Mitä yksinäinen +50 nainen tekisi tänään? kukaan ei pääse kylään, eikä minua ole kutsuttu minnekään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Oletko pääkaupungin seutuvilla Helsinki, Espoo..? Voisin lähteä kanssasi yhdelle. Vai saammeko täältä tiimin kasaan kun täällä pitäisi olla paljon 40-65v naisia?
Voisin lähteäkin. Kerro paikka! T. N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pääkaupungin seutuvilla Helsinki, Espoo..? Voisin lähteä kanssasi yhdelle. Vai saammeko täältä tiimin kasaan kun täällä pitäisi olla paljon 40-65v naisia?
Mä kuulun ryhmään muttei kiinnosta yhden takia lähteä mihinkään
Niin.. usein sen yhden jälkeen tulee toinen jos seurassa viihtyy, mutta eipä mitään, mukavaa iltaa!
Minä aion katsoa telkkaria ja syödä suklaata. Yksin. Parhautta. <3
N58
Minäkin olen N 50+ , ja olisin ikionnellinen jos saisin olla yksin omissa oloissa, tänäänkin.
Minusta on aivan ihanaa olla juuri nyt yksin kotona. Perhe lähti mökille, minä jäin kaupunkiin, koska olen huomenna lähdössä työreissuun. Upeaa olla tämän ikäinen ja olla välittämättä näistä pakkopulla -juhlista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun saa vaan olla rauhassa kotona, ei tuonne hulinaan jaksaisi muutenkaan lähteä.
Mihin hulinaan. Voin kertoa, että ainakaan täälä ei tapahdu yhtään mitään. Ehkä, jos vappuaatto olisi lauantaina...
Helsingin keskustassa vähän erinäköistä menoa.
Miksi ihmeessä pitäisi tehdä jotain?
Mulla budjetti 10k mutta juuri vaihdoin pyjamahousut jalkaan kun aikuistunut lapsi lähti omiin rientoihinsa syötyään tarjoamani vappupäivällisen.
Olen pessyt pyykkiä, tilasin pizzan ja loppuilta menee tässä sohvalla miettien tänään lääkärin kertomaa tietoa tulevaisuudestani. Ei voisi vähempää kiinnostaa vapun vietto tänään.
Tee samaa kuin samanikäinen yksinäinen mies: Päivystä palstalla, mene lähikuppilaan juomaan oluet, laita pari tekstiviestiä, paista nakit, syö, mene nukkumaan. Itse kyllä laitan tiskit ja pyykit ja teen rieskoja. Huomenna käännän kasvimaan ja treenaan, käyn kävelyllä katsomassa hulinaa. Sitten juhlat ovat ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi tehdä jotain?
Mulla budjetti 10k mutta juuri vaihdoin pyjamahousut jalkaan kun aikuistunut lapsi lähti omiin rientoihinsa syötyään tarjoamani vappupäivällisen.
No jos luit aloituksen, niin siinä kirjoitti yksinäinen. Siksi haluaisi tehdä jotain jonkun kanssa. Mutta sulla olikin vaan tarve kertoa rahoistasi, eikä kuunnella ap:tä.
Tykkäätkö hoitaa itseäsi? Pue rennot vaatteet päälle ja netistä Joogaa ihan kaikille -ohjelma. Kaupasta jotakin mielestäsi syötävää ja juotavaa. Vielä jokin rentoutusäänite ja sängylle makoilemaan. Heräät huomenna virkeänä.
Minä ostin jääteetä, sipsiä ja dippiä, ja aion katsoa Netflixistä Love on the Spectrumia ainakin alkuun.
Saisikin olla yksin, mutta ruma tympeä mies nalkuttaa taas koko päivän. Käski äsken pesemään ikkunat. En kyllä pese. Tämä jos mikä on hirveää.
Minä haen pizzaa ja katson Netflixiä
Tein ruokaa työpäivän jälkeen. Sauna on päällä. Sitten katson telkkua ja menen nukkumaan. Ihanaa olla kotona.
Oliko joku meistä juuri uutisissa Turun kadulla menossa kotiin vappua viettämään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku meistä juuri uutisissa Turun kadulla menossa kotiin vappua viettämään?
Ja jonkun mies piispanmunkit laatikossa meni siinä perässä?
Oletko isosta kaupungista? Rohkeasti vaan yksin yksille johonkin siistimpään kapakkaan missä 50+ käy. Esim. Helsingissä Storyville.
Vierailija kirjoitti:
Oletko isosta kaupungista? Rohkeasti vaan yksin yksille johonkin siistimpään kapakkaan missä 50+ käy. Esim. Helsingissä Storyville.
Aivan, myös Juttutupaan voisi mennä tai Kallion baareihin.