvittaa mutta säännöllisesti. Ruokaa ei mene roskiin,jääkaapissa tehdään inventointi vähintään joka viikko,joka myös pienentää ruokalaskua. Ja ns ilmaista ruokaa ei meillä ole, kuten esim riistaa,eli ei metsästetä. No, paitsi marjat
Eri kirjoittaa, naura vaan. Olen metsästäjien kuullut kertovan että on monta pakastinta jotka täynnä ilmaista lihaa. Narraako ne?
Tyhmä maksaa liikaa.