Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt kesätöihin sinne missä viime kesänä olin :(

Vierailija
26.04.2025 |

Harmittaa vietävästi. Tulee väkisinkin mieleen, että mikä on vikana. :(  Pääsenköhän enää koskaan töihin. Olen ollut jonkin aikaa työttömänä, siis kohtapuoliin vuoden päivät. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
4/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on kovat.

Vierailija
5/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oteta kesätyöntekijöitä tai otetaan aiempaa vähemmän. Tuntuu pahalta kun yhteistyökumppaneita menee koko ajan konkurssiin. Onassa firmassa on töitä elokuun loppuun ja sitten täysi tyhjyys. Tarjottu on paljon mutta moni päättää ettei tehdäkään. Paljon tulee kilpailua alueen ulkopuolelta. Muutama vuosi sitten saattoi alalla olla että tarjottiin eioota ja muitakaan tarjouksia ei tullut. Rakennus ja remontointi. 

Vierailija
6/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en viime syksynä päässyt jatkamaan erästä kausityötä, jossa olin ollut jo useampaan kertaan. Se isku kun ei pääse takaisin "omaan" työhönsä, on kyllä vielä kovempi, kuin se, että ei tule valituksi paikkaan missä ei tunneta. Mietin vieläkin joka ikinen päivä, että mikä minussa on vikana. Tekisi mieli lopettaa kaikki. 

Vierailija
7/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko saikulla paljon? Se on kyllä todella ei toivottua kesätyöntekijältä.

Vierailija
8/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollu ainakaan poissa tuntiakaan. Olin ainut, joka ei ollut koskaan poissa. 6/7.  

Vierailija
9/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Norjaan töihin jonkun kaverin kanssa. Hae kesätöitä myös sieltä. Se on tosi ikävää, mutta voit joutua hakemaan töitä tuolta suunnalta. Menkää kimpassa useamman kaverin voimin ja samaan paikkaan. Se on helpompaa asua ja käydä töissä yhdessä alkuun. 

Vierailija
10/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan ottaneet täksi kesäksi montaa. Kaikki olivat työntekijöiden nuoria tms. En usko, että tämä liittyy sinuun sen kummemmin. Häntä pystyyn ja nauti keväästä ja tulevasta kesästä.

Vierailija
11/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ei pitäisi ottaa kesätöihin ollenkaan, vain opiskelijoita.

Vierailija
12/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on kovat ja monilla sukulais nuoria joille paikat menevät ensin. 

Ei kannata ottaa henk. Koht. 

Itse olin juuri haastattelemassa kesätyöntekijöitä, ja hakemuksia oli valtavasti. Todella hyviä ehdokkaita niin paljon että tuli sellainen olo että olisivat varmaan minuakin parempia omassa työssäni, niin laajat kokemukset ja koulutukset. 

Tsemppiä kovasti, nyt vaan kaikki lasiin ja edelleen voi kävellä itse suoraan kauppaan kysymään onko kauppias paikalla, ja pyytää kesätöitä. 

Vierailija
13/25 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään.

Ap

Vierailija
14/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä ei pitäisi ottaa kesätöihin ollenkaan, vain opiskelijoita.

Ja millä logiikalla?

Vierailija
15/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kilpailua on. Itse ainakin yritän hakea jopa palkatonta koska en halua oleskella enää niin saisi maailmankin paremmaksi paikaksi.

Vierailija
16/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veimme kesäduuninne.

- yli 50 vuotiaat

Vierailija
17/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas oltais otettu kaikki ns vanhat, mutta eivät tulleet paria lukuunottamatta...

Vierailija
18/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsi ojossa tukea odottomassa perseellään sängyssä maaten, senkin luuseri! T. Mikko Talma ja Perussuomalainen puolue 

Vierailija
19/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan oteta kesätyöntekijöitä tai otetaan aiempaa vähemmän. Tuntuu pahalta kun yhteistyökumppaneita menee koko ajan konkurssiin. Onassa firmassa on töitä elokuun loppuun ja sitten täysi tyhjyys. Tarjottu on paljon mutta moni päättää ettei tehdäkään. Paljon tulee kilpailua alueen ulkopuolelta. Muutama vuosi sitten saattoi alalla olla että tarjottiin eioota ja muitakaan tarjouksia ei tullut. Rakennus ja remontointi. 

Tyhjää vinkumista! Katsokaa peiliin: vika on siellä! T. PS ja Kokoomus

Vierailija
20/25 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE SILTI TÖIHIN

- Riikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi