Te Tinder käyttäjät miksette kirjoita mitä haet?
Itse en ole ikinä käyttänyt Tinderiä. Mutta tuli mieleen että miksette esittely tekstissä kirjoita että minkälaista kumppania tarkalleen haet kun sen sijaan kirjoitatte vaan itsestänne?
kirjoita tarkkaan että etsin esim Gootti-Tyttöä tai jotain?
M45
Kommentit (56)
Haen kaikenlaisia naisia 18 - 99 v. Käy 15 min kertapano ja loppuiän yhdessäolo. Ainoat kriteerit on että hengittää, ei ole tarttuvia sairauksia, ei ole sukua ja haluaa harrastaa seksiä vain mun kanssa.
Jos kerron tuon profiilissa niin ei tuu seuraa.
Mistä sä tiedät, mitä siellä kirjoitetaan, jos et (muka) koskaan ole käyttänyt ko. palvelua? :D
Kaikki tietää että pildeä sieltä haetaan, se on vain joku idiºottimainen soidintanssi minkä naiset haluaa ettei sitä saa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, mitä siellä kirjoitetaan, jos et (muka) koskaan ole käyttänyt ko. palvelua? :D
Miten mies muutenkaan tietäisi, mitä muut miehet profiileihinsa kirjoittavat? Poislukien homot tietty-
Vierailija kirjoitti:
Haen kaikenlaisia naisia 18 - 99 v. Käy 15 min kertapano ja loppuiän yhdessäolo. Ainoat kriteerit on että hengittää, ei ole tarttuvia sairauksia, ei ole sukua ja haluaa harrastaa seksiä vain mun kanssa.
Jos kerron tuon profiilissa niin ei tuu seuraa.
Tuo karsii aika monta naista pois, ehkä kannattaisi olla avoimempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se valikointi tapahtuu sen perusteella, että itse selaa toisten kortteja, ei niin että käskee muita selaamaan oikealla tavalla omaa korttia.
Omassa kortissa kerrotaan itsestä, ja toiset kertovat omissa itsestään. Sitten kun tulee vastaan se goottityttö, niin voi laittaa sen oikealle, ja muut vasemmalle.
Tässä se pähkinänkuoressa!
Naisena tyhjät tai mitäänsanomattomat profiilit menee automaattisesti vasuriin, vaikka olisi kuinka komea.
Niin, lyhyt kuvaus tekstiin että millaista naista etsii niin se on helppoa. ja pois sellaset tyhjänpäiväset minä olen ja minä teen ja olen sitä ja tätä.
Minusta tuollainen vaatimuslistojen kirjoittaminen antaa tyhmän kuvan, siinä profiilissa on tarkoitus kertoa itsestä. Etsit punatukkaista lapsetont naista joka on kiinnostunut moottoripyöristä? Laita oikealle punatukkaiset lapsettomat moottoripyöränaiset. Ihminen joka ei osaa kertoa itsestään kertoo tarpeeksi paljon jo sillä.
Jos kertoo vain mitä etsii, niin ei kerro itsestään yhtään mitään, jolloin vastapuoli ei voi millään tietää oletko sellainen ihminen jota hän etsii.
Harva myöskään kiinnostuu ihmisestä sen perusteella, että täyttää tämän ihmisen kriteerit. Ihan älytön ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Se esittelyteksti on tarkoitettu itsestä kertomiseen.
Eikö se ole itsestä kertomista, jos kertoo, mitä hakee?
Haen miestä, joka viihtyy maaseudulla/Haen miestä, joka pitää lyhyistä viikonloppulomista Euroopan suurkaupungeissa. Eikö nämä kerro mitään kirjoittajasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo vain mitä etsii, niin ei kerro itsestään yhtään mitään, jolloin vastapuoli ei voi millään tietää oletko sellainen ihminen jota hän etsii.
Harva myöskään kiinnostuu ihmisestä sen perusteella, että täyttää tämän ihmisen kriteerit. Ihan älytön ajatuskin.
Eikö voi sekä kertoa itsestä että kertoa mitä etsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se valikointi tapahtuu sen perusteella, että itse selaa toisten kortteja, ei niin että käskee muita selaamaan oikealla tavalla omaa korttia.
Omassa kortissa kerrotaan itsestä, ja toiset kertovat omissa itsestään. Sitten kun tulee vastaan se goottityttö, niin voi laittaa sen oikealle, ja muut vasemmalle.
joo mutta pointti onkin se! että lyhyesti sanottu poistaa heti kaikki ylimääräiset kortit. turhaa niitä on selailla läpi.
M45
Siellä taas yks unelmarakastaja, tinderin selasminenkin pitäis jonkun toisen tehdä puolesta...
Antaa urpon ja laiskan mielikuvan, jos ei osaa edes opetella käyttämään tinderiä (= valitse ne kenestä tykkäät) vaan sekin pitäisi toisen ihmisen kädestä pitäen hänelle puolesta tehdä. Onneksi ei tuollaiseen työleiriin tarvinnut haksahtaa, kerroin itsestäni, toinen samoin, molemmat ymmärsi konseptin ja tadaa! Onnellinen suhde syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se esittelyteksti on tarkoitettu itsestä kertomiseen.
Eikö se ole itsestä kertomista, jos kertoo, mitä hakee?
Haen miestä, joka viihtyy maaseudulla/Haen miestä, joka pitää lyhyistä viikonloppulomista Euroopan suurkaupungeissa. Eikö nämä kerro mitään kirjoittajasta?
Juuri näin! minun mielestä se on hyvä idea kertoa suoraan millaista kumppania etsit kuin jaaritella itsestään montaa riviä lauseita jota on käytetty monta sataa kertaa jo.
Miksi pitäisi kirjoittaa mitä etsii? Ei tule matchia ellei molemmat tykkää toisesta. Jos et täytä kriteereitä niin menet hylkyyn, ihan sama mitä olet hakemassa.
Koska minusta toimii paremmin se, että kaikki kertovat itsestään ja jokainen sitten hoitaa swaippailussa asian niin, että swaippaa oikealle ne, jotka kiinnostavat. Ja koska en itse ainakaan swaippaa ketään oikealle siksi, että minä olen sitä, mitä hän hakee, vaan swaippaan oikealle ne, jotka ovat sitä, mitä itse haen. Ei siihen mahdu kovin paljon tekstiä, joten mieluummin kannattaa kertoa itsetsään eikä siitä, mitä toiselta odottaa. Näin tilanne on se, että jokainen markkinoi itseään toiselle. En ainakaan itse swaippaisi oikealle ketään, kenestä en itse tiedä, ovatko he sitä, mitä haen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se pähkinänkuoressa!
Naisena tyhjät tai mitäänsanomattomat profiilit menee automaattisesti vasuriin, vaikka olisi kuinka komea.
Niin, lyhyt kuvaus tekstiin että millaista naista etsii niin se on helppoa. ja pois sellaset tyhjänpäiväset minä olen ja minä teen ja olen sitä ja tätä.
Mikä syy sillä naisella olisi swaipata tällainen oikealle? Ei kukaan nainen swaippaa oikealle miestä, josta ei tiedä, onko mies hänestä kiinnostava, vain sillä perusteella, että itse sopii miehen toiveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kirjoittaa mitä etsii? Ei tule matchia ellei molemmat tykkää toisesta. Jos et täytä kriteereitä niin menet hylkyyn, ihan sama mitä olet hakemassa.
se etsiminen kertoo siitä hakijasta jo paljon, Esim etsin sinkkuäitiä joka tykkää matkustella.
ja nainen voi heti kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Koska minusta toimii paremmin se, että kaikki kertovat itsestään ja jokainen sitten hoitaa swaippailussa asian niin, että swaippaa oikealle ne, jotka kiinnostavat. Ja koska en itse ainakaan swaippaa ketään oikealle siksi, että minä olen sitä, mitä hän hakee, vaan swaippaan oikealle ne, jotka ovat sitä, mitä itse haen. Ei siihen mahdu kovin paljon tekstiä, joten mieluummin kannattaa kertoa itsetsään eikä siitä, mitä toiselta odottaa. Näin tilanne on se, että jokainen markkinoi itseään toiselle. En ainakaan itse swaippaisi oikealle ketään, kenestä en itse tiedä, ovatko he sitä, mitä haen.
En swaippaa oikealle ketään, joka ei itsekkään tiedä millainen itse on (eli tyhjät profiilit tai muuten höttöteksti, joka ei kerro henkilöstä mitään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi sekä kertoa itsestä että kertoa mitä etsii?
Siellä on kyllä kohta, jossa kerrotaan, millaista suhdetta haetaan. Neuronormaalit yleensä tajuavat, että ihminen hakee itselleen sopivaa kumppania, ja valtaosa toivoo, että kumppanin kanssa olisi jotain samaa/yhdistävää, samanhenkisyyttä, jne. Tällöin ei tarvitse kirjoittaa itsestäänselvyyksiä auki, vaan voi kertoa itsestään ja antaa sen toisen päättää, onko hän kiinnostunut, ja itse hoitaa oman kiinnostuksensa ilmaisemisen swaippaamalla oikealle.