Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestejä, joita et lähetä koskaan. Tässä omani:

Vierailija
27.04.2025 |

Ystävälle:

Olen lukiosta saakka kuunnellut murheistasi. Näemme harvoin mutta näkemisissä on aina mukana lapsesi, jonka kummi olen. Minusta tuntuu, että haluat nähdä siksi, että voit pojallesi sanoa, että tänään nähdään kummitätiä. Olen jonkinlainen hyödyke. En luota sinuun, enkä oikein halua olla tekemisissä. Kummipoikani on jo aikuinen  eli mitäpä väliä sillä enää olisikaan. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talo ammatista riippumatta toivoo että häipyisit. Etkö tosiaan kuule syvää huokausta taholtamme kun ilmestyt taas näkyviin. Sinun piti olla etätöissä kokonaan ja vaihtaa työpaikkaa. Taisit kuitenkin tajuta, että uudessa paikassa et ehkä pääse varastamaan kollegoiden tekstejä ja ideoita, etkä pätemään esihenkilänä jota et ole. Katoa, sua inhotaan. Hyvää jatkoa missä tahansa muualla.

Vierailija
22/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi sanoa suoraan jos joku hiertää? Tai ettei vaan kiinnosta jos se on siitä kiinni? Minusta olet välillä vähän tyly etkö taidakaan olla kauhean hyvä ystävä minulle. Et arvosta minua, ja minulle riittää. Olen suuttunut ja poistan numerosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitätkö rantasaunan mua varten?

Vierailija
24/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä levittele asioitani, älä valehtele minulle, äläkä esitä silti ystävää. Näin jo mitä olet oikeasti.

Vierailija
25/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekisi mieli kirjoittaa näin:

Hei!

En oikein ymmärrä noiden viestien ideaa, missä postaat kuvia aivan tavallisista asioista aivan kuin ne olisi jotain hirveän spesiaalia. Usein näissä kuvissa ei ole edes mitään tekstiä eikä kysytä toisen kuulumisia.

Me muutkin ihmiset osaamme laittaa ruokaa, leipoa, juoda päiväkahvit, ulkoilla jne ilman jatkuvaa huomion hakemista ja hehkutusta. Samoin se sellainen ei ole mitään keskustelua, että kun kertoo omista asioista niin ne kuitataan toistuvasti jollakin emojilla.

Itse en enää jaksa jatkuvaa minä minä-meininkiä. On rasittavaa kun luulet tietäväsi asiat paremmin. 

Vierailija
26/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenen vuotta vuokrannut mökkiäsi, hyvällä hinnalla, kohdellut sitä kuin omaani  kunnostamalla sekä huolehtimalla piha-alueesta. Näen, että ilahdut siitä kaikesta, kiitätkin, mutta mikä helv---- sai sinut ostamaan rikki menneen jääkaapin tilalle käytetyn pas.... Nyt kuljetat sen 200 km päästä peräkärry täristen mökille, vaikka 50 km päässä olisi ollut Powerilta edullinen kuljetus ja uusi jääkaappi olisi ollut sen käytetyn jääkapin hintaa 50 euroa kalliimpi. Olisin voinut maksaa sen erotuksen. Ja sitten soitat iloisena, että jee, löysin jääkaapin ja minä feikkaan, että jee ihanaa kun löysit. Peruutin Powerin tilauksen ja päätin, että sinun pihiytesi saa pikku hiljaa riittää. Olen ollut raivona idioottimaisesta ideastasi, mutta en sano sitä suoraan koska joka kerta väännämme kustannuksista kuin olisin viemässä sinua teuraaksi. 

Vierailija
27/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kymmenen vuotta vuokrannut mökkiäsi, hyvällä hinnalla, kohdellut sitä kuin omaani  kunnostamalla sekä huolehtimalla piha-alueesta. Näen, että ilahdut siitä kaikesta, kiitätkin, mutta mikä helv---- sai sinut ostamaan rikki menneen jääkaapin tilalle käytetyn pas.... Nyt kuljetat sen 200 km päästä peräkärry täristen mökille, vaikka 50 km päässä olisi ollut Powerilta edullinen kuljetus ja uusi jääkaappi olisi ollut sen käytetyn jääkapin hintaa 50 euroa kalliimpi. Olisin voinut maksaa sen erotuksen. Ja sitten soitat iloisena, että jee, löysin jääkaapin ja minä feikkaan, että jee ihanaa kun löysit. Peruutin Powerin tilauksen ja päätin, että sinun pihiytesi saa pikku hiljaa riittää. Olen ollut raivona idioottimaisesta ideastasi, mutta en sano sitä suoraan koska joka kerta väännämme kustannuksista kuin olisin viemässä sinua teuraaksi. 

Niin selvät tuntomerkit, että tuo otsikon "Viestejä, joita et lähetä koskaan" muuttui viestiksi minkä lähetit.

Vierailija
28/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies ollenkaan? Eikö ole kapasiteettia puhua asioista kasvotusten?

Vierailija
29/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin itseni ja jään välittömästi pois töistä viettämään elämää jota minä haluan koska rahaa on loppuelämäksi. Ei, en kaipaa mitään rssittavaa työyhteisöä tai mitään muutakaan muka tärkeää sisältöä päivään työpaikalta.Hoitakaa itse hyvinvointialueenne.

Vierailija
30/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaisille työkavereille: valitatte joka asiasta ja puhutte toisista paskaa selän takana. Kannattaisi keskittyä huolehtimaan omista asioista. 

Vierailija
31/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua vielä, vaikka siitä on jo yli 20 vuotta, kun oltiin yhdessä. Olen yrittänyt unohtaa, mutta en ole onnistunut. Muistan sun puhelinnumerosikin vielä ulkoa. Olen niin pahoillani siitä, mitä tapahtui. Jos voisin, tekisin kaiken toisin. Luotan sydämessäni siihen, että kun aika on oikea, me ollaan vielä yhdessä. Kaikki merkit viittaa siihen. Tän 20v aikana me ollaan törmätty toisiimme säännöllisesti. Monta kertaa olen ajatellut sua, ja sitten ei mene kuin hetki, niin me ollaan törmätty. Mutta kaikki aikanaan, tiedän ettei meidän aika ole vielä. 

Tsiisus mitä pakkomielteisyyttä ja todellisuuden kieltämistä, toivottavasti oli vain trolli 

Pakkomielteisyyttä olisi mielestäni, jos yrittäisin vaikka ko. henkilöä lähestyä. Nyt vain vaalin muistoja ja elättelen toiveita, ilman mitään konkreettisia tekoja. Saahan sitä aina haaveilla :) 

Vierailija
32/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua oikein vaivaa? Oletko vain helvetin laiska ,vai eikö seurani kiinnosta kun et voi nähdä edes pienen pienellä kahvikupillisella. Tämän viestin haluaisin lähettää ns.ystävälle. 

Näin. Ja miksi aina minun luonani vain. Kolikossa on todellakin kaksi puolta. Sopii hieman miettiä miksi tarkoituksella otan etäisyyttä. Lisäksi ne lukemattomat lupauksien pettämiset. Kannattaa pitää itsellään vain sen verran kavereita ja ystäviä että heidät myös tasapuolisesti huomioi. Jään nyt suosiolla taka- alalle , en tunkeudu kiireisiisi.

Vierailija
33/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut minua ystäväksesi, mutta tiedän että arvostelet ja puhut minusta pahaa selkäni takana. En tiedä miksi teet niin. Silti haluan edelleen olla ystäväsi enkä oikein tiedä miksi, ehkä sinun menettämisesi veisi mukanaan ison osan elämästäni, olethan kuulunut siihen jo vuosikymmeniä.

Vierailija
34/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on sellainen joka välittää aidosti eikä sellainen joka kohtelee toista kuin roskaa. 

Vierailija
35/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä vain silloin kun on merkkipäiviä tai juhlia tiedossa. Toisia et muista mitenkään mutta itse vaadit asioita. 

Vierailija
36/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
37/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin selvät tunto

Jos onkin tarkoitus näin🤔🤔

Vierailija
38/38 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up 

Ai, sinäkin olet jo hereillä. Aivan jo kaivannut "nasevia" kannanottojasi. 😬😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä