Te Tinder käyttäjät miksette kirjoita mitä haet?
Itse en ole ikinä käyttänyt Tinderiä. Mutta tuli mieleen että miksette esittely tekstissä kirjoita että minkälaista kumppania tarkalleen haet kun sen sijaan kirjoitatte vaan itsestänne?
kirjoita tarkkaan että etsin esim Gootti-Tyttöä tai jotain?
M45
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kirjoittaa mitä etsii? Ei tule matchia ellei molemmat tykkää toisesta. Jos et täytä kriteereitä niin menet hylkyyn, ihan sama mitä olet hakemassa.
se etsiminen kertoo siitä hakijasta jo paljon, Esim etsin sinkkuäitiä joka tykkää matkustella.
ja nainen voi heti kirjoitella.
No miksi matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti haluaisi alkaa heti kirjoitella? Ei matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti kiinnostu miehestä siksi, että itse on miehen toiveiden mukainen, vaan matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti kiinnostuu silloin, jos mies kertoo itsestään jotain, mikä herättää kiinnostuksen.
Facebook Datingissä sain paljon viestejä miehiltä, joiden viestien sisätlö oli jotain "olet just sellainen jota etsin". Vasemmalle meni, koska ei minun kiinnostukseni tuosta herää. Jos mies olisi kertonut itsestään ja ollut sitä, mitä ITSE etsin, silloin olisin voinut kiinnostuakin.
Jokainen saa kirjoittaa sinne mitä lystää. Jos ap sinua ärsyttää se, että ihmiset kertovat itsestään, niin swaippaa toki vasemmalle ne, jotka näin tekevät.
Ei sinne voi kirjoittaa -haen panopuuta
Vierailija kirjoitti:
mietis nyt tarkkaan, kun ne kunnon keskustelut voi sitten käydä yv:nä ja livenä. pitääkö koko elämä kertoa siinä profiilissa. mun mielestä tämä uusi idea olisi tosi hyvä, kokeiltaa kaikki sitä. minun mielestä se on itsest kertomista että etsin naista joka tykkää kaupunkilomista! tai että etsin Sinkkuäitiä leffailtoihin.
Sinä voit ehdottomasti tehdä noin! Sinne saa jokainen kirjoittaa, mitä haluaa. Itse jatkan edelleen niin, että kerron itsestäni, ja swaippaan oikealle vain niitä, jotka ovat kertoneet itsestään ja jotka ovat tekstinsä perusteella sellaisia, jollaista etsin. En myöskään halua lukuisia turhia viestittelyjä miesten kanssa, joille minä olisin kyllä sitä, mitä he hakevat, mutta he eivät ole yhtään sitä, mitä itse haen.
Niin, sekin muuten vielä, että miten tuosta sitten valitsee ne, jotka swaippaa oikealle? Jos vaikka sadat miehet hakevat minun kaltaistani naista, niin ei minua kuitenkaan kiinnosta tutustua heihin kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se valikointi tapahtuu sen perusteella, että itse selaa toisten kortteja, ei niin että käskee muita selaamaan oikealla tavalla omaa korttia.
Omassa kortissa kerrotaan itsestä, ja toiset kertovat omissa itsestään. Sitten kun tulee vastaan se goottityttö, niin voi laittaa sen oikealle, ja muut vasemmalle.
joo mutta pointti onkin se! että lyhyesti sanottu poistaa heti kaikki ylimääräiset kortit. turhaa niitä on selailla läpi.
M45
Siellä taas yks unelmarakastaja, tinderin selasminenkin pitäis jonkun toisen tehdä puolesta...
AI hoitaa selauksen ja keskustelut, no problem.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne voi kirjoittaa -haen panopuuta
miksei voi? mutta sen voi kirjoittaa vaikka haen vklp seuraa. ei ole pakko kirjottaa" työnnän kyrvän sisälle"
Vierailija kirjoitti:
Facebook Datingissä sain paljon viestejä miehiltä, joiden viestien sisätlö oli jotain "olet just sellainen jota etsin". Vasemmalle meni, koska ei minun kiinnostukseni tuosta
tämä on suomalaisen naisen tyypillistä nirsoilua, koska vasemmalle laittaminen asiallinen teksti on tyhmää. mutta minkäs teet kun suominaiset on vmäisiä ja kylmiä. ja valikoi internetin läpi sieltä top 10 joukosta.
Itsekästä ja ylimielistä esittää toiselle vaatimuslistoja ja jättää kertomatta, mitä vaatimuksia itse täyttää.
Pöljintä on just kertoa etsivänsä goottityttöä, vaaleaa, hoikkaa, sinisilmäistä tai kiharahiuksista naista tms. Nuohan näkyy profiilikuvista, joista itse voi valikoida mieltymyksiin sopivat. Nuo toivelistat on varmaan peruja jostain menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti haluaisi alkaa heti kirjoitella? Ei matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti kiinnostu miehestä siksi, että itse on miehen toiveiden mukainen, vaan matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti kiinnostuu silloin, jos mies kertoo itsestään jotain, mikä herättää kiinnostuksen.
Tämä on sitä suominaisten nirsoilua, Miksi minun pitäisi ja miksi minä! olisit helvetti tyytyväinen että on miehiä ketkä on kiinnostunut samoista asioista.
ei ihme että moni mies ei saa matcheja kun suomineito vetää vasemmalle kun ei ollut komea, tai kun ei ollut superauto taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook Datingissä sain paljon viestejä miehiltä, joiden viestien sisätlö oli jotain "olet just sellainen jota etsin". Vasemmalle meni, koska ei minun kiinnostukseni tuosta
tämä on suomalaisen naisen tyypillistä nirsoilua, koska vasemmalle laittaminen asiallinen teksti on tyhmää. mutta minkäs teet kun suominaiset on vmäisiä ja kylmiä. ja valikoi internetin läpi sieltä top 10 joukosta.
Mies ei kertonut itsestään mitään, tai sitten jos kertoi, ei ollut sitä, mitä haen. Miksi olisin swaipannut oikealle, kun minua ei kiinnostanut? Selvästi nämä miehet kuvittelivat, että naiselle riittää vain se, että miestä kiinnostaa. Mutta ei se kuulkaa mene niin.
Ykköseen, kakkoseen vai suuhun? Senverran tindermiehet ajattelee. Myöskin naisen asunnon sijainti,auto ym varallisuus kiinnostaa.
Kukaan täysjärkinen nainen ei siellä asioi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä suominaisten nirsoilua, Miksi minun pitäisi ja miksi minä! olisit helvetti tyytyväinen että on miehiä ketkä on kiinnostunut samoista asioista.
ei ihme että moni mies ei saa matcheja kun suomineito vetää vasemmalle kun ei ollut komea, tai kun ei ollut superauto taustalla.
Se, että miehen kriteerinä on matkustelusta tykkääminen, ei tarkoita, että sama olisi naisen kriteeri. Eli se, että mies hakee matkustelusta tykkäävää sinkkunaista, ei todellakaan kerro, onko hän sitä, mitä nainen hakee. Toki jos nainenkin etsii nimenomaan matkustelusta tykkäävää sinkkuisää, niin ehkä sitten. Minäkin olen matkustelusta tykkäävä sinkkuäiti, mutta en innostuisi tuollaisesta profiilista. Minulle nimittäin ei ole tärkeää se, tykkääkö mies matkustelusta tai onko hän isä. Minulle on olennaisempaa muut asia, kuten kiinnostus taiteisiin ja kulttuuriin, samanlainen arvomaailma ja samantyyppinen elämäntyyli (ja ei, matkustelu ei ole oma elämäntyylini).
Vierailija kirjoitti:
Ykköseen, kakkoseen vai suuhun? Senverran tindermiehet ajattelee. Myöskin naisen asunnon sijainti,auto ym varallisuus kiinnostaa.
Kukaan täysjärkinen nainen ei siellä asioi.
Höpöhöpö
Ei miestä kiinnosta naisen asunto, auto tai varallisuus
Vierailija kirjoitti:
Koska jos kirjoitan rehellisesti hakevani sitoutumiskykyistä naista, joka haluaa pitää oman kotinsa, ei ole takertuva eikä huomionkipeä, mutta pitää monipuolisesta seksistä niin saalis on pyöreä nolla.
Minä olen tällainen nainen, ja suhteessa. Samaa mieltä, sinun kannattaa kuvailla ennemmin itseäsi. En minäkään olisi tuolla tekstillä sinusta kiinnostunut.
mietis nyt tarkkaan, kun ne kunnon keskustelut voi sitten käydä yv:nä ja livenä. pitääkö koko elämä kertoa siinä profiilissa. mun mielestä tämä uusi idea olisi tosi hyvä, kokeiltaa kaikki sitä. minun mielestä se on itsest kertomista että etsin naista joka tykkää kaupunkilomista! tai että etsin Sinkkuäitiä leffailtoihin.