Naisystävä pakottaa suuseksin antamiseen kun hänellä on kuukautiset
Joo on niukka vuoto mutta mua ällöttää ihan hirveesti ajatus siitä että kuukautisvuotoo tulis suuhun. Hän menee seksilakkoon jos en suostu.
Kommentit (18)
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ja vieläpä erittäin huono.
Kukin tyylillään, mutta minusta olisi hyvin epäkiihottavaa jos menkkaveri iljettäisi miestä ja alkaisin tuntea itseni ei-haluttavaksi ja seksihaluni loppuisi sen miehen kanssa. Ei tee miehekästä vaikutusta, että mies pelkää että menisi vähän verta suuhun. Tuleehan ihmisiltä verta nenästäkin ja se valuu nieluun. Se, että mies on intohimoinen eikä mikään estoisen ylihygieeninen, on juuri osa sitä seksin eläimellistä viehätystä. Samalla lailla ajattelen, että kiihottava nainen tietysti nielee sperman, jos saa sitä suuhunsa. Kun alkaa kumppania ällötellä, niin seksihalut kuolee. Jos lähtee sille linjalle, niin onhan koko ihmisen keho ällöttävä, sylkeä, hikeä ja vaikka mitä. En haluaisi seurustella kaltaisesi kanssa.
Mä en pakottaisi suuseksiin, mutta inhottaa kyllä nekin miehet, jotka vaatii itse suihinottoa menkkojen aikaan, koska veri on niin ällöttävää. Hankkikaa poikaystävät, jos naiset on niin ällöttäviä :D
Minusta ihan oikeutettua mennä ns. seksilakkoon menkkojen ajaksi, jos nainen ei muuten saa kuin suuseksillä. Minusta seksin kuuluu olla tasapuolista ja molempia tyydyttävää, ja jos ei tämä käy, parempi pitää taukoa
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään, mutta minusta olisi hyvin epäkiihottavaa jos menkkaveri iljettäisi miestä ja alkaisin tuntea itseni ei-haluttavaksi ja seksihaluni loppuisi sen miehen kanssa. Ei tee miehekästä vaikutusta, että mies pelkää että menisi vähän verta suuhun. Tuleehan ihmisiltä verta nenästäkin ja se valuu nieluun. Se, että mies on intohimoinen eikä mikään estoisen ylihygieeninen, on juuri osa sitä seksin eläimellistä viehätystä. Samalla lailla ajattelen, että kiihottava nainen tietysti nielee sperman, jos saa sitä suuhunsa. Kun alkaa kumppania ällötellä, niin seksihalut kuolee. Jos lähtee sille linjalle, niin onhan koko ihmisen keho ällöttävä, sylkeä, hikeä ja vaikka mitä. En haluaisi seurustella kaltaisesi kanssa.
Vähän eri saada toisen verta suuhun kuin omaa
Just noin kuuluu pelleä käsitellä!
No en mä ainakaan haluaisi, että mua nuollaan menkkojen aikaan. Hyi hel vetti. Panna voi kyllä, mutta ei tarvitse nuolla tai edes sormettaa. No eipä mulla minipillereiden vuoksi edes ole menkkoja, mutta siis silloin kun oli.
No en haluaisi vastentahtoista suuseksiä kyllä keneltäkään eikä ole pakko menkkojen aikana nuolla. Yksilöllisiä nuo jutut.
Ex nuoli menkkojen aikaankin alkuvastusteluistani huolimatta. Nykyinen mies ei nuole koskaan ("suostuisi" kyllä mutta en tee mitään suuseksillä joka on toiselle jonkinlainen aika yhdentekevä suoritus niin ei kiitos) mutta sormettaa mielellään -myös menkkojen aikaan.
En haluaisi tuntea itseäni kyllä siis myöskään kuukautisten aikaan jotenkin ällöttäväksi tai että arvoni on siinä seksualisoidussa pillussa ja pitäisi menkkojen aikaan leikkiä kuin koko menkkoja ei olisi ja pillu olisi ikäänkuin tautinen. Sitten vaan ryhdyttäisin miestä jotenkin muuten tai oltaisiin useita päiviä selibaatissa? Ei. Enkä ole tosiaan itse tuollaiseen asenteeseen törmännyt omissa suhteissa, muilta kyllä kuullut että mies yököttelee menkkoja.
Spermakin on pääasiassa veriplasmaa.
Mä nuolisin.
Pyydä se tuleen mun luo, ei haittaa vuodot.
Tulppa sisään, huuhtaisu ja hommiin.
Voit pulestasi pakottaa hänet muutaman nuolaisun jälkeen anaaliseksiin
Meillä se on kyllä toistepäin, eli ei halua seksiä, joten on sovittu että hän sitten ottaa suihin. Tällainen sopimus myös näyttää lyhentävän kuukautisten kestoa. Tiedä sitten mistä tuo johtuu?
Pakottaa seksiin sillä, että menee seksilakkoon, jos et anna seksiä? Ei taida nyt ihan olla kyse seksiin pakottamisesta tässä.
yleensä ajan vaimoa kakkoseen kun näkyy naru vaginasta
onpahan ns pakollista vaihtelua mutten ei oikein anna anusta mutta laulattaahan sitä aina kerran kk muutaman kerran
hyi saatana