Pysäköin 13 vuotta vanhan Audi A6:n kauas muista ruuduista ja joku silti naarmutti sitä tahallaan
Auton arvo on varmaan jotain 7 tonnia ellei vähemmän. Luuleeko tekijä että saipas nyt porvari nenilleen? Olen ihan pa-perusduunari joka käyttää autoa työmatkoihin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kade vihreä.
Itse äänestin vihreitä mutta ajan työsuhde-etuna täyssähköisellä Volvo XC90:llä. Onneksi ääliöt eivät ymmärrä että se on tyyriimpi kuin valtaosa mersuista ja se saa olla täysin rauhassa.
Vandaalitkin säälii traktorikuskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kade vihreä.
Itse äänestin vihreitä mutta ajan työsuhde-etuna täyssähköisellä Volvo XC90:llä. Onneksi ääliöt eivät ymmärrä että se on tyyriimpi kuin valtaosa mersuista ja se saa olla täysin rauhassa.
Taisi mennä kirjaimet väärin. XC on polttomoottoriversio.
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitää jo ravistella esiin tätä tabua Suomen autokulttuurista että ns. parasta-ennen-saksalaisilla ajaa hyvin tyypillisesti kundi joka ei saa oikeasti uutta Toyota Yarista merkkiliikkeestä ulos.
Voin kertoa että ajan vanhalla japsiautolla mutta voisin ostaa samanlaisen vaikka huomenna uutena ilman osaria. Tietenkin samalla rahalla saa isoimman mersun, audin tai beeämveen kymmenen vuotta vanhana. Pidän kuitenkin rahojani paremmin tuottavassa käytössä kuin taivas alla parkkipaikalla. Aha siinä menee se pa-tyyppi ajattelee naapurin 15 vuotta vanhoilla saksalaisilla polleana ajelevat tyypit.
Melko pollealta vaikutat itsekin vanhan japsisi kanssa. Mistäpä tiedät ettei joku vanhalla saksalaisella ajavakin pystyisi ostamaan uutta samanlaista tai vaikka Yarista, jos vaan haluaisi rahojaan sellaiseen tuhlata.
Homerilta olit kopioinut pysäköintityylisi, siitä se johtui, näin ikkunasta!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ehtinyt elämäni aikana olla jo monta autoa, niin uusia kuin käytettyjä, eikä niistä yhtään ole vandalisoitu.
Minkä merkkisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 1999 porsche boxster jolla lähinnä käyttöarvo ja poskettomat ylläpitokulut (ei sitä kukaan olisi ostanut edes 5 tonnilla siinä kunnossa) ja sitä potkittiin tai vandalisoitiin noin 3kk välein.
Jotkut uuvatit luulevat että auto on merkin takia kallis. Siihen pitää aina varautua jos on joku "parempi" saksalainen auto koska herättää outoja antipatioita hulluissa.
Johtuu siitä kun edes median toimittajat eivät ymmärrä autoista mitään. Lehtisaaren "arvoalueella" oli se murha pari vuotta sitten niin toimittaja kirjoitti, että asunnon pihassa kaksi arvoautoa. 15v vanhoja saksantuonti mersu ja bemari joilla yhteisarvo joku 15k€.
Yleensä ne on näitä äärivasemmistolaiset jotka tahallaan tuhoaa toisten omaisuutta kun se on anarkiaa! Helsingissä vähän väliä puhkovat renkaita autoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 1999 porsche boxster jolla lähinnä käyttöarvo ja poskettomat ylläpitokulut (ei sitä kukaan olisi ostanut edes 5 tonnilla siinä kunnossa) ja sitä potkittiin tai vandalisoitiin noin 3kk välein.
Jotkut uuvatit luulevat että auto on merkin takia kallis. Siihen pitää aina varautua jos on joku "parempi" saksalainen auto koska herättää outoja antipatioita hulluissa.
Johtuu siitä kun edes median toimittajat eivät ymmärrä autoista mitään. Lehtisaaren "arvoalueella" oli se murha pari vuotta sitten niin toimittaja kirjoitti, että asunnon pihassa kaksi arvoautoa. 15v vanhoja saksantuonti mersu ja bemari joilla yhteisarvo joku 15k€.
Paitsi että alue tosiaan ei ole edes mikään arvoalue vaan kaupungin vuokratontilla oleva taantuva paikka, jutussa oli jotain ruosteenpuhkomia vanhoja mersuja. Merkki keulassa ei tee arvokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa asuinpaikoissa tämmöistä ilkivaltaa tapahtuu?
Vantaalla ainaskin,mulla pistettin 15 vuotta vanhasta kolmossarjan bemarista sivulasi paskaksi kun olin omistanut sen vajaa viikon,viime viikolla molemissa kyljissä kuunnon skraidut vedetty jollain terävällä esineellä.Paikka siis keimolanmäki vantaalla.
Vantaalla ja Itä-Helsingissä on sulaa hulluultta omistaa edes vanhaa paskaa 2k euron bemaria. Joku idiootti sen näkee ja luulee että se on kallis auto ja rikkoo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kade vihreä.
Taisi mennä kirjaimet väärin. XC on polttomoottoriversio.
EX90 on täyssähkö. XC90 on hybridi joka toimii joko sähköllä tai bensalla.
Johtuu näiden prämium kuskien ajotavasta että heitä inhotaan
Ap joku yksinkertainen paska vaan tehnyt sen, niitä riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitää jo ravistella esiin tätä tabua Suomen autokulttuurista että ns. parasta-ennen-saksalaisilla ajaa hyvin tyypillisesti kundi joka ei saa oikeasti uutta Toyota Yarista merkkiliikkeestä ulos.
Voin kertoa että ajan vanhalla japsiautolla mutta voisin ostaa samanlaisen vaikka huomenna uutena ilman osaria. Tietenkin samalla rahalla saa isoimman mersun, audin tai beeämveen kymmenen vuotta vanhana. Pidän kuitenkin rahojani paremmin tuottavassa käytössä kuin taivas alla parkkipaikalla. Aha siinä menee se pa-tyyppi ajattelee naapurin 15 vuotta vanhoilla saksalaisilla polleana ajelevat tyypit.
Uusi BMW X5 maasturi maksaa noin 140 tonnia Suomessa. Mutta 3-sarjalainen 15 vuotta vanha sedani jotain neljä tonnia.
Ironista on että jälkimmäisiäkin pidetään kusipäinä vaikka ajelija olisi joku työtön piripää.
Työtön piripää nyt saattaa hyvinkin olla kusipää, ei siinä mitään. :D
Osittain asiaa voisi kyllä selittää tiettyjen automerkkien stereotyyppiset liikennekäyttäytymiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi BMW X5 maasturi maksaa noin 140 tonnia Suomessa. Mutta 3-sarjalainen 15 vuotta vanha sedani jotain neljä tonnia.
Ironista on että jälkimmäisiäkin pidetään kusipäinä vaikka ajelija olisi joku työtön pir
Ajattelin juuri samaa. Eihän kusipäisyys ole vain rikkaiden etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kade vihreä.
Täyssähköistä XC90 Volvoa ei ole olemassakaan. Keksi joku muu satu.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu näiden prämium kuskien ajotavasta että heitä inhotaan
Yksilöstä se riippuu eikä autosta.
Meillä naarmutettiin sähköautoa (ei tesla). Asentamani kamera kuvasi jätkän (nuori sälli). Kesti kuukauden saada tyyppi kiinni ja pieksin sen. Ei tee kuulemma uudelleen.
Parin tonnin paukku tuli silti.
Älä koske toisen omaisuuteen.
Mikä mikä maassa.