Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelun päättyminen vaikenemiseen hämmentää

Vierailija
27.04.2025 |

Tilanne on tämä:

Aloin pari vuotta sitten, silloin 47-vuotiaana pitkästä avioliitosta jokin aika aiemmin eronneena, seurustella vähän itseäni nuoremman naisen kanssa. Koska meillä oli vähäsen välimatkaa (ei kuitenkaan etäsuhteeksi asti), se ei ollut kovin tiivistä vaan ehkä viikon, parin välein tavattiin yökylien merkeissä. Ihan hauskaa oli ja fyysisesti intensiivistä, mutta esim. sanaa "rakkaus" ei koskaan mainittu.

Nyt pari kuukautta sitten se kuvio vain jotenkin loppui ilman, että kumpikaan puhui tai viestitti asiasta toiselle yhtään mitään. Ei se sillä lailla pahasti satuta, että suhde ei kovin tunnepitoinen tainnut kummaltakaan puolelta olla. Hämmentää vain, että homma päättyi tuolla lailla täydelliseen molemminpuoleiseen vaikenemiseen, jossa kumpikaan ei sano edes sitä, että tämä oli nyt tässä.

Onko homman loppuminen tällä lailla antiklimaattisesti hiljaisuuteen yleistäkin? Kysyn, koska nuoruudessani sama asia hoidettiin viskomalla lautasia seinään tai muulla sellaisella tavalla, josta ei jäänyt epäselväksi, missä mennään 😀

M49

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kuulostaa siltä että halutaan puolin ja toisin pitää ovi raollaan, kun siinä samalla katsellaan muita mahdollisia ovia. Itse olen enemmän sellainen suorapuheinen, joten ei jää asiat epäselvyyksiksi tai arvailujen varaan.

N49

Vierailija
22/22 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta on semmoinen aika, että luulisi kiinnostavan edes vähän, mitä toiselle kuuluu. Hänhän on voinut vaikka joutua onnettomuuteen tai sairastua.

En itse kyllä ilman jotain erityistä syytä voisi kuvitella tekeväni kuten sinä.

Tulee mieleen, että nainen on ollut aina aloitteellinen ja päättänyt olla ottamatta ensin yhteyttä ja katsoa, välitätkö paskaakaan. Näköjään et. Tai sitten hän voi olla vaikka kuollut, kuka tietää, mutta pointti on, ettei sua kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla