Onko totta ettei kampaajalla suositella käymään kuukautisten aikana?
Ilmeisesti jotain päänahan herkkyydestä liittyvää ja suositellaan siirtämään varausta
Kommentit (21)
Kampaaja ei halua että tuoli tuhraantuu. Eikä halua haistella menkkoja.
Hahahah, että piti tällainenkin lukea vauvapalstalta, voi jestas. Ei ole totta.
Voi tulla menkkaraivarit kun hiusten leikkaaminen hormonipäissään alkaa kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahaltahan se side haisee toisen nenään.
Miksi heiluttelet sidettäsi kampaajan nenän edessä?
Olen joskus kuullut, että permanenttiin saattaa kuukausikierto vaikuttaa.
Ei kannata mennä. Hiukset käyttäytyvät eri tavalla kuukautiskierron eri vaiheissa. Juuri vuotovaihe aiheuttaa sen, että hiukset laskeutuvat väärällä tavalla, jotta kampaajalla saataisiin optimaalinen lopputulos aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja ei halua että tuoli tuhraantuu. Eikä halua haistella menkkoja.
Hygienia on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kuullut, että permanenttiin saattaa kuukausikierto vaikuttaa.
Permanenttiin voi kuukautisten aikaan hormoonit jonkinverran vaikuttaa, värjäykseen tuskinpa ja hiustenleikkuusen ei taatusti ole minkäänlaista vaikutusta. En ole kyllä itse ikinä kuullut, että joku olisi kuukautiskiertoaan miettinyt, kun on kampaajalle ajan varannut.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa panostaa hygieniaan
Kyllä on taas ihme huuhaata... ei todellakaan ole väliä tän asian suhteen. Joissakin kulttuureissa tietysti voi olla kiellettyä liikkuu menkkojen aikana yhtään missään kodin ulkopuolella...
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisjuttuna.
Naisen kohtu on steriili ja myös kuukautisveri itsessään steriiliä ja havuton, niin siksi se ei myöskään haise.
Riippuu vähän, mitä kampaajalla tehdään. Värjäykseen ja leikkaukseen ei vaikuta, mutta olen itsekin kokenut, että parmanentista tuli jotenkin veltto ja suoristui nopeasti. Kun annoin palautetta, pohdimme asioita ja tulimme siihen tulokseen, että kuukautiseti vaikutti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mitenkään. Höpöjuttuja.
Kyllä se voi vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisjuttuna.
Naisen kohtu on steriili ja myös kuukautisveri itsessään steriiliä ja havuton, niin siksi se ei myöskään haise.
Kaikki veri haisee erittäin vahvalle ja tunnistettavalle.
Steeriiliysväittämä myös silkkaa potaskaa, koska emättimessä elää bakteerifloora minkä kuuluukin olla siellä. Vai oliko väittämäsi siis että kuukautisveri steriloi emättimen bakteerivapaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla menkkaraivarit kun hiusten leikkaaminen hormonipäissään alkaa kaduttaa.
😆 Sun on pakko olla joku ikisinkkumies kun et edes sitä tiedä että pms-oireita on ENNEN kuukautisia, ei niiden aikana.