Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko miestä silmiin, kun otat suihin?

Vierailija
28.04.2025 |

Itse en ole koskaan katsonut, mutta nyt mies on alkanut pyytämään sitä. Olen ujo, oli todella suuri kynnys tähän ja olen nyt yrittänyt ihan sekunti kerrallaan. Se auttaa vähän.

Mielestäni tuo vain on aika ruman näköinen akti. Enkä ymmärrä, miten miehistä se voi näyttää seksikkäältä. Mutta ymmärrän toki, että miehet ajattelevat toisin.

Vinkkkejä?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käsken kaunottaren suorittamaan oraalinen seremonia nöyrästi, rukoilijan asennossa - jalkaterät kauniisti ojennettuna, reidet söpösti toisissaan kiinni sekä selkä ryhdikkäästi pystyssä niin että tisulit törröttävät herkullisesti, pitäen kädet selkänsä takana poissa häiritsemästä toimitustaan. Näin voin siinä tilanteessa seistä vapautuneesti/rentoutuneesti nautiskellen, ilman että joudun koukistamaan polviani. Tämä koreografia mahdollistaa katsekontaktin, jonka käsken kaunottaren ottamaan hieman ennen kun purkaudun. Tässä kuvassa on tuo koreografia esitetty mainiosti: https://de.gig.sex/contents/videos_screenshots/26000/26389/preview.jpg

Oletko lyhyt vai miten et joudu koukistamaan polvia? Mieheni ei edes ole pitkä, mutta joudun istumaan kantapäideni päällä ja

Eihän tuo korkeuteen vaikuta millään tavalla, miten lähellä mies seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän