Au pairit Thaimaassa
Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
3. jakson tilanne jossa Au Pairin painoa kommentoitiin, ei omasta mielestäni ollut niiin paha. Äiti yritti kertoa, että terveemmät elämäntavat olisi paremmat ja ettei painon pudotus oli pahasta. En tajua, miksi tuollaisesta vedetään huutoitkut.
Vierailija kirjoitti:
3. jakson tilanne jossa Au Pairin painoa kommentoitiin, ei omasta mielestäni ollut niiin paha. Äiti yritti kertoa, että terveemmät elämäntavat olisi paremmat ja ettei painon pudotus oli pahasta. En tajua, miksi tuollaisesta vedetään huutoitkut.
Koska se oli hyvä draamankaarre jaksolle. Ja, kun kaveri vielä tulee etsiskelemään ja äidille on kirjoitettu ilkeitä vuorosanoja, niin johan lööppejä revitään.
Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen.
Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen. Missä nämä lihavat harrastavat sitä urheilua? Jossain salaseurassa johon laihat eivät pääse? Koska en ole koskaan nähnyt kuntosalilla, tenniskentillä yms. lihavia ihmisiä. Uskon tuohon väitteeseen että myös lihava voi olla atleettinen kunnes omin silmin näen. Vaikea uskoa että tuollaisella vartalolla voitetaan urheilukisoja.
Aino vaikuttaa reippaimmalta näin alkujaksojen jälkeen. Positiivinen ja iloinen elämänasenne, tulee varmasti pärjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen.
Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen. Missä nämä lihavat harrastavat sitä urheilua? Jossain salaseurassa johon laihat eivät pääse? Koska en ole koskaan nähnyt kuntosalilla, tenniskentillä yms. lihavia ihmisiä. Uskon tuohon väitteeseen että myös lihava voi olla atleettinen kunnes omin silmin näen. Vaikea uskoa että tuollaisella vartalolla voitetaan urheilukisoja.
Itse olen nähnyt lihavia ihmisiä juoksukisoissa. Aika monella on sellainen virheellinen ennakkoluulo, että lihavat eivät harrasta juoksua. Ei pidä paikkansa. Osa heistä juoksee vielä kovempaa kuin minä juoksen, joka olen juoksijana keskitasoa.
Minua häiritsee Ranjassa tietynlainen ehdottomuus ja suvaitsemattomuus. Hän kertoi alussa, että lentäminen sotii hänen periaatteitaan vastaan, mutta jos hän kävelisi Suomesta Thaimaahan, siihen menisi 90 päivää.
Just! Mistäköhän hän tuon 90 päivää keksi? Kun ei siihen pystyisi edes yksi Suomen nopeimmista kilpakävelijöistä Valentin Kononen. Autolla ehkä, joo, mutta ei jalan!
Vierailija kirjoitti:
Ranjan äiti on ollu sohvaperunoissa joskus ainakin
Tekee myös standuppia, on joku läskiaktivisti.
Ranja on ihana! Samoin Nea 😊 Ja kiva kun kaikki tulee toimeen keskenään. Ainakin vielä, kun viidennessä jaksossa menossa.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia olla hieman tukeva jolla on rasvaa luiden ympärillä, mutta on totta että sarjassa olevan tytön ylipaino hipoo jo sellaisia lukemia, että jos läheiset eivät siitä huolestu tai sano mitään, välittävätkö he oikeasti? Jaksossakin huomaa että hän on ulkomailla ja ainoa asia mikä pyörii mielessä on ruoka ja saa stressaamaan. Ei muilla kuitenkaan ole tätä ongelmaa.
Ihan normaalia stressata, jos ei saa kunnon proteiinipitoista ruokaa.
Nea on jotenkin tosi tutun näköinen jostain 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia olla hieman tukeva jolla on rasvaa luiden ympärillä, mutta on totta että sarjassa olevan tytön ylipaino hipoo jo sellaisia lukemia, että jos läheiset eivät siitä huolestu tai sano mitään, välittävätkö he oikeasti? Jaksossakin huomaa että hän on ulkomailla ja ainoa asia mikä pyörii mielessä on ruoka ja saa stressaamaan. Ei muilla kuitenkaan ole tätä ongelmaa.
Ihan normaalia stressata, jos ei saa kunnon proteiinipitoista ruokaa.
Eikö hän sanonut voivansa syödä kananmunia Thaimaassa, vaikka sitten 50 kerralla, ettei nälkäänsä pökerry.
Vierailija kirjoitti:
Itteä ylipainosena ärsyttää nimenomaan tuo, kun normaalipainoset alkaa neuvomaan ja pätemään kuinka sun ois hyvä laihduttaa ja miten ja mitä kannattaa syödä.
Se että on lihava ei tarkota samaa ku jälkeenjääny. Kyllä me lihavat tiedetään että ollaan lihavia ja rumia ja syödään liikaa/väärin ja millon mitäkin. Ei siitä tarvi kenenkään alkaa sanomaan. Ei me olla mitään vammasia jotka ei ymmärrä. Eikä myöskään olla sokeita etteikö nähtäis peilistä miltä näytetään.
Että kyllä minä ymmärrän lihavan huutoitkut ja mielensä pahottamiset kun tullaan puhumaan niinku idiootille että hei, oot liian lihava, sun kuule kannattais laihduttaa? No shit sherlock!
Lihavuus pitäisi luokitella sairaudeksi. Syöminen huvin vuoksi, ahminta, salaa syöminen, överit, tunnesyöminen jne. on verrattavissa esim. alkoholismiin. OA voi auttaa.
Eikö au pairit hoida yleensä pieniä lapsia? Sen mies au pairin prheessä on vain yksi poika joka on melkein teini-iässä.
Ei kai tuollainen perhe enää lapsenhoitajaa tartte.
Tollaiset Ranjan tyyppiset ihmiset on tosi raskaita. Mä ymmärrän että on epävarma kehostaan, mutta tottahan tuo on jo sairaan puolella. Ja oikeasti pitäisi pudottaa painoa. Ihan sama kuinka kehopositiivisia ollaan.
tosi hankala keskustella tollasen henkilön kanssa, joka takertuu kaikkeen esim. se keskutelu sen poika au pairin kanssa
Herää kysymys, haluaako ylipainoinen olla ylipainoinen hinnalla millä hyvänsä. Hmm.
Vegaani tai ei mutta ei tuollaiseen tilanteeseen pääse ellei syö pitkän aikaa reilusti ylin oman päivittäisen kulutuksen.
Vatsalaukun kiristykseen suosittelen menemään nopeasti, terveydelle haitallista monin eritavoin.
Vegaani joka sairaan ylipainoinen. Jos ois vähän ottanu selvää niin ei ois tullu yllätyksenä. Kaikkialla maailmassa ei voi olla noin nirso kun siellä kuollaan nälkäänkin. Eikä olla kehopositiivisia siellä suunnalla.
Ei tuo haukkuva äitikään ole ihannepainossa.