Jestas, että espanja on ruman kuuloinen kieli
Kommentit (35)
Joo, en pysty katsomaan espanjankielisiä ohjelmia Netflixistä. Espanja riipii mun korvat.
Lattareiden puhuma espanja on ihan ok - poislukien jotain argentiinaa ja karibiaa.
Mutta hyi v mitä repe sorsa kieltä noi espanjan espanjalaiset puhuu.
Lattari espanjaa:
https://youtube.com/shorts/oY3ImX5vKqM
Chilen espanja kulostaa kauniilta.
Muuten ok, mutta nepuhuuniinkauheennopeesti
Espanja on ruman kuulloista silloin, kun puhe on nopeaa ja monotonista. Ja sitten on kieliä, jotka nopeina ja monotonisinakin ovat kauniin kuulloisia: ranska, portugali, romania, venäjä, latina (monotoninen messu latinaksi on hypnoottinen).
Itse en pidä yhtään vietnamin tai thai -kielistä. Ainoastaan kissa naukuu seksikkäästi ja hauskasti, ihmiselle se ei sovi yhtään.
Italia on kyllä kauniimpi kieli. Espanjan kieleen ja siihen puhetapaan kyllä tottuu kun tarpeeksi kuuntelee. Olen katsonut jotain tv-sarjaa ja viime aikoina youtubesta paljon haastatteluja espanjaksi. Kyllä siihen tottuu.
Maailman rumin kieli on norja. Toisena portugali. Kolmantena suomenruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko espanjalaisilla suuret rinnat?
Ei välttämättä, mutta pyöreä ja muhkea pylly, kuten muillakin latina-naisilla.
Kielen kauneus riippuu myös puhujasta. Ajatellaan vaikka saksaa, Aatun palopuheet ja Nicolen laulama Ein bisschen Frieden kuulostavat hyvin erilaisilta vaikka kyseessä on sama kieli.
Totta. Espanja on kauhea kieli. Todella ruma.
Vierailija kirjoitti:
Eri. MIelestäni maailman kaunein kieli. Suomi toki tietysti.
Jos Suomi toki tietysti niin kannattaa opetella myös puhumaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissiin koskaan ollut latinon kanssa sängyssä, joka puhuu espanjaa seksin aikana?
Si papi, Chupapi Muñañyo, Estoy caliente or me excitas! Quiero que me la chupes or quiero chupártela! quiero metértela papi.
Espanja on kaunista. Mielestäni myös arabian kieli on kaunista ja pehmeän kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta nepuhuuniinkauheennopeesti
Nepuhuunikauheennopeeskosknejättäätavuipoisjasanatsulaayhtee
Toinen kotimaa, vaikka en ymmärrä sanaakaan lausuttua tanskaa.