Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketuttaa ihmiset, jotka pitää "perhejuhlat" isoina juhlapyhinä!

Vierailija
28.04.2025 |

Siis ne, jotka pistävät häät juhannukseksi, jouluksi, uudeksivuodeksi, pääsiäispäiväksi, vapuksi, jne sellaisille päiville, jolloin monella on usein omat perinteet ja ohjelmat. Mitä etäisempi tuttu tai sukulainen, sitä vähemmän huvittaa mennä. 

Nyt mulla olis vappuna miehen serkun häät. Yleensä vappuna näen kavereita pitkästä aikaa, juomme skumppaa ja hulluttelemme kaupungilla. Siinä kohtaa jonkun miehen sukulaisen, jota näen kerran viidessä vuodessa, häihin osallistuminen kiinnostaa kuin läjä kiviä. 

Miksi ihmeessä jotkut haluavat väen vängällä pitää juhlansa ns juhlapyhänä. 

Ps sanoin jo miehelle, että hän saa mennä yksin häihin, minä kun tunnen serkkua tuskin lainkaan (eikä tämä serkku osallistunut meidän häihimme kun häntä houkutteli enemmän mökkireissu) ja vietän vappuni riemukkaammin ystävieni kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
2/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä hulluttelemaan. Ostatko ilmapallonkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin marraskuun puoli välissä. 

Vierailija
4/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kö kysyt tiin?

Vierailija
5/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kö kysyt tiin?

Ehkä menivät nsimisiin isänpäivänä... 😉

Vierailija
6/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kö kysyt tiin?

Ei kysytty mitään. Pölisen vain, sortsi!

Vierailija
7/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems 

Vierailija
8/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärrettävää

Vierailija
9/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa valittaa, kun ei saa kutsua häihin ja osa valittaa, että väärä hääpäivä ja osa itkee, kun häät on väärässä paikassa....

Vierailija
10/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ei enää kuulu suosituimpiin hääpäiviin. Aika moni vissiin tajunnut, että ei toimi. Lisäksi sää on usein huono.

Vierailija
11/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tolkuttoman itsekästä touhua. Kaikilla on pyhinä muuta tekemistä, mutta siihen pitää ällätä ne häät aivan kuin testinä että kuka tulee paikalle ja kuka ei.

En todellakaan osallistuisi mihinkään vappu- tai juhannushäihin.

Vierailija
12/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tolkuttoman itsekästä touhua. Kaikilla on pyhinä muuta tekemistä, mutta siihen pitää ällätä ne häät aivan kuin testinä että kuka tulee paikalle ja kuka ei.

Mulla ei ole koskaan pyhinä mtn tekemistä. Ei ole koskaan ollut. En ymmärrä pyhistä kiekuvia lainkaan. Teen asioita kun haluan ja mulle sopii

Vierailija
13/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja juhannus ehkä saattaisivat ärsyttää, mutta pääsiäinen ja vappu olisi itselleni ihan se ja sama. 

Mutta tiedätkö ap, mikä on hyvä juttu. Sinä olet aikuinen ihminen ja voit ihan itse päättää, missä vappusi vietät. Jos ei nappaa, niin et vain mene niihin häihin. Ongelma ratkaistu. Ja kun he eivät tulleet edes teidän häihinne, niin ei tarvitse kärsiä edes huonoa omaatuntoa. Eli klara vappen ja radalle!

Vierailija
14/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tosiaan päätät itse, mitä vappuna teet. Jos häät ja ihmiset siellä ei kiinnostele, et mene.

Vierailija
15/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kö kysyt tiin?

Täh, kysyttiinkö jotain?

Vierailija
16/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan pyhinä mtn tekemistä. Ei ole koskaan ollut. En ymmärrä pyhistä kiekuvia lainkaan. Teen asioita kun haluan ja mulle sopii

Hienoa. Ymmärrät kuitenkin varmaan että valtaosa ihmisistä juhlii pyhinä jollain tavalla.

Vierailija
17/17 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset vapaapäivät sopisivat minulle hyvin jos joku kutsuisi sellaisena juhliinsa. En ole silloin tavallisesti töissä, joten voin tulla paikalle. Ei minulla ole mitään äärimmäisen tärkeitä perinteitä, joita olisi pakko suorittaa vaikkapa vappuna tai juhannuksena, ne on vapaapäiviä ja silloin voin vaikka lähteä juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi