Eihän huomenna ole vielä pyhä? Pitääkö huomenna mennä töihin?
Kommentit (21)
Ei vappu ole pyhä. Vapaapäivä se silti on.
"Joko kaikki päivät ovat pyhiä tai yksikään ei ole."
- Dorfl
Huomenna on vasta vappuaatto eli työpäivä. Siitä seuraava eli torstai sitten pyhä eli vappupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko huominen vapaa?
Ap
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Missä töissä oot?
Olen sellaisessa mt ongelmaiste työtoiminnassa.
Ap
Mulla on huomenna vapaa,eli varmaan sullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on vasta vappuaatto eli työpäivä. Siitä seuraava eli torstai sitten pyhä eli vappupäivä.
Mitä pyhää vappupäivässä muka on? Ei se ole pyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on 1.5. ja se on vapaapäivä, mutta vappuaatto EI OLE VAPAAPÄIVÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä töissä oot?
Olen sellaisessa mt ongelmaiste työtoiminnassa.
Ap
Joudut huomenna menemään normaalisti ja torstaina voit jäädä kotiin simaa juomaan.
Tätä inhosin töissä ollessa kun ei koskaan ollut varma että milloin ne pyhäpäivät oli ja sitten piti vaivihkaa yrittää työkavereilta selvittää etten vaikuttaisi ihan vammaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on Saatanan pyhä päivä
Huomenna on aivan tavallinen päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on 1.5. ja se on vapaapäivä, mutta vappuaatto EI OLE VAPAAPÄIVÄ.
Sote-alalla vappupäivä on ihan normaali työpäivä, toki pyhälisillä. Vappuaatosta tulee aattokorvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on arkipyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on arkipyhä, myös itsenäisyyspäivä.
Tämä päivä on, kuten jo ketjussa aiemminkin mainittu, ihan tavallinen työpäivä. Huomenna on arkipyhä. Pyhiksi kutsutaan myös niitä vapaapäiviä, jotka eivät ole kirkollisia juhlapäiviä.
Se, onko tämä tai huominen työpäivä, riippuu täysin siitä, millaista työtä tekee. Arkipäivisin työtä tekevä tekee työtä vain kalenterin mustalla merkittyinä päivinä (mutta ei lauantaisin), vuorotyöläinen sitten työvuorojensa mukaisesti oli sitten maantai, sunnuntai, vappu tai joulaatto.
Mulla ainakin vapaapäivä huomenna.