Onko itsepalvelukirppis hyvä juttu myyjälle? Missä Hgissä paras?
 Tarkoitan siis kirppistä, johon voi viedä tavaraa kuukaudeksi eikä tarvitse itse olla paikalla (onko nimi itsepalvelukirppis?) Se kuulostaa tehokkaalta tavalta myydä, mutta siinähän ei voi tinkiä, ja joku voi pölliä tavaraa.
 Onko teillä hyviä vai huonoja kokemuksia enemmän?
 Asun Itä-Helsingissä. Voisiko joku suositella kirppistä, jossa tavara menee hyvin kaupaksi? Minulla on myytävää taivaan ja maan väliltä.
Kommentit (3)
 Kunpidät hinnat sopivan alhaisina tulee yllättävänkin iso tili, jos kampetta vaan on paljon. Jos hinnat kovia jää tavaratkin pöydälle. Helposti saa viikossa satasen tilin!!
 Itse olen myynyt viimeksi Herttoniemen Ipa-kirppiksellä ja kahden viikonjälkeen oli voittoa n 160e. Halvoista hinnoista kertyi yllättävän paljon, vaikka pelotti etten saa omianikaan takaisin :)
 En huomannut mitään hävinneen. Tosin esim vauvan vaatteita oli PALJON eli en tosiaankaan muista kaikkia.
 Sellainen yleisroina (keittiökamppeet, koriste-esineet, kipot ja kupot) menee hyvin. Ja lasten tavarat ja -vaatteet. Aikuisten vaatteet liikkuu huonommin.
 Ja pöytä kannattaa pitää siistinä ja tuoda tavaraa vaikka joka 2.päivä vähän lisää ettei ole heti alusta liian täyteen ahdettu.
Tosin tuleehan sulle matkaa sinne mutta mulla tuli kahdessa viikossa ihan kohtuullinen tili, melkein 150 ¿ pöytävuokrien jälkeen. Tuotteisiin voi laittaa hälyt 10 senttiä kpl. Laittaa tuotteisiin sen 10 senttiä hintaa lisää. Sitä ainakin voi suositella
Joku kertoi, että eräs sunnuntai tupa oli ääriään myöten täynnä.