Saa nähdä milloin kiinteistöhuolto kiinnostuu tuosta heiluvasta ja kilisevästä kaiteesta. Sitten kun joku tippuu täältä kolmannesta
Kerroksesta?
Olen lapsille sanonut etteivät nojaa siihen ja lasten kavereille myös.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä valittanut siitä huoltoon?
No arvaa! Säännöllisesti siitä lähtien,kun muutimme tähän kaksi vuotta sitten.
Aloittaja
Jospa ihan ensin ottaisit yhteyttä sinne huoltoyhtiöön ja kertoisit viallisesta kaiteesta!
Yhteys huoltoon tai isännöitsijään asap.
Soita häkeen, tee ilmoitus vaarasta. Palomiehet käy vetämässä siihen sulkunauhaa. Jos kiinteistöhuoltoa sit alkais kiinnostaa, kai siitä joku ilmoitus niille lähtee.
Tein ekan valituksen pari päivää muuton jälkeen kun olin pelästynyt, että isäni menee kaiteen läpi tv sylissä. Muutosta on nyt 2 vuotta ja jos joku on tuota käynyt katsomassa kuten luvattu,niin katseluksi jäänyt!
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Jospa ihan ensin ottaisit yhteyttä sinne huoltoyhtiöön ja kertoisit viallisesta kaiteesta!
Ymmärsin kyllä rivien välistä, että yhteyttä on otettu, mutta ei ole herättänyt kiinnostusta.
Rakennuttajan jäljiltähän tuo on, Lapti kyseessä? Heillä ei ole mitään vastuuta sekundastaan.
Jos huolto ei sitä korjaa, niin yhteys isännöitsijään tai hallitukseen.
Isännöitsijään se yhteys pitää ottaa, hän tilaa sitten korjaukset. Ei huolto omin päin ala mitään korjailla, noin yleensä.
Soita Iltasanomiin. Saat naamasi samalla julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijään se yhteys pitää ottaa, hän tilaa sitten korjaukset. Ei huolto omin päin ala mitään korjailla, noin yleensä.
Mulla tuli huoltoukko pyytämättä rassaamaan wc-pönttöä kun olivat huomanneet mittareistaan että jossain vuotaa vettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli huoltoukko pyytämättä rassaamaan wc-pönttöä kun olivat huomanneet mittareistaan että jossain vuotaa vettä...
No isännöitsijä on huomannut etäluettavista mittareista asian ja tilannut huollon.
Oletko sinä valittanut siitä huoltoon?