Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yksinäinen +50 nainen tekisi tänään? kukaan ei pääse kylään, eikä minua ole kutsuttu minnekään.

Vierailija
30.04.2025 |

Rahaakin rajallisesti, n. 40e illaksi.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä jotain erityistä? Normaali arki-ilta kenelle tahansa, joka ei ole enää viinaan menevä opiskelija. Eihän tuolla ulkona ole edes kaunis ilma. 

Meilläpäin ainakin on lapsille isokin juhla. On naamiaista ja kekkeriä. Aikuiset sitten siinä sivussa grillaa, joku ottaa olusen ja toisen, suurin osa vettä tai simaa. Tääkään ei ole säästä kiinni, kun rakennetaan fasiliteetit sään mukaan. :)

Matkalla kaveriperheen luokse iltaa viettämään.

Vierailija
42/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko isosta kaupungista? Rohkeasti vaan yksin yksille johonkin siistimpään kapakkaan missä 50+ käy. Esim. Helsingissä Storyville.

Aivan, myös Juttutupaan voisi mennä tai Kallion baareihin. 

Juttutupa hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso reissutöissä, yksin kotona. Ja nautin olostani. Kattelen telkkaria, syön pikkuherkkuja, nautiskelen pari lonkeroa. Lueskelen, rapsuttelen kissoja. Nice. Parempaa ei ole.

Vierailija
44/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko rahalla keskiketterää ja puistoon virittelemään joku nuori kolli kämpille

Vierailija
45/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee leffaan?

Vierailija
46/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mee mihkään. Olin aamusta kaupoilla jo oli liikaa väkeä. Tykkään olla kotona. Kissa kaverina. Pääosin kotona vietän paljo ku ei tuota rahaa ni paljo oo. Joskus elokuvis käyn.. Ny ei oo niitäkään. On noita keikkoja välillä jossa käyn.

Vierailija
47/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan mee mihkään. Olin aamusta kaupoilla jo oli liikaa väkeä. Tykkään olla kotona. Kissa kaverina. Pääosin kotona vietän paljo ku ei tuota rahaa ni paljo oo. Joskus elokuvis käyn.. Ny ei oo niitäkään. On noita keikkoja välillä jossa käyn.

Joo, mä tykkään myös käydä keikoilla ja konserteissa. 

48/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko isosta kaupungista? Rohkeasti vaan yksin yksille johonkin siistimpään kapakkaan missä 50+ käy. Esim. Helsingissä Storyville.

Ääni tälle. Itse (mies 59+) seuraavaksi lähdössä Paville lavatansseihin. Sen jälkeen mahdollisesti vielä Storyvilleen jos jalat kestää ja jos sinne sisään pääsee puolen yön aikoihin jonottamatta tuntia. Mikäli järjetön jono niin sit takaisin kotiin ja nukkumaan.

(Muoks) Arvioitu illan budjetti molempiin yhteensä on sisäänpääsyt ja narikat noin 35 euroa ja juomiin (limu, vesi) alle kymppi. Seutulippu löytyy ennestään.

M59+

Vierailija
49/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä yhtään mitään ? 

Vierailija
50/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni tälle. Itse (mies 59+) seuraavaksi lähdössä Paville lavatansseihin. Sen jälkeen mahdollisesti vielä Storyvilleen jos jalat kestää ja jos sinne sisään pääsee puolen yön aikoihin jonottamatta tuntia. Mikäli järjetön jono niin sit takaisin kotiin ja nukkumaan.

(Muoks) Arvioitu illan budjetti molempiin yhteensä on sisäänpääsyt ja narikat noin 35 euroa ja juomiin (limu, vesi) alle kymppi. Seutulippu löytyy ennestään.

Oletko hyväkin tanssimaan kun suuntaat Paville? Kävin joskus ja kaikki tanssivat hurjan hyvin. 

Vierailija
51/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaupat ja liikenne täynnä töiden, eli neljän jälkeen Helsingissä. 

Vierailija
52/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet muina iltoina. Kuvittele että nyt on keskiviikko

Vierailija
53/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin rahoja ei ole pakko tuhlata 

mer huomenna brunssille johonkin hotelliin 

40 eur ..hotelliin???

Vierailija
54/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 50+ ja on ihan kiva olla yksin kotona. Alkoholi ei enää maistu. Ja tänään askelia kasassa 10000. Joten sohva kutsuu. 

Vierailija
55/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin rahoja ei ole pakko tuhlata 

mer huomenna brunssille johonkin hotelliin 

40 eur ..hotelliin???

Meinaatko, että brunssia ei saa mistään hotelllista 40€:lla?

56/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyväkin tanssimaan kun suuntaat Paville? Kävin joskus ja kaikki tanssivat hurjan hyvin. 

Aloitin lavatanssit osallistumalla yhdelle kurssille syksyllä 2024 ja keväällä sitten homma lähti vähän lapasesta. En ole vielä hyvä mutta uskallan hakea muitakin kuin kurssilta tuttuja.

Lavatansseissa on ihmisillä isoja eroja osaamisessa ja se on ihan ok. Jos olet epävarma niin kerro se viejälle niin hän ei yritä mitään liian vaikeaa.

Pavin tasosta en tiedä mitään kun olen siellä käynyt katsomassa tasan kerran joskus 90-luvun puolella. Siellä järjestetään monina iltoina lipun hintaan kuuluvaa opetusta tunti ennen varsinaisten tanssie alkua. Aikataulut ja lajit on heidän webbisivullaan.

M59+

Vierailija
57/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksikin kutsua tälle illalle. Kieltäydyin molemmista. Ei vaan jaksa seurustella, eikä häsätä tätä vappua. Alkoholikaan ei enää maistu. Että säästän sen oman 40 euroa.

Vierailija
58/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Tinder tulille!

Vierailija
59/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole 50+ eikä +50.

No se nyt vähän riippuu..

Vierailija
60/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ap sokkotreffejä. Itse lähtisin mielelläni, ellen olisi varattu.

M52 pks