onko teidän helpompi jutella miesten vai naisten kanssa työpaikalla?
Musta miesten ja olen siis nainen. Naisten kanssa en jotenkin osaa puhua. Nillä on niin erilainen huumori.
Kommentit (5)
Yhtä hyvin voin puhua molempien kanssa. Joidenkin yksilöiden kanssa sen sijaan saa olla hyvinkin tarkkana.
Miesten kanssa syntyy sellaisia kummia jännitteitä, ajatteleeko hän minua naisena, vai työkaverina? Miesten kanssa keskustelu pitäytyy helpommin tosin aiheessa, eikä rönsyile.
miesten kanssa nyt en vaikka esim. kuukautisista puhuisi.
Miehet ovat taas huumoriveikkoja ja välillä käyvät paiskaamassa olkapäähän, että lähes tyttö syömään, kun on lounasaika ja kertaakaan ei ikinä mitään alatyylin juttuja ole ollut.
Jutut liikkuvat perhe-elämässä, autoissa (Minä, nainen olen kiinnostunut autoista), elokuvissa, tietokoneissa, kun äijät koettavat saada minut ymmärtämään näitä härveleitä yms.
Meidän firmassa miehet ovat iältään 25-55v.
Naisten kanssa en todellakaan tule toimeen ja olen ainoa 30v. talossa PAITSI yksi kollega , laskuttajamme 39 v. on aivan samaa maata minun kanssani ja hänen kanssaan sitten olenkin kahvitauot sun muut ajat, jos tulee sellainen hetki, että ei ole mitään akuuttia hommaa.
Naisten kanssa saa aina olla hieman varuillaan.