Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita alkanut ärsyttää ruokakaupoissa täysillä soiva musiikki?

Vierailija
26.04.2025 |

Mua on nyt alkanut kyllä ärsyttää. Olin sitten S-Marketissa, Prismassa tai Cittarissa, niin musiikki on todella lujalla näissä kaikissa. Välillä kun tulee jotain inhokkibiisejäni, niin oikein vituttaa väkisinkin kiertää niitä hyllyvälejä ja kerätä koriin ruokaostoksia, kun pakkosyötetään näitä biisejä. Olisi edes hiljaisella, että sen juuri ja juuri kuulisi, mutta musiikki jytkyttää ihan täysillä. 

Välillä oikein ajattelen kaupassa, kuinka rauhallinen ostoskokemus olisi, jos siellä olisi ihan hiljaista, vain ihmisten porinaa taustalla.

Kiinnittäkääpä seuraavan kerran ruokaostoksilla musiikkiin, kuinka kovalla ja häiritsevänä se on. Ja varsinkin kun tulee tuhat kertaa jo kuultuja biisejä, joista ei tykkää.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkea suojaamatonta musiikkia. Niitä varten on konserit. Muissa tapauksissa tulisi aina käyttää kuulokkeita.

Vierailija
2/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa mitä on ostamassa, kun joutuu pakkokuuntelemaan mölinää kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos kaupassa soisi vain vanhaa amerikkalaista iskelmää puolet nykyistä pienemmällä äänenvoimakkuudella.

Vierailija
4/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla pistää ihmettyttämään, kun aikoinaan takseissa kiellettiin yhtäkkiä musiikinkuuntelu, kun vedottiin johonkin teostoihin tai jotain vastaavaa. Yhtäkkiä kaikki taksimatkat menivät hiljaisuudessa, radio oli täysin kielletty. Tämä oli joskus vuonna 2004 ja siitä eteenpäin.

Onko tuo taksien radiokielto yhtä voimassa ja jos on, niin miksi ruokakaupat saavat huudattaa musiikkia täysillä? Yhdessä ruokakaupassa on täysillä päällä joku iskelmäradio.

Vierailija
5/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on kauheaa. Itsellä kyllä nykyään lähikauppana uusi iso S-market ja siellä ei taida soida mikään 👌 Tai sitten on niin hiljaisella etten ole rekisteröinyt

Vierailija
6/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Cittarissa soi musiikki. Se olisikin junttimaista, ellei olisi hyvää klassista.

Vierailija
7/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin kovalla siellä soi. Olet kukkahattutäti joka haluat ohjata muita.

Vierailija
8/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, käsittämätöntä. Niin äkkiä vaan pois tuollaisista mölykaupoista kuin mahdollista. Siis eihän tuollainen vaan voi lisätä myyntiä joten miksi?

Vierailija
9/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti käyttämässäni kaupassa  ei soi täysillä kun en ole edes kiinnittänyt huomiota, että siellä jotain soisi.

Vierailija
10/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Prismassa ja olisin jäänyt tutkimaan siellä tavaroita elektroniikkaosastolla, mutta huudattivat jotain todella ällöttävää suomi iskelmäbiisiä ja olin vain silleen, että tämä on täyttä kidutusta, että jos tämä kappale nyt tulisi autoradiostani, kääntäisin sillä sekunnilla kanavaa. Mulle pakkosyötettiin tota karmeaa biisiä niin, että mun oli pakko poistua koko kaupasta, kun alkoi niin ärsyttämään.

Vierailija
11/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jazzia niiden kuuluisi soittaa niin kauppa kävisi kiihkeänä.

Vierailija
12/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla pistää ihmettyttämään, kun aikoinaan takseissa kiellettiin yhtäkkiä musiikinkuuntelu, kun vedottiin johonkin teostoihin tai jotain vastaavaa. Yhtäkkiä kaikki taksimatkat menivät hiljaisuudessa, radio oli täysin kielletty. Tämä oli joskus vuonna 2004 ja siitä eteenpäin.

Onko tuo taksien radiokielto yhtä voimassa ja jos on, niin miksi ruokakaupat saavat huudattaa musiikkia täysillä? Yhdessä ruokakaupassa on täysillä päällä joku iskelmäradio.

voi hankkia maksullisen musiikkiluvan.

Vierailija
13/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kaupoillakin huono musiikkimaku. Ei yllätä.

Vierailija
14/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yhdessä Tokmannissa aina se taustamökä ihan täysillä, en käy ikinä siellä ellei ole pakko 

Vierailija
15/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen Prismassa ja olisin jäänyt tutkimaan siellä tavaroita elektroniikkaosastolla, mutta huudattivat jotain todella ällöttävää suomi iskelmäbiisiä ja olin vain silleen, että tämä on täyttä kidutusta, että jos tämä kappale nyt tulisi autoradiostani, kääntäisin sillä sekunnilla kanavaa. Mulle pakkosyötettiin tota karmeaa biisiä niin, että mun oli pakko poistua koko kaupasta, kun alkoi niin ärsyttämään.

Hetkonen siis suomi-iskelmähän on parasta 😜

Vierailija
16/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä musiikkia soittavat. Enemmän ärsyttää käydä vaateostoksilla kun joka kaupassa soi eri jumputus kovalla volyymilla.

Vierailija
17/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämä on hyvä aihe, Kyllä on kauheaa kuunnella sitä korkealta laulamista. Mies häippäsee kaupasta kahdessa minuutissa, hän ei kestä sitä musiikkia. Ja jumputus on ihan hirveää. Tavallisessa ruokakaupassa kun huudatetaan modernia kirkumista.

Miksi ne soittavat sellaista hermoihin käyvää musiikkia.

Vierailija
18/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa pari kuukautta sitten, kun olin valikoimassa tiettyjä tuotteita, niin alkoi aivan täysillä soimaan joku Antti Tuisku:

"Oi-joi-joi-joi, elämä on julmaa

Mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa

Oi-joi-joi-joi, elämä on julmaa

Mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa"

Ja se soi ja soi ja soi, olin ihan hermoromahduksen partaalla.

Vierailija
19/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakaupassa soi kyllä aika hiljasella. jossain vaatekaupassa voi soidakin lujempaa.

Vierailija
20/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut Päivät Stokkalla on aivan järkyttävää kidutusta. Siis taukoamatta, ilman sekunninkaan taukoa ihan täysillä he puhuvat niihin mikkeihin eri tuotteista ja jos eivät puhu, niin rallattavat heti sitä Hullujen Päivien musiikkia siis ihan täysillä. Sitä on aivan järkyttävää kuunnella, menee ihan pilalle se kiertely siellä. Sairasta ihmisten kidutusta. Volyymit aivan täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi