Tänä keväänä olen motivoitunut iskemään naisen suoraan kadulta
Eli daygame on homman nimi. Ajattelin lähestyä naisia vain aurinkoisina päivinä ja max. 20 yritystä per päivä. Näin säilyy itsekunnioitus ja innostus. Tavoite saada nainen viimeistään juhannukseksi.
Kommentit (33)
Pidätkö taktiikkana tuon saman mitä maahan muuttajat harrastaa eli:
"do you want sex?"
Toivon, että syksyllä nainen olisi jo raskaana
Ap
Kerro meillekin aina päivittäin ne 20 kieltäytymistä jotka saat. Voidaan oppia sitten jos siellä on hyviä.
Eiköhän tuo numeropeliä ole. Harva moisesta innostuu, mutta aina joku osuu isoon joukkoon.
Vahvaa egoa ja/tai hälläväliä asennettahan se vaatii. Ei monelta onnistuisi.
Sinne pikkukylälle tulee välillä kivoja markkinoita. Gregoriaaniset festaritkin joinain vuosina, käy katselemassa itsellesi kunnollinen uskova tyttö.
Oletkin oikea laatumies, kun kuka tahansa nainen käy.
Ap. Nyt tietoa jonka toivon että luet ja sisäistät: red pill manosfääri iskuohjeet on pohjimmiltaan venäjän propagandaa, joiden tarkoitus on saada sinut jäämään yksin. Ei löytämään naista. Jotta olisit sitten epätoivoinen ja avoin kuuntelemaan kaikkea muuta venäjän propagandaa. Et saa naisia? Salaliittto ja ainakaan et halua armeijaan, kun ei ole naista ja kotia ketä puolustaa.
Mieti tämä ajatuksella. Haluatko uskoa tuohon valheeseen, että saisit naisen noin vaan KADULLA KYSELEMÄLLÄ? Mieti kuka tuon daygame-idean sinulle myi.
Kadulla suurin osa ihmisistä, eli myös naisista on matkalla jonnekin, lähes kaikilla on kiire, eivätkä ehdi keskustella muutamaa sanaa enempää, joten yrityksesi lienee tuomittu epäonnistumaan.
Hienoa. Feissareihin tunnetusti suhtaudutaan suurella innostuksella takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Nyt tietoa jonka toivon että luet ja sisäistät: red pill manosfääri iskuohjeet on pohjimmiltaan venäjän propagandaa, joiden tarkoitus on saada sinut jäämään yksin. Ei löytämään naista. Jotta olisit sitten epätoivoinen ja avoin kuuntelemaan kaikkea muuta venäjän propagandaa. Et saa naisia? Salaliittto ja ainakaan et halua armeijaan, kun ei ole naista ja kotia ketä puolustaa.
Mieti tämä ajatuksella. Haluatko uskoa tuohon valheeseen, että saisit naisen noin vaan KADULLA KYSELEMÄLLÄ? Mieti kuka tuon daygame-idean sinulle myi.
Nuo manosäriohjeet on kyllä ihan uskomatonta paskaa, ja sitten joku epätoivoinen mies vielä uskoo niitä. "Saat naisen kadulta kun vaan olet röyhkeä ja haukut ensimmäisenä naisen ulkonäköä ja vaatteita. Naiset rakastavat määrätietoisia ja röyhkeitä miehiä!" Ja sitten kun on uskoteltu näin eikä naista sille "röyhkeän määrätietoiselle perinteiselle miehelle" kumminkaan löydy, niin missä on vika? No ei siinä miehessä tai ohjeissa - vaan NAISTEN FEMINISTISALALIITTO joka kieltää naisia pariutumasta. Vasemmisto ja feminismi ja uliuliuli ja ratkaisuna annetaan tietysti radikalisoituminen ja venäjän hienouden kuuntelu. "Siellä naisetkin on vielä naisia".
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iskurepliikkisi?
Varmaan "Hei..." Ja pidemmälle ei pääse.
Kun itse kävelen kadulla, olen menossa jonnekin Jos norkoilen, olen odottamassa jotain henkilöä, jonka kanssa on sovittu treffit. Joskus norkoillessani minua on lähestynyt miehiä ja he tulevat juttusille. Ne lähestymiset ei ilahduta, koska minulta on kysytty hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iskurepliikkisi?
Luultavasti ap uskoo manosfäärin iskuohjeita ja aloittaa haukkumalla naisen ulkonäköä. "Koska naisia ainoastaan kehutaan julkisesti, niin nainen kiinnostuu heti sellaisesta vaarallisesta ja kovan itsetunnon omaavasta miehestä, joka ei olekaan pelkkä simp vaan näyttää naiselle kaapin paikan".
Näillä oli viime kesänä joku oikein maksullinen koulutuspäivä tästä. Hesari uutisoi että keskustassa oli kymmeniä naisia haukuttu saman päivän aikana, reppanamiesten aloittamalla keskustelulla.
Yritätkö iskeä pesäpallomailalla vai millä?
Ei onnistu. Minulta kerran kadulla alkoi tuntematon komea mies kysymään "onko sinulla..." ja vastasin vain heti ei ole, koska ajattelin miehen kysyvän tupakkaa, tulta tai kellonaikaa, ja mitään niistä minulla ei ollut mukana. Vasta paljon myöhemmin tuli mieleen, että olisin voinut edes kuunnella kysymyksen loppuun ihan kaiken varalta. Jotenkin vain ajattelin samantien ettei minulla ole tarjolla mitään mitä komea mies kysyisi. Sori komistus.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Minulta kerran kadulla alkoi tuntematon komea mies kysymään "onko sinulla..." ja vastasin vain heti ei ole, koska ajattelin miehen kysyvän tupakkaa, tulta tai kellonaikaa, ja mitään niistä minulla ei ollut mukana. Vasta paljon myöhemmin tuli mieleen, että olisin voinut edes kuunnella kysymyksen loppuun ihan kaiken varalta. Jotenkin vain ajattelin samantien ettei minulla ole tarjolla mitään mitä komea mies kysyisi. Sori komistus.
Minä vastaan aina kaikkeen "MINULLA ON JO KUUKAUSITILAUS". Sopii sähkömyyjille, feissareille ja itse asiassa tähän katupokailuunkin, koska asun avoliitossa mieheni kanssa.
Kun yhdysvaltalainen tubettaja tekee videon jossa iskee random opiskelijanaisia kampuksella niin kommenteissa kehutaan kuinka ihmisten pitäisi lähestyä rohkeammin toisiaan. Että ompa virkistävää kun menee vaan randomisti juttelemaan
On se kieltämättä aika seksikästä katsoa, kun nainen pyllistää ja pieru tulee ulos sulkijalihaksen iskiessä silmää.
Ap