Arvatkaa, millä mä pystyn tähän painonpudotukseen?
Kommentit (13)
Vierailija:
Ja motivaatio: työkaverin kanssa sänkyyn, kun olen laihtunut 15-20 kiloa.
Kummasti antaa laihikselle potkua, kun on tavoite ja opettaa itsehillintää. Mulla on työkaverin kanssa vipinää, mutta hillitsen sänkyynmenoa. Olisin varmaan jo mennyt, mutta parempi ensin katsoa ja sitten vasta katsoa. Sitten kun olen laihtunut tarpeeksi, tiedän onko mies edes sen arvoinen.
Kait se on nyt parempi vähän hillitä itseään eikä vaan sännätä petihommiin? Mutta siis toi laihis puree, kun syön tulla tavalla mitä avauksessa kerroin. Tuo ylimääräinen motivaatio vaan auttaa laihista. Toisilla on tavoitepalkkiona esim. hemmotteluviikonloppu kylpylässä, mulla on toi eli jotain, mitä oikeasti haluan.
en tosin ole itselleni tunnustanut sitä että laihdutan tuon toisen miehen vuoksi. Mutta näinhän se taitaa olla. Haluan olla kaunis, huoliteltu ja hoikka hänen silmissään. Sitä olenkin, mutta 3-5kg vähemmän painoa olisi tavoitteena.
kaa, josta tykkään eikä ole stressiä syödä jotain tiettyä ruokavaliota. Jos töissä on pihvi ja ranskalaisia, niin syön sen, koska tykkään niistä. Ja kun illalla en ahmi jotain hyvää vaan syön oikeastaan tosi vähän ehkä vain jonkun pienen keiton, niin sitä myöten myös ne ranskalaisannokset ovat pienentyneet eli yksi johtaa toiseen. ap
Itse syön laihdutuslääkettä ( ihan lääkärin määräämää ), nyt on kuusi kiloa mennyt. Toki pudotettavaa on vielä ja paljon mutta lääkkeet ovat todella tehonneet.
Vierailija:
Itse syön laihdutuslääkettä ( ihan lääkärin määräämää ), nyt on kuusi kiloa mennyt. Toki pudotettavaa on vielä ja paljon mutta lääkkeet ovat todella tehonneet.
haluaa. Joku raja sentään, mihin kaikkeen sitä säntää.
Vierailija:
No entäs jos se mies ei susta huoli..
joihin halusin mahtua, nyt sitten huomasin että hitsi housut on jäänyt isoiksi, enkä ehtinyt pitää niitä
oletko 3-5 kg laihempi/painavampi-sellaisia miehet vaan on. Joten ihan itseäsi varten laihduttelet, mutta hyvä niin.
Nyt meinasin tulla kyselemään täältä vinkkiä kun motivaatio on täysin nollassa :/
Mitähän sitä keksisi :( -20kg tähän mennessä ja yhä ylipainoa, tuntuu niin vaikealle että ei saa syödä mitään herkkuja, ikinä!
on siis, että pyrin syömään kerran päivässä kunnon ruoan, jotta kotiin mentäessä ei olisi sitten kamala nälkä ja tulisi syötyä kaikkea. Ja iltasin sitten nesteellä korvaan osan ruoasta. Ei mitään ihmedieettejä eikä kalorien laskemisia. Jos syön jotain herkkuja, niin sitten se on se iltapala eikä enää mitään leipiä tms. syödä.
Ja motivaatio: työkaverin kanssa sänkyyn, kun olen laihtunut 15-20 kiloa.