En vielä tässä iässäkään pysty syömään aamulla mitään,tulee paha olo. Onneks asun yksin niin kukaan ei tuputa
Hyi kun muistelee lapsuuskodin kaurapuuropakkoa ja exän munien paisteluita.
Kommentit (47)
Voi voi, koittaisit nyt edes jotain syödä. Maistuisiko omena? Olisi hyvä syödä aamupala, kuitujakin tarvitset. Ottaisit nyt edes pienen leipäsen. Mami laittaa. No on se nyt kumma ettei mies syö!
Minä olin samanlainen, kunnes tajusin että en pysty aamuisin syömään mitään kiinteää. Eli juon aamulla esimerkiksi lasillisen smoothieta. Olen huomannut, että tarvitsen kuitenkin energiaa ja tuo pieni lasillinen smoothieta nostaa energiatasoja ja verensokeria juuri sopivasti.
En syö aamiaista, mutta ei puoliso yritä pakottaa minua syömään. Millainen pölisö sulla oli puolisona? Hyvä, kun pääsit eroon
Vierailija kirjoitti:
Sellasta voi kokeilla ettei syö mitään illalla kuuden jälkeen. Voi olla että aamulla maittaa.
No ei maita. Syön seuraavan kerran vasta lounaalla.
Carnivore - Core tight energy sixpac
Vierailija kirjoitti:
Peruskaurapuuro höystettynä siemenillä, mantelijauheella, karpaloilla ja mustikoilla,
kypsän puuron päälle vielä juoksevaa hunajaa. Voiko aamu alkaa paremmin?
Ei voisi!
Ja päälle kuppi hyvää kahvijuomaa kauramaidolla.
On käynnistysmoottori tankattu:)
Kauramaito nostattaa älyttömästi veren sokeriarvoja, siinä on rakettisokeria eli sama määrä kuin kokiksessa.
Ei ole nälkäkiukkua eikä romahtavia verensokereita tai heikotusta. Nälkä pysyy vähän liiankin hyvin poissa. Me siedämme hiilareita eri tavoin. Itse olen metabolisesti hyvin terve.