Milloin viimeksi kävit ulkomailla?
Kommentit (54)
v 2023 syksyllä Rooma-Firenze, syksyllä olisi tarkoitus mennä reissuun
Vierailija kirjoitti:
En oo käyny edes Lapissa tai kaakkois Suomessa. M37
Mene ihmeessä Lappiin, yötöntä yötä ja paras paikka viettää Jussia, syksyn ruska, joulu Lapissa, maaliskuu hiihtoa, laskettelua jne
Mummolassa kävin viimeviikolla Suonenjoella, ensiviikolla menen Itäkeskukseen.
Se taisi olla ysärillä. Viherhipit ei ainakaa pääse minuu syyttämään järjettömästä "hiilijalanjäljestä", saastuttamisesta ja ties mistä.
Palasin toissapäivänä Etelä-Ranskasta.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa Munchenissa tammikuussa mieheni mukana joka oli rakennusalan messuilla työnsä kautta.
Eikö tyttö löydä näppiksestä ü:tä???
Unkarissa kymmenenvuotta sitten jouluna.
Sijoisutrahastot osti hostellit koronan aikaan ja hinnat on nyt 50-100e yö yhteishuoneessa. Ainakin europpaan matkustelu loppui.
Joskus ennen korona. Korona vei terveyden, työt, toimeentulon ja matkustusmahdollisuudet. Kiinnostava yksityiskohta: olen edelleen osa-aikaisesti työelämässä enkä saa muita tukia kuin Kelan lääkekorvaukset. Enpä nykyisellään edes jaksaisi matkustaa mihinkään.
Yli kymmenen vuotta sitten Tanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa Munchenissa tammikuussa mieheni mukana joka oli rakennusalan messuilla työnsä kautta.
Eikö tyttö löydä näppiksestä ü:tä???
ok buumeri
sig heil!
Noloa, mutta vuonna 1990, silloin olin englannissa EF:n kielikurssilla. Olen ollut aikuisikäni totaaliyksinäinen, eikä ole jotenkin uskaltanut tai halunnut lähteä matkoille yksikseen, kun olen sosiaalisten tilanteiden jännittäjä ja muutenkin panikointiin taipuvainen. (nainen 50 v)
No viime vuonna 2 kertaa Virossa. Ensimmäinen reissu oli n. vuorokausi Tallinnassa puolison kanssa, toinen oli vähän pidempi ja mukana oli myös ystäviämme. Kävimme maaseudulla silloin. Olimme isolla porukalla yötä keskellä ei mitään olevalla maatilalla.
Tammikuussa kävin Virossa.