En tule enää tässä elämässä tekemään töitä
Tämä palsta on valanut minuun sen uskon. Olen siis työtön ja huono ihminen jo siksi. Ei ole mitään osaamista, mitä en voisi hankkia, mutta työttömyyteni estää tehokkaasti palkkaamiseni. Toinen syy on alavalintani, ikäni, työkokemukseni ja koulutustaustani.
Minulle räätälöity työ olisi johtoasema teollisuudessa. Ei tule tapahtumaan.
Kommentit (43)
Olen kuuskymppinen ja minua tuskin kukaan ottaa töihin. Eikä oikeastaan kiinnostakkaan enää tehdä töitä. Tehkööt nuoremmat, paitsi ettei heitäkään kiinnosta työnteko. Kuka täällä tekee enää töitä? Kun käy kaupungilla niin se on täynnä väkeä, keskellä kirkasta päivää. Vissiin ne on kaikki työttömiä. Viis vuotta enää niin pääsen työkkäristä eroon loppuiäksi. Työnhakuvelvollisuuteni on poistettu jo nyt.
Mä oon 61, lomautettu ja pitää hakea töitä. En edes haastatteluun pääse. Kohta saa ovea ja sitten riittää.
Etsin työpaikkoja ja käytän sosiaalisia kontaktisuhteita yrityksen maineen selvittämiseksi. Ihmiset ovat olleet ilahduttavan avoimia ja kertovat yritysten heikoista lenkeistä, ja tosikokemuksia työnantajien maineesta. Käytä siis aikasi tehokkaasti etsien ja karsi turhat huonot työnantaja häiriköt pois valikoimasta. Olen saanut jo useita vinkkejä kehnoista yrityksistä ja olen säästynyt aikaa turhilta työhakemuksien lähettämiseltä. Sosiaalisia kontakteja saa perustamalla tuttavuuspiirin, tai liittymällä joukkoon. Suosittelen lämpimästi.