Pitääkö tänään ryypätä koska on vappu?
Jääkö Ilman sosiaalista elämää jos ei mene muiden mukaan juhlimaan?
Kommentit (22)
Kyllä.
Voit toki myös mennä mukaan ja olla juomatta. Mutta kyllä juhlajuoma tunnelman tekee.
Mun ei kyllä enää tarvii ryypätä. Onneksi.
Joo on ihan pakko.
Siis ei ole, kukin viettäköön vappunsa kuten haluaa.
onhan se. mutta kyllä aina voi vähän joda
En ryyppää,huomenna aamuvuoro sotella. Toivon huonoa keliä tälle päivälle,niin pysyy päivystyskin rauhallisempana.
Tänään tänään. Puhallat ilmapallot, serpentiinit kaulaan ja korkki auki 🥳
Pitää. Siellä olikin jo eilen päivällä melkoinen kuhina Alkossa. 😊
Alkon myynti vappuna kolmanneksi suurinta joulun ja juhannuksen jälkeen.
Kyllä. Kerran yritin olla selvänä, niin heti oli poliisit ovella. Lähtivät vasta kun olin todistetusti juonut puoli pulloa kossua. :(
Pitää koska muuten kaverit unohtaa sinut koska olet tylsä etkä osaa juhlia.
Ei pidä eikä tarvitse. Itse jätin alkoholin pari vuotta sitten ja muutokset unessa, mielialassa ja yleisessä jaksamisessa ovat olleet huikeita. Toki ryypätäkin saa, jos haluaa, mutta itse ainakin vietän tämänkin Vapun selvinpäin. Sehän ei estä kuitenkaan juhlimista. Ja jos, juhlat ei kiinnosta tai juhlia ei ole, niin on myös täysin ok ja cool olla vaan himassa ja nauttia huomisesta ylimääräisestä vapaapäivästä juuri niin kuin haluaa. Nää pakkojuhlat on siinä mielessä tyhmiä, että ne aiheuttavat joillekin fomoa siitä, että jää paitsi jostain mahtavasta. Vaikka todellisuudessa vapaailta kotona omassa rauhassa voi olla just nyt parasta ja mahtavinta. Hyvää, omannäköistä Vappua!
Valitse sellaiset kaverit joiden kanssa voit olla ilman alkoholia. Minä en juo ollenkaan, hyviä ystäviä on, elämä rikasta, paljon harrastuksia, maailmalla runsaasti liikkunut sekä asuen että matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tänään. Puhallat ilmapallot, serpentiinit kaulaan ja korkki auki 🥳
Huomenna jos/kun elämä taas voittaa niin kömmit korjaussarja mukana puistoon. Muista ottaa ilmapallot mukaan! 👍
Nautin sateesta, samoilen koiran kanssa, paistan muikkuja, käyn yksillä tärskyillä, teen tutkimusta luonnehäiriöistä, neulon, luen kirjapinkkaa eteenpäin, ruokin linnut ja hoivaan kukkaset. Kaiken vois tietty tehä päissään mutta luulen että enemmän jää käteen jollei ryyppää.
En kyllä jaksa. Grilliin voisi laittaa iltapäivällä jotakin.
Loppuillasta se on mukavaa olla porukan selvin, joten kaupan sima on ihan paras juhlajuoma.