Muita jotka eivät juhli vappua?
Onko täällä muita jotka eivät jaksa lähteä vappuhulinoihin. Mitä teette sen sijaan?
Kommentit (24)
En juhli mutta aion viettää mukavaa vapaa-aikaa. Käymme kohta perheen kanssa pizzalla. Huomenna voisi mennä kalaan.
En juhli. Ei sitä vanhana enää jaksa joka asiasta alkaa hötkyilemään.
En vietä mitenkään erityisemmin. Edes alkoa en ole ostanut. Muutama olut kuitenkin torstaina voisi maistua. Pitää laittaa harkintaan.
En ole juhlinut sen jälkeen kun lapsia alkoi tulla, enkä sen kummemmin juhlinut ennen heitäkään. Lapsille olen kyllä laittanut simat munkit ja serpentiinit ilmapalloineen ja siinä se. En ole ikinä käynyt piknikeillä, tai marsseilla saati katsomassa patsaiden lakituksia toreilla. Töissä olen ollut lukemattomat vaput ja siihenhän se päivä on mitä mainioin-työväen juhlapäivä töitä tehden.
Menemme ruokakauppaan miehen kanssa. Normi työpäivä takana, lopetin juuri työt. Ei tässä mihkään jaksa lähteä: ulkona on kylmä, ei jaksettu kutsua vieraita, ei tullut kyläilykutsuja tälle illalle, ja ravintolaan ois pitänyt varata pöytä jo ajat sitten.
Mä olen vuosikausia ollut vappuna myymässä munkkeja ja simaa juhlijoille.
Vappu on huomenna. Silloin menemme perheenä vappubrunssille.
Minä olen uskova, ja vappu on kommunismin juhla
Juhlin syömällä gluteenitonta paahtoleipää ja sen päällä Kallen mätitahnaa.
Tämmöstä spesiaalia tähän iltaan.
Asun ulkomailla. Täällä ei ole vapusta kuultukaan.
En juhlista mitenkään. Istumalla näyttöpäätteen äärellä vietän päivän.
Ylioppilaslakkiin en ole koskenut sitten valmistujaisten. Olen valmistunut yliopistosta mutta sielläkään en ottanut osaa yhteenkään riehaan, vaan olin töissä jotta voin elättää itseni.
Makaan sohvalla ja angstaan tuoretta ihmissuhdekriisiä. Onneksi saan olla yksin.
Mitä juhlimista vapussa on ? Ainoa plussa on, että saa vapaapäivän jos vappu sattuu arkipäivään.
Näin vasemmistolaisena en oikein osaa tällaiseen työn juhlaan osallistua
Kävin ostamassa kokonaisen lohen kun oli shittarissa edullista. Siitä laittelen mukavaa apetta, ja samalla kun kala kypsyy neulon ja ompelen paria käsityötä eteenpäin. Illalla ajattelin viedä koiran pitkälle lenkille ja lukea kirjapinkkaa pois päiviltä. Huomenna tulee hyvä ystävä vaihtamaan kuulumiset.
Että on tämä melkoista hulinaa, pääsin täpärästi haalarikansaa karkuun kaupoilla. En ole ikinä tykännyt näistä amatöörien ryyppäjäisistä, paitsi ehkä lapsena kun sai muuten ankeaan elämään yhden ilmapallon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä keskiviikossa pitäis juhlia?
Lapset hoidosta kotiin, syödään, siivotaan, hetki leikitään ja sit nukkumaan. Päivä se on tänään kuin huomennakin.
M42
Mitä ei pitäisi?
Lapsillesi voisi olla elämys, jos heidän isänsä viitsisi edes kerran juhlistaa yhtä vuoden päivää, mutta ei, kun isä vaan mököttää ja on hapannaama. Synttäreitäkään eivät saa viettää, koska mitäpä juhlimista niissä olisi? Ei mitään. Tavallisia tylsiä päiviä kaikki vaan heidän elämässään.
Mitä tässä keskiviikossa pitäis juhlia?
Lapset hoidosta kotiin, syödään, siivotaan, hetki leikitään ja sit nukkumaan. Päivä se on tänään kuin huomennakin.
M42