Miksi miehet eivät tykkää aamuseksistä?
Ihana loikoilla kiireettömästi, nauttia ja rakastella. Mutta kukaan mies jota oon tapaillu ei halua aamulla seksiä.
Kommentit (41)
Haluavat sinut aamulla pois kodistaan. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
🤢
No avaa nyt tätä ällötystä vähän
olisiko promillet haihtuneet ja todellisuus näyttää erilaiselta kuin yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Haluavat sinut aamulla pois kodistaan. Hienoa.
No tapailla oli nyt ihan väärä sana. Tällein on siis ollut myös ihan parisuhteissa.
Kyllä aamuseksi maittaa, mutta ei sen kanssa jonka pitäisi olla keittiössä tekemässä aamiasita. Ehkäpä sun siskosi tai ystävätär joka jäi teille yöksi...
Käyrä ylöspäin ja bulge pullottaa...
-winner-
Se on se shokki kun huomaa minkälaisen harakan vierestä herää.
Koska mies on heti aamulla täynnä kusta ja pierua, sanoi mun mieheni aikanaan. Vähän myöhemmin voi palata sänkyyn.
Kyllä minä ainakin tykkään. Olisikohan sittenkin mahdollista, että ihmiset ovat yksilöitä, joilla on jokaisella ihan omat mieltymyksensä? Ja että miehetkin olisivat ihmisiä?
Aloittajalle en ennusta onnistuneita parisuhteita miesten kanssa, ennen kuin luovut kokonaan tuosta "miksi miehet" -ajattelutavasta, ja yrität tutustua siihen tapailukumppaniisi ihan hänenä itsenään. Eli et koskaan.
Tule mun luo niin saat aamuseksiä. Minä tykkään aamuisista rakasteluhetkistä.
M55
Suuta kuivaa. Pimpsa yön jäljiltä haiskahtaa eikä maistu. Ramaisee.
Kyllä minä todella rakastan aamuköllöttelyä vaimoni kanssa. Joskus intiimimmin, joskus vaan ollaan.
M58
Mä ainakin miehenä oon halukkain juurikin aamulla. Aina ollut hirmu heijari aamuisin, niin siinä on jo puolivoittoa kun heräät lusikasta. Se vaan ettei viitti pussailla suulta suulle ennen ku on hampaat pesty, mutta voi sitä pussailla muualtakin.
Siis en harrasta yhden yön juttuja tarkennukseksi* - ei löydy kokemusta mikä halukkuuden taso silloin löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Kusta sinulla on päässä se pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Toivottavasti on nitrot povitaskussa. Hoitojono 3 kk ja Juuso ei ole vielä uusimpia arvioita julkistanutkaan.
-winner-
Vaimon henki haisee niin kauhealle kun hän on kuorsannut suu auki koko yön.
Koska elämä on muutakin kuin seksiä.
Ehkäpä ap sinun pitää päästä eroon tuosta "miksi miehet" typerästä yleistyksestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Toivottavasti on nitrot povitaskussa. Hoitojono 3 kk ja Juuso ei ole vielä uusimpia arvioita julkistanutkaan.
-winner-
kyl sulla on lapselliset jutut kusipää.
🤢