Mies toi luxsus tapas leikkele tarjottimen
On Reserva kinkku, chorizo salam pamplona, chorizo salam ilmakuivattu, salchichon-salam, fuet salam, kohta luxsus illallinen kartanossamme, mies erikois hammaslääkäri päivystäjä sekä kirurkien opettaja.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan. Laita se korkki kiinni!
Ei voi olla totta. Etkö sinä vieläkään ole tajunnut, että ei tässä ketjussa kukaan tosissaan kirjoita. Huumorinkukka se on kaunein kukka:D
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni Traktorinkuljettaja toi Ruispaloja ja meetwurstia sekä Juhla Mokan..
Illalla sitten metukkaleipää ja kahvia.
Ihana ja miehinen mies. Hakkaa mennentullen nämä toimistorotat.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko molemmat akateemisia?
Kyllä. Näkeehän sen kirjoituksesta.
Naiseni omistaa puolet kaupungista ja mä olen ammatiltani hylkiö. Tässä juuri lomaillaan Bora Bora-saarilla, ihmistarjottimelta vegesafkaa nauttien. Armes hoitaa Vauva-palstan.
Tämän viestin on puhtaaksikirjoittanut Armes del Carmannos*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: Kirjoitat aivan paskaa suomen kieltä. Mikä vaivaa?
Sinua ainakin tosikkomaisuus.
En ole tosikko, jos odotan ihmisten hallitsevan äidinkielensä. Sinua en palkkaisi.
Aika huolestuttavaa jos kirjoitat tosissasi. Olihan ironiaa. Olihan.
Olisi saanut tuoda kieliopin alkeet-kirjan sen sijaan...
Kaupassa töissä oleva mieheni käväisi illalla kaipassa ja toi pari laatikkoa poistossa olleita marjoja, hedelmiä, vihanneksia ja juureksia, yhteishinta alle 4 euroa. Iltapalaksi söin mansikoita ja jogurttia. Nyt aamupalaksi hedelmiä. Ei käy kateeksi Ap:lle.Jos olsit hehkuttanut vaikkapa tuoretta lämmintä leipää, kateus olisi voinut vaivatakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa luxsusta teillä. Mieheni on DI ja toimitusjohtaja. Toi tänään leikkelejä ja juustoja iltaa varten. Myös mukana kimppi ruusuja!
Minun mieheni toi hk:n sinistä ja hän on likakaivojen tyhjentäjänä. Kerran mieheltäni kysyin , palstan innoittamana , huomaako hän kaivoja tyhjätessään eron siinä onko syöty hienoja leikkeleitä joita niin eräät mainostaa. Mieheni sanoi ettei mitään eroa huomaa, kaikki aivan samaa p.skaa. Ei edes mitenkään erota kuka käyttää hienoa ja pehmeää emboa tai Tokmannin halvinta paperia ulostamisen jälkeen. Kyllä mieheni tietää että joskus koittaa se tasa-arvo parempien ihmisten ja tavallisen p.aska auton kuljettajankin kohdalla. Maailma tasaa😂😂💩💩
Oletteko molemmat akateemisia?