en arvosta duunareita
Kommentit (63)
En arvosta ihmistä joka ei arvosta duunareita saati että arvottaa ihmisiä ammatin perusteella hyviin ja huonoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan ihmisiä
Jokainen on laulun arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan insinöörejä ja olen duunari.
Niinhän sinun kuuluukin aleman säädyn ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Työläiset ovat tyhmiä.
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisuus on kärsinyt todella pahan inflaation.
Aloitus oli varmasti provo, mutta itsekin akateemisena ajattelen vähän näin.
T: Sukupuolentutkimus - pääaineena naisen intersektionaalinen arvostus vuoden 1300 luokkayhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
En arvosta ihmistä joka ei arvosta duunareita saati että arvottaa ihmisiä ammatin perusteella hyviin ja huonoihin.
Se mitä itse kokee, on totuus. Se mitä toiset ovat mieltä, on heidän mielipiteensä. Jos antaa muiden määritellä sinut liiaksi, itsetuntosi kaipaa eheytymistä.
Minä en arvosta ketään. Te olette kaikki samanlaista sontasakkia silmissäni, niin herrat kuin narritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli varmasti provo, mutta itsekin akateemisena ajattelen vähän näin.
Sääty petturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole säätyjä.
Arvostan siivoojia. En kestäisi jos joka paikassa olisi likaista. Arvostan puolisoani. On Fm ja Di koulutukseltaan. Ei koskaan keuli eikä valita veroistaan.
Entä sinä ap? Voiko sua arvostaa? Tiedät varmaan mitä mieltä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko akateeminen on tähän mennessä tänä vuonna tienannut bruttona?
Noin 20 k€. Mikä fiksaatio amiksilla on aina palkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työläiset ovat tyhmiä.
Perustele
Odotan vastaustasi.
Olen kapitalisti ja arvostan duunareita, akateemisia sekä kaikkia työtä tekeviä.
Taloudessa ei muuta tarvita kuin työtä ja pääomaa.
Talous ei kuitenkaan ole ainoa ulottuvuus ihmisen elämässä.
Ei anna kyllä ainakaan kovin sivistynyttä vaikutelmaa kenestäkään, jos mollaa toisia esimerkiksi koulutuksen tai ammatin perusteella. Jos on sivistynyt ja akateeminen, niin kannattaisiko käyttäytyä sen mukaisesti? Se on hienoa, jos löytää paikkansa tai elinkeinonsa maailmassa. Oli se sitten mitä tahansa, kunhan ei riko lakia tai ole muulla tavalla moraalisesti väärin.
En arvosta ihmisiä johonkin ryhmään kuulumisen perusteella, vaan yksilön omien ominaisuuksien perusteella. Siis sekä akateeminen että työläinen voi olla arvostettava. Mutta jos on kelvoton yksilö, ammattistatus ei tietenkään auta. Jättäkää nyt jo pikkuhiljaa se typerä yleistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen työtön ja en arvosta teitä kumpaakaan
mukavaa työviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Silti niitä halutaan kouluttaa koko ajan lisää.
Akateemisten ylimielisyys on käymässä röyhkeämmäksi. Heille on tehtävä kurinpalautus, saavat kuulla kunniansa niin sanotusti.
Ensinnäkin, miten se korkea koulutus näkyy Suomen menestyksessä noin niinkuin kokonaisuutena, muistutan että Suomen talous ei ole kasvanut kohta kahteenkymmeneen vuoteen, missä on ne akateemisten korkeasti koulutettujen tekemät keksinnöt vientiä ajatellen, jolla Suomi saisi tuloja?
Arvaa kumpi meillä neuvoo mitä osakkeita ostetaan. Minä duunari ja puoliso tuplasti korkeakoulutettu. Että se siitä tyhmyydestä.