Oletteko naiset valinneet puolueen vasta tehtyänne
naimakaupat? Olen seurannut muutamaa naista jotka niin tehneet ja muutenkin ovat kovin riippuvaisia ukostaan.
Kommentit (5)
Tosin olen minäkin alkanut katsoa asioita pikkuisen eri kantilta sen jälkeen.
Vihreitä äänestän uskollisesti kuitenkin.
mutta ei niillä ole mitään yhteistä, asiat tapahtuivat vaan samaan aikaan. :) Meillä myös minä äänestän demarit-vihreät -linjalla, mies kokoomusta. Ihme kyllä politiikkakeskustelut kotona ovat tosi rakentavia ja antavat molemmille paljon uusia näkökantoja.
Mies on haeskellut " omaa" puoluetta. Näissä vaaleissa äänestimme ensimmäistä kertaa kumpikin samaa ehdokasta, molemmat ihan oman harkinnan perusteella eikä toista matkien.
vähän on ajatukset muuttunu tässä parissa vuodessa, mitä ollaan miehekkeen kanssa seurusteltu.
Mutta en ole kenenkään mielipiteitä ottanut, ehkä vain kuunnellut hyviä ideoita.
Minä oon vihreisiin päin, vaikka en oikeasti sitäkään, ja mies kokoomusta äänestää. Ja on niin monet taistot poliittisista asioista käyty, että..
Ennemminkin niin päin, että ukko valittiin siten, että hänellä on sama poliittinen vakaumus kuin minulla. Tällänen punavihreä ihminen ei tule kaikkien kanssa juttuun.